Vlaad Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Proszę jeszcze info jak obsługiwać komputer i jak sprawdzić przebieg ? ODO ? to jest przebieg total ? chyba nie. ODO - przebieg total TRIP1, TRIP2 to przebiegi dzienne. ODO, TRIP1, TRIP2, przełączasz za pomocą prawego guzika. Gałkologia guzików: Lewy skrajny służy do zmiany wskazań komputera w natepującej kolejności: -zegar -chwilowe zużycie paliwa -średnie zużycie paliwa -przebieg od ostatniego reset komputera -czas jazdy od ostatniego reset komputera -średnia prędkość -maksymalna prędkość. Żeby wyzerować (reset) komputer trzeba przycisnąć na raz lewy i środkowy guzik przez 2 sek. Żeby nastawić zegar: przełączasz na zegar, przyciskasz lewy i środkowy. Zegar miga - można ustawiać. Przewijasz lewym, zatwierdzasz środkowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiileo Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Witam. Jestem od kilku dni posiadaczem ST. Mam pyt. dotyczące także obsługi komp. Czy jest możliwe przestawienie mil na km? I w jaki sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Dzięki za info. Już jest ok. Przed zakupem moto jeździło ok. Ale przed załadunkiem stał na mrozie przez 2h po czym gość chciał go odpalić żeby wjechać na busa i bateria była chyba za słaba że zakręcił ze trzy razy i nie odpalił. Zalał świece po prostu. Po naładowaniu aku moto odpalało na jeden cylinder. Dałem mu trochę czasu, po czym na tym jednym odpalonym chwilę podtrzymałem i odpaliły pozostałe. Proszę polecić dobrego mechanika w okolicach Opola, Wrocławia. Chcę być dobrze przygotowany do sezonu. Proszę jeszcze info jak obsługiwać komputer i jak sprawdzić przebieg ? ODO ? to jest przebieg total ? chyba nie. Z czystym sumieniem mogę polecić dokładnie 2 mechaników. Obydwoje mają swoje warsztaty w opolskim. 1. TEL. Grzesiek - 0 504 727 751. Ten pierwszy, tzw. magik, złota rączka (tu link - http://gmk-extreme.pl/index.php?page=5). 2. TEL. Krzysiek Kwiatkowski - 0 609 133 612, warsztat w Chrząstowicach. Bardzo rzetelny, nie wyda motoru dopóki nie jest 100% pewny swojej roboty. pozdro Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Oj widzę, że tu dawno nikogo nie było w temacie :) Mam za to nowe pytanko, bo na bardziej ogólnym forum nie widzę odpowiedzi. Jakie kapcie macie przetestowane w ST i jakie polecacie? Po poczytaniu wielu różnych info stawiam na Michelin Pilot Road2CT lub Dunlop Roadsmart. Co sądzicie? Ktoś w Was używał jednych lub drugich? Pozdrawiam Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Oj widzę, że tu dawno nikogo nie było w temacie :) Mam za to nowe pytanko, bo na bardziej ogólnym forum nie widzę odpowiedzi. Jakie kapcie macie przetestowane w ST i jakie polecacie? Po poczytaniu wielu różnych info stawiam na Michelin Pilot Road2CT lub Dunlop Roadsmart. Co sądzicie? Ktoś w Was używał jednych lub drugich? Póki co w Sprincie używałem tylko Metzeler Z6. Generalnie producent zaleca BT20 lub Z6. Tych pierwszych nie polecam. Miałem je założone w VFR-ce. Na suchym było prawie OK, ale na mokrym to porażka! Przód okropnie ząbkuje i po 5 kkm zachowywał się niepewnie. Na mokrym uślizgi to norma. Pozbyłem się ich bez żalu. W nowym Sprincie były założone BT20, ale zanim wyjechałem od dealera, zmieniłem je na Z6. BT20 wylądowały w śmietniku. Z6 są duuużo pewniejsze, zwłaszcza na mokrym. Póki co nie mam możliwości przetestować innych opon - kwestie ubezpieczenia. W razie czego może być problem z wypłatą ubezpieczenia (odpukać). Z moich doświadczeń z VFR-ką, bardzo dobrze sprawdziły się Conti RoadAttack, choć rozgrzewają się nieco wolniej niż Z6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 (edytowane) Wiesz co Vlaad? Zdecydowałem się na Dunlopy Roadsmart i już nawet zdążyłem je zakupić ;) Zasięgnąłem też opinii i okazało się, że koleś z serwisu ma takie w sprincie i bardzo sobie chwali. Btw. gościu ma STka z 2005 roku i ma najechane bodajże ponad 60 tys. km :) Nieżle co ?:) A jak Tobie się sprzęt sprawuje po tych przygodach? Edytowane 26 Kwietnia 2009 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Wszystko gra. Niestety do tej pory niewiele miałem okazję pojeździć :( . Brak czasu. Zrobiłem nie więcej niż 800 km (i to z trudem), a przy takiej pogodzie powinno być 8000 :icon_mrgreen: . Szwędanie się po mieście, głównie do pracy, w ogóle mnie nie kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaeo Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Pomocy - mój sprint rozładowuje akumulator. Triump Sprint St 1050 27r. Napięcie na akumulatorze 11,5 do 12,5 V. To za mało. Napięcia na alterantorze - dziwne między obudową silnika ramą brak napięcia. Napięcia międzyfazowe na wolnych obrotach pomiedzy 1 a drugą fazą 12v pomiędzy 2 a 3 12v i pomiędzy 3 a pierwszą jakieś 4v. Nie roziumię dlaczego nie ma napięcia między alternatorem a masą silnikiem ramą. Kto może powiedziec cos na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Wszystko gra. Niestety do tej pory niewiele miałem okazję pojeździć :( . Brak czasu. Zrobiłem nie więcej niż 800 km (i to z trudem), a przy takiej pogodzie powinno być 8000 :icon_mrgreen: . Szwędanie się po mieście, głównie do pracy, w ogóle mnie nie kręci. No ja również za miastem nie przepadam. Fajnie jest przeciskać się przez korki, jednak tak czy tak stać nna światłach trzeba co chwila.... Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Pomocy - mój sprint rozładowuje akumulator. Triump Sprint St 1050 27r. Napięcie na akumulatorze 11,5 do 12,5 V. To za mało. Napięcia na alterantorze - dziwne między obudową silnika ramą brak napięcia. Napięcia międzyfazowe na wolnych obrotach pomiedzy 1 a drugą fazą 12v pomiędzy 2 a 3 12v i pomiędzy 3 a pierwszą jakieś 4v. Nie roziumię dlaczego nie ma napięcia między alternatorem a masą silnikiem ramą. Kto może powiedziec cos na ten temat. Spróbuj może w dziale "mechanika ogólna". Ja z elektryki kiepski jestem i nie umiem pomóc, ale tam jest kilku speców, którzy się znają na tych magicznych sztukach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludwicjusz Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Pomocy - mój sprint rozładowuje akumulator. Triump Sprint St 1050 27r. Napięcie na akumulatorze 11,5 do 12,5 V. To za mało. Napięcia na alterantorze - dziwne między obudową silnika ramą brak napięcia. Napięcia międzyfazowe na wolnych obrotach pomiedzy 1 a drugą fazą 12v pomiędzy 2 a 3 12v i pomiędzy 3 a pierwszą jakieś 4v. Nie roziumię dlaczego nie ma napięcia między alternatorem a masą silnikiem ramą. Kto może powiedziec cos na ten temat. Między fazami alternatora a masą (ramą, silnikiem) nigdy nie będzie napięcia. Te obwody w żaden sposób się nie łączą - dopiero przez podpięty do układu regulator/prostownik. Niepokojące jest za to dużo za niskie napięcie międzyfazowe z alternatora, powinno być 50-70V... Czy podczas mierzenia tych napięć odpinałeś regler? Bo jeżeli nie to wynik faktycznie może być zafałszowany. Jeżeli po odpięciu regulatora nadal będzie takie niskie napięcie międzyfazowe - trafiony stojan alternatora (mało prawdopodobne), jeżeli po odpięciu regulatora napięcie będzie wysokie (50-70V) a po podpięciu znów za niskie (poniżej tych 13V) to trafiony regulator (standardowa usterka, wręcz pospolita w większości motocykli z bezszczotkowym alternatorem. Zaleca się wymianę regla na polski zamiennik - niezawodny, jeżeli sprzęt już nie jest na gwarancji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiczmar Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Witam.Jaki reg.nap. radzisz zastosować do Tigera 955.Bo mam wrażenie że mój orginał będzie miał niedługo dość.A rzeczywiście reg. padają nie tylko Trumphie.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaeo Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Witajcie - ja wczoraj podłączyłem Shindengena z Hondy CBR F4 model SH678C-13 i działał ok. 35A na wyjściu wg katalogu. Czy to wystarczy ?? myślę że powinno - to jakieś 420W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Jarek w czym masz wyskalowany licznik zużycia itd? Widziałeś inny temat założony, w którym napisane jest jak przestawić jednostki? Pozdr. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Słuchajcie mam pytanko. Z lewej strony w ST jest gniazdo zapalniczki. Jednak ma ono chyba mniejszą średnicę czy coś w tym stylu, bo standardowe wtyczki do zapalniczki nie pasują. Orientujecie się może gdzie można dokupić odpowiednią przejściówkę? A może to gniazdo trzeba po prostu wymienić? Pozdrawiam. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.