grebur Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 po 1 . niemam przyządow ...po 2 . jakby byla zla to by ciezko go kopalo , a zapala od 1 kopa nawet jak jest zimnypo 3 . niedmucha z tego wylotu od swiecy za mocno wiec jest raczej ok ;] Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 (edytowane) wszystko co powiedziales ma tak jakby przeciwne znaczenie;ppo 2 ciezko by sie kopalo jakby byla dobra(kompresja)poi 3 z teog wylotu powinno ci wlasnie mocno dmuchac, :Pp Edytowane 8 Lutego 2008 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 wszystkie 2t w mojej okolicy palą od pierwszego (moze prawie wszystkie) to znaczy ze mają złą kompresje ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Jakby dmuchalo bokiem to by chyba wlasnie sie lekko kopało, czy ja źle myśle ? Ja w skuterze mialem tak samo - na zimnego palił i jechał, na rozgrzanego - lipa xD Pozdrawiam i zycze innej usterki aniżeli cylinder :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 wątpie... wiecie gdzie sa napomorzu jakies seriwsy derbi? bym sie wybral na przeglad najwyzej;] Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Przeglad 50cm3 to Ci zrobią w prawie każdym autoryzowanym serwisie jakiejs marki :) przynajmniej tak jest u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 to moge np. jechac do serisu aprilli i mi zrobią przeglad w derbiku? :) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Powinni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) aha dzieki to cos pokombinuje ;] wczoraj bylem u kumpla motorem (5km od domu)i troche z nim (on siedzial na pasazera)dzikowalem po dziurach i wjechalismy na taką dziurawa droge i mi zgasł ... myslalem ze niema paliwa ,odpalil za 3 kopem i jakos dojechalem do domu ,ale dzis gdy go odpalilem zauwazylem cos niepokojacego ... jakby akustyka motorka sie zmienila ,niewkreca sie tak dobrze na obroty ,lancuch zaczol dosc chalasowac( juz przedtem halasowal ,bo musze go wymienic) i jaraaa duzo paliwa ... zatankowalem mu dzis do pelna i po przejechaniu ok.2 km zeszlo z 3cm paliwa to bedzie ok. 200-300ml. ... :crossy:wiecie co to moze byc ? chyba niekonczy mi sie moto ? :D moze cos z olejem ... dozownik dostarcza zamalo oleju lub cos w tym stylu ,albo moze poprostu przez to ze byl zimny ... ? Edytowane 10 Lutego 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm666 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jedz sprawdz kompresje, bo tak to mozna sobie dluugo gadac. W wiekszosci warsztatow samochodowych maja przyrzad do mierzenia kompresji i za piwko sprawdza. Bez tego nic dalej tu nikt nie pomoze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a jak jest zla kompresja to tak wlasnie szwankuje ? zla kompresja duzo powoduje problemow w moto ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) zla kompresja to kapitkalny remont silnika(cylinder,tlok,do tego pewno wal bo jak zdejmies zokarze sie ze ma luzy, jak rozbierzesz silnik to odrazu musisz dac nowe wszystkie lozyska itp. a jak bedzie w czesciach to okarze si eze jeszcze pare duperelkow do wymiany masz i jak bedzie rozebrany to bedzie trzeba to wymienic odrazu) ogolnie kapitalka w przypadku sendy to jakos min.1000zl (sam komplet cyl.+tlok=ok.400zl, z tego co na mielochu widzialem, 50cm, wal tez jakos 400) Edytowane 11 Lutego 2008 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 lol ... czyli jesli zla kompresja to remont silnika ? ja myslalem ze to sie da wyregulowac czy cus ... wogole kolega mi opowiada ze jego senda pali 3-4 l ,a moja z 7 ... dzis bylem na przejazdzce na miescie i jak dalem mu w dupe to przygasał ... nielepiej juz sie oplaca zamiast remont 50cc to wrzucic 70cc ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 no lepiej wrzucic 70ccm , http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...9b349fab794d99d kolega mial ten cylinder własnie w sendzie i było wszysko OK, nie zmienial gaznika ani tłumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a wysztarczy wrzucic taki cylinder ,kumpel mi mowil ze przerabiajac moto na 70cc ,to jak wkladanie kasy do skarbonki bez dna ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.