Skocz do zawartości

Triumph 1050 Sprint ST


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę jeszcze info jak obsługiwać komputer i jak sprawdzić przebieg ?

ODO ? to jest przebieg total ? chyba nie.

ODO - przebieg total

TRIP1, TRIP2 to przebiegi dzienne. ODO, TRIP1, TRIP2, przełączasz za pomocą prawego guzika.

Gałkologia guzików:

Lewy skrajny służy do zmiany wskazań komputera w natepującej kolejności:

-zegar

-chwilowe zużycie paliwa

-średnie zużycie paliwa

-przebieg od ostatniego reset komputera

-czas jazdy od ostatniego reset komputera

-średnia prędkość

-maksymalna prędkość.

Żeby wyzerować (reset) komputer trzeba przycisnąć na raz lewy i środkowy guzik przez 2 sek.

Żeby nastawić zegar: przełączasz na zegar, przyciskasz lewy i środkowy. Zegar miga - można ustawiać. Przewijasz lewym, zatwierdzasz środkowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.

Już jest ok. Przed zakupem moto jeździło ok. Ale przed załadunkiem stał na mrozie przez 2h po czym gość chciał go odpalić żeby wjechać na busa i bateria była chyba za słaba że zakręcił ze trzy razy i nie odpalił. Zalał świece po prostu. Po naładowaniu aku moto odpalało na jeden cylinder. Dałem mu trochę czasu, po czym na tym jednym odpalonym chwilę podtrzymałem i odpaliły pozostałe.

 

Proszę polecić dobrego mechanika w okolicach Opola, Wrocławia.

Chcę być dobrze przygotowany do sezonu.

 

Proszę jeszcze info jak obsługiwać komputer i jak sprawdzić przebieg ?

ODO ? to jest przebieg total ? chyba nie.

 

Z czystym sumieniem mogę polecić dokładnie 2 mechaników. Obydwoje mają swoje warsztaty w opolskim.

 

1. TEL. Grzesiek - 0 504 727 751. Ten pierwszy, tzw. magik, złota rączka (tu link - http://gmk-extreme.pl/index.php?page=5).

2. TEL. Krzysiek Kwiatkowski - 0 609 133 612, warsztat w Chrząstowicach. Bardzo rzetelny, nie wyda motoru dopóki nie jest 100% pewny swojej roboty.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Oj widzę, że tu dawno nikogo nie było w temacie :)

Mam za to nowe pytanko, bo na bardziej ogólnym forum nie widzę odpowiedzi. Jakie kapcie macie przetestowane w ST i jakie polecacie?

Po poczytaniu wielu różnych info stawiam na Michelin Pilot Road2CT lub Dunlop Roadsmart. Co sądzicie? Ktoś w Was używał jednych lub drugich?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oj widzę, że tu dawno nikogo nie było w temacie :)

Mam za to nowe pytanko, bo na bardziej ogólnym forum nie widzę odpowiedzi. Jakie kapcie macie przetestowane w ST i jakie polecacie?

Po poczytaniu wielu różnych info stawiam na Michelin Pilot Road2CT lub Dunlop Roadsmart. Co sądzicie? Ktoś w Was używał jednych lub drugich?

Póki co w Sprincie używałem tylko Metzeler Z6. Generalnie producent zaleca BT20 lub Z6. Tych pierwszych nie polecam. Miałem je założone w VFR-ce. Na suchym było prawie OK, ale na mokrym to porażka! Przód okropnie ząbkuje i po 5 kkm zachowywał się niepewnie. Na mokrym uślizgi to norma. Pozbyłem się ich bez żalu. W nowym Sprincie były założone BT20, ale zanim wyjechałem od dealera, zmieniłem je na Z6. BT20 wylądowały w śmietniku.

Z6 są duuużo pewniejsze, zwłaszcza na mokrym. Póki co nie mam możliwości przetestować innych opon - kwestie ubezpieczenia. W razie czego może być problem z wypłatą ubezpieczenia (odpukać). Z moich doświadczeń z VFR-ką, bardzo dobrze sprawdziły się Conti RoadAttack, choć rozgrzewają się nieco wolniej niż Z6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co Vlaad? Zdecydowałem się na Dunlopy Roadsmart i już nawet zdążyłem je zakupić ;)

Zasięgnąłem też opinii i okazało się, że koleś z serwisu ma takie w sprincie i bardzo sobie chwali. Btw. gościu ma STka z 2005 roku i ma najechane bodajże ponad 60 tys. km :) Nieżle co ?:)

A jak Tobie się sprzęt sprawuje po tych przygodach?

