mendrek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) Witam chcialbym zmienic silnik w derbi senda sm rok 2003. Moge dostac silnik z wiazka od scigacza 125 za bezcen. Do silnika wszystko jest to co trzeba modul elektryka gaznik i reszta osprzetu bez chlodnicy bo jest z derbiego. I zastanawiam sie czy beda pasowac mocowania od silnika 125 z aprili, cagivy, hondy nsr. bede kupowal silnik od handlaza juz jestesmy dogadani tylko poszukuje informacji co z mocowaniami czy silnik w 125 nie jest szerszy niz 50cc. Czy ktos z was juz do robil. Nie chce motoru sprzedawac bo jest zadbany a silnik oddam na zamiane tylko musze wiedziec czy sa szanse go wmontowac. Montarz bedzie odbywal sie z mechanikiem który sie zna na tym lecz nie wie czy te silniki sa takie same. W derbim siedzi silnik taki jak w aprilli rs 50 czy cagivie 50(scigacz). Posze o odpowiedz czy jakies sa szanse z montarzem. Czy duzo roboty z montarzem samego silnika czy zmiana mocowan. Prosze o pomoc czy on wejdzie Edytowane 6 Stycznia 2008 przez mendrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 do tej ramy co ma senda szkoda zdrowia które jest tylko jedno na całe życie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Powiem tak że to nie ma najmniejszego sensu bo nic nie będzie ci pasowało do tej ramy od żadnej 125. Silnik Duużo dłuższy, szersze uchwyty, wydech nie pasuje, ogólnie nic nie spasujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Myślisz że chłodnica od 50 wyrobi?Na bank nie bedzie pasował, trzeba by dorobić odpowiednie zaczepy do silnika = spawanie ramy.jest szansa aby wmontować taki silnik ale to bez sensu. Zauważ że hamulce zawieszenie i rama nie są przystosowane do takich mocy i prędkości jakie daje silnik 125. Odradzam taką przeróbke.To jak motorynka z silnikiem wsk 125, wiecej na to nie wsiąde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 owszem da sie, ale trzeba przednia czesc ramy wyciac i przespawac dalej i cos tam jeszcze, w derbi masz silnik derbiego a nie am6 - np rs50, :icon_biggrin: hamulce daja rade - 2 tloczki przod i tyl i przewody w stalowych oplotach dadza rade spokojnie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mendrek Opublikowano 7 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 bardziej chodzi mi o mocowania i wymiary silników. Z wygladu i mocowan jest to samo co w aprilkach rs 50 bo porównywalem takie cos. Kolega sie uparl ze mu brakuje mocy doradzalem przesiadke ale nie chce. Wiec czy to ma sens. Piscie czy ma sens zeby uswiadomilo kolege. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 jeśli wzmocni wahacz i ramę w okolicy główki ramy to niech próbuje, jego zdrowie . Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 szkoda Twoich nerwów i straconego czasu. Jest tyle niuansów i drobiazgów których nie przewidzisz i wyjdą dopiero w chwili montażu silnika. Sprzedaj lepiej derbiego i kup DT 125 lub cos takiego. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Wejsc napewno ci nie wejdzie w mocowania bedziesz musial przerabiac, wydech tez bedziesz musial przerobic od 125, filtr powietrza tez, chlodnica moze niewyrobic. Bezsens ale mozna sporobwac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 dac sie da nie ma zeczy nie mozliwych tylko pytanie czy to ma sens ??? nie lepiej kupic jakas 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) Z doświadczenia powiem Ci tak: Miałem CR 125 z silnikiem CZ Cross 125 516. 1. Problem ze zmianą odległości gaźnik - > filtr2.Mocowania3.Mocowanie na wahaczu4.wydech (nigdy ręcznie nie zrobisz tak aby siły generowane przez spaliny się równomiernie rozkładały, widziałem jak 3 mm blacha się łamała)5.Wspomniane hamulce (inne tarcze zaciski, pompka)6. Rama nie przystosowana pod takie obciążenia, możesz wzmacniać, tylko będziesz wyglądał jak ET.7.Zawieszenie(pomijam fakt zwiększenia się masy)8.Ogólne wyważenie motocykla.9.Silnik silnikowi nie równy, wystarczy że u dołu coś będzie wystawać pół cm więcej i co? Wygniesz ramę? Wytniesz coś? Bez sensu ;) Jak wspomniał kolega wyżej niema Żeczy nie możliwych :notworthy:Jak silnik za grosze to bierz i sprzedaj drożej albo na części albo daj mi namiar ;] Edytowane 8 Stycznia 2008 przez grayfox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 bardziej chodzi mi o mocowania i wymiary silników. Z wygladu i mocowan jest to samo co w aprilkach rs 50 bo porównywalem takie cos. Kolega sie uparl ze mu brakuje mocy doradzalem przesiadke ale nie chce. Wiec czy to ma sens. Piscie czy ma sens zeby uswiadomilo kolege. PozdrawiamTo może ja uświadomię że to NIE MA sensu sie bawić bo sąsiad ma taki (identyczny)sam silnik w Yamasze DT 50 jak y masz w tym sendzie. Silnik sety jest niby mały ale taki jak ty masz to jest maleństwo dopiero. To jest błędne koło: rama nie wytrzyma mocy silnika> a jak ramę to od razu całe moto i koło sie zamyka.W moto musi być równoważne i logicznie pasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.