Skocz do zawartości

Romet 777


maxler
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

z chinaskiego wynalazku nic nie wydusisz , a napewno nie z silnika 4T. Jedyna rada sprzedaj padline i kup 10 letnie np DT 80/125 lub tym podobne motorki.

 

p.s 40 tys rometem ? nie sadze aby dol tyle wytrzymal na raz.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to napisales jakby te stare romety byly rzeczywiscie chluba polskiej motoryzacji:) co jakis czas czyli przynajmniej 5 razy do przebiegu 40 tys :icon_evil:

 

moze cud techniki to nie byl, psul sie, wiecej jak 50 nie wyciagnal ale zaden chnski srajdek raczej wytrzymaloscia mu nie dprówna..

 

z chinaskiego wynalazku nic nie wydusisz , a napewno nie z silnika 4T. Jedyna rada sprzedaj padline i kup 10 letnie np DT 80/125 lub tym podobne motorki.

 

p.s 40 tys rometem ? nie sadze aby dol tyle wytrzymal na raz.

co do przebiegu to moje romecidlo z 1985 roku ma 32 tys, plus co co ojciec za PRLu wyjezdzil bez linki bo kupic nie bylo gdzie,a kiedys tam sie zerwala,...

z powazniejszych wymian to byl tylko 2 razy cylinder z glowica, robione szlify i sprzeglo.

To byla maszyna mojej mlodosci i moze nie bedizecie wierzyli ale tylko ja raz pchalem do domu, a pzrejechalem nim prawie 20 tys km przez 7 lat

 

A na wiosne jak sie dorobie wlasnego garazu to chce ja zrobic lepsza niz wyjechala z fabryki, nawet jakbym mial w nia 2 tys wpakowac....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 17 lat to lepiej oszczędzaj kasę na prawko i pierwszą poważną maszynę a nie pakuj w takie coś i tak dłużej niż rok nie pojeździsz a drogo tego nie sprzedasz. Takie skutery mają wozić tyłek z punktu A do punktu B i tak też są robione - nic ponad to, nie wymagaj sportowych osiągów i ciesz się że jedzie tyle ile jedzie bo jak na skuter to i tak dużo. Niedawno miałem wątpliwą przyjemność przejechać się na skuterze za ponad 4tys., gdyby to leciało więcej niż te 50,60km/h to miałbym niezłego stracha. Małe kółka, dziwnie umieszczony środek ciężkości i wszystko takie plastic fantastic-szkoda gadać. Są naprawdę fajne motorowery za dużo mniejsze pieniądze, chociaż Yamaha dt50 lub 80. Co takiego jest w tych skuterach że je masowo kupujecie?

 

Sorry za zboczenie z tematu ale już nie mogłem wytrzymać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SuleY popatrz na ceny. Nie Każdego stać na markowy skuter. Chińczyk nowy zaczyna się od 2500 czyli równowartość pierwszej wpłaty za markowy a potem jeszcze trzeba płacić raty.

Po roku czasu markowy ma 2500 utraty na wartości s chińczyk dopiero kończy gwarancję i możesz go jeszcze odsprzedać za co najmniej 1000 zeta. Kłania się ekonomia biednego narodu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr ma rację. Średnia utrata wartości chińczykach jest bardzo mała bo często przez większość gwarancji stoją w serwisach więc nie nabijają przebiegu :buttrock:

Do kolegi od tjjuningu:

Jakość chińczyków jest różna. Jeżeli twój egzemplarz psuł już się z błahych powodów to możesz być pewien że po podniesieniu mocy będzie jeszcze gorzej. A jeżeli Jest jeszcze na gwarancji to przez ingerencje w silnik ją stracisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pierwsze 2 kółka na których zrobiłem ponad 1tys. km to był simson sr50. Ma biegi, kosztował 1500zł, rzadko miewał usterki a na temat tuningu można książkę napisać (w dodatku jest podobno bardzo prosty), grzał około 80km/h więc nieźle. Jedyny minus to wygląd. Tak więc da się taniej i lepiej zacząć.

 

 

Jeśli chodzi o tuning za czym nie jestem to moim zdaniem:

 

Do 4T tuning w domowym zakresie ogranicza się do wydechu, filtra, rolek i innych drobnych części, które nie przyniosą ci imponujących efektów a swoje kosztują.

 

Do 2T masz to samo ale dochodzą kity tuningowe (cylek, tłok), do których pchasz sportowy gaźnik, wsadzasz sportowy filtr i efekty mogą być niezłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item293010641_cylind...agnus_zipp.html

wątpię w te 9 km co tam napisali, ale może zadowoli to tego, który założył ten temat :icon_biggrin:

Czemu nie? Wysilenie takie jak w 50cc, która ma 5,6 konia. Tylko nie wystarczy sam cylinder, na pewno trzeba zmienić jeszcze masę innych części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie? Wysilenie takie jak w 50cc, która ma 5,6 konia. Tylko nie wystarczy sam cylinder, na pewno trzeba zmienić jeszcze masę innych części.

 

no właśnie oto mi chodziło, z samego cylindra 9 km to nie bardzo, a w aukcji tak pisze:

'' NA TEJ AUKCJI MAM DO ZAOFEROWANIA ZESTAW TUNNINGOWY 80 CM 9 KM DO CHIŃSKICH CZTEROSUWÓW''

po prostu wątpię w 9 km z samego cylindra

Edytowane przez szyszunia1514
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skutery, a zwłaszcza chińskie nie nadają się do tiuningu. Pewnie coś tam można zrobić ale sama konstrukcja, układ przeniesienia napędu i wiele inny nie zostawia dużego pola do manewrów. Kup Simsona za 1000 zł, 4 biegi, silnik można podrasować do 12 km, zębatki w skrzyni pozmieniać, nie masz pojęcia ile taki potem potrafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...