Edytowane przez filipr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko gra. Niestety do tej pory niewiele miałem okazję pojeździć :( . Brak czasu. Zrobiłem nie więcej niż 800 km (i to z trudem), a przy takiej pogodzie powinno być 8000 :icon_mrgreen: . Szwędanie się po mieście, głównie do pracy, w ogóle mnie nie kręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy - mój sprint rozładowuje akumulator.

Triump Sprint St 1050 27r.

Napięcie na akumulatorze 11,5 do 12,5 V. To za mało.

Napięcia na alterantorze - dziwne między obudową silnika ramą brak napięcia. Napięcia międzyfazowe na wolnych obrotach pomiedzy 1 a drugą fazą 12v pomiędzy 2 a 3 12v i pomiędzy 3 a pierwszą jakieś 4v.

Nie roziumię dlaczego nie ma napięcia między alternatorem a masą silnikiem ramą.

Kto może powiedziec cos na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko gra. Niestety do tej pory niewiele miałem okazję pojeździć :( . Brak czasu. Zrobiłem nie więcej niż 800 km (i to z trudem), a przy takiej pogodzie powinno być 8000 :icon_mrgreen: . Szwędanie się po mieście, głównie do pracy, w ogóle mnie nie kręci.

 

No ja również za miastem nie przepadam. Fajnie jest przeciskać się przez korki, jednak tak czy tak stać nna światłach trzeba co chwila....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy - mój sprint rozładowuje akumulator.

Triump Sprint St 1050 27r.

Napięcie na akumulatorze 11,5 do 12,5 V. To za mało.

Napięcia na alterantorze - dziwne między obudową silnika ramą brak napięcia. Napięcia międzyfazowe na wolnych obrotach pomiedzy 1 a drugą fazą 12v pomiędzy 2 a 3 12v i pomiędzy 3 a pierwszą jakieś 4v.

Nie roziumię dlaczego nie ma napięcia między alternatorem a masą silnikiem ramą.

Kto może powiedziec cos na ten temat.

Spróbuj może w dziale "mechanika ogólna". Ja z elektryki kiepski jestem i nie umiem pomóc, ale tam jest kilku speców, którzy się znają na tych magicznych sztukach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy - mój sprint rozładowuje akumulator.

Triump Sprint St 1050 27r.

Napięcie na akumulatorze 11,5 do 12,5 V. To za mało.

Napięcia na alterantorze - dziwne między obudową silnika ramą brak napięcia. Napięcia międzyfazowe na wolnych obrotach pomiedzy 1 a drugą fazą 12v pomiędzy 2 a 3 12v i pomiędzy 3 a pierwszą jakieś 4v.

Nie roziumię dlaczego nie ma napięcia między alternatorem a masą silnikiem ramą.

Kto może powiedziec cos na ten temat.

 

Między fazami alternatora a masą (ramą, silnikiem) nigdy nie będzie napięcia. Te obwody w żaden sposób się nie łączą - dopiero przez podpięty do układu regulator/prostownik. Niepokojące jest za to dużo za niskie napięcie międzyfazowe z alternatora, powinno być 50-70V... Czy podczas mierzenia tych napięć odpinałeś regler? Bo jeżeli nie to wynik faktycznie może być zafałszowany. Jeżeli po odpięciu regulatora nadal będzie takie niskie napięcie międzyfazowe - trafiony stojan alternatora (mało prawdopodobne), jeżeli po odpięciu regulatora napięcie będzie wysokie (50-70V) a po podpięciu znów za niskie (poniżej tych 13V) to trafiony regulator (standardowa usterka, wręcz pospolita w większości motocykli z bezszczotkowym alternatorem. Zaleca się wymianę regla na polski zamiennik - niezawodny, jeżeli sprzęt już nie jest na gwarancji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie - ja wczoraj podłączyłem Shindengena z Hondy CBR F4 model SH678C-13 i działał ok. 35A na wyjściu wg katalogu. Czy to wystarczy ?? myślę że powinno - to jakieś 420W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Słuchajcie mam pytanko.

Z lewej strony w ST jest gniazdo zapalniczki. Jednak ma ono chyba mniejszą średnicę czy coś w tym stylu, bo standardowe wtyczki do zapalniczki nie pasują. Orientujecie się może gdzie można dokupić odpowiednią przejściówkę? A może to gniazdo trzeba po prostu wymienić?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...