Skocz do zawartości

POWIEDZCIE!!! kto z was boi sie zakretów swoim motocyklem?


radzio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka.

Ja przez półtora miecha nawinąłem 4 tysie. Po pierwszych 200 km ( a to moje pierwsze moto )

zacząłem składać się w zakręty.Stopniowo coraz bardziej itd aż zamknąłem opony od a do z.

Prawie pod domem mam zakręcik gdzie śmiało 100 wkręcałem się.Pewnego razu ( październik )

wyskoczyłem na lajcie w ten zakręcik ok 50.Tylne koło załapał uślizg za chwilę czystego asfaltu i sprostowało mnie natychmiast.I tak oto na zakręcie pojechałem prosto.Szczęście brak krawężnika itp.Moto

jak z salonu.Ale moja duma i pewność ucierpiały strasznie.Nigdy bym się nie spodziewał że na takiej pierdule położył bym moto ( rocznik 07 lipiec ).

 

A wiec

Każdy zakręt traktuj jakbyś przejeżdżał go 1 raz.

 

Niech moc będzie z wami.

Mario.

heheh/niezly kami-kadze z Ciebie Mario-k7/jak na 1 motocykl wybrales gixera 1000k7 to zazdroszcze jaj, ciekawia mnie ludzie zaczynajacy od najmocniejszych motocykli.??/dlaczego nie zaczales od jakiejs typowej 600ccm??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strach wbrew pozrorom wcale nie jest taki zbawienny, podczes gdy trzeba zachowac zimna krew casami gorę bierze panika. Ogólnie uslizgi nie robia na mnie wrazenia bo trzeba sie do nich przyzwyczaic. Jadac po torze nawet na zamknietej oponie nie czujesz wogole uslizgu. Efekt skakania gumy dopiero jest odczuwalny jak sadzisz samym rantem czyli dalej juz sie ni hoooja nie da zlozyc :crossy: Ogólnie jak zobaczycie moje zdjecia na bikepics jest tam pewien hardcore czyli jazda po rondzie na kolanie, ale szczerze odradzam wszystkim takie zabawy lepiej pocwiczyc w Poznaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bede zakladal nowego watku, tylko podepne tutaj:

jak wchodzic w winkle slizgiem z zablokowanym tylnym kole? Moglby mi ktos teoretycznie to wytlumaczyc?

ooo tak:

http://youtube.com/watch?v=aOyvOXVwBb

 

teoretycznie to nalezy zaheblowac przednim i tylnym hamulcem ale tylnym troche bardziej, w momencie uslizgu tylnego kola, nalezy dodac gazu aby nie doprowadzic do high side'a ,i po sprawie

do tego mozna dodac wyjscie z zakretu tzw power slidem czyli mocniej odkrecmy gaz aby moto dostala uslizgu tylnego kola i zaciesnilo zakret

te sprawy bezpiecznie i w pelni swiadonie na pelnej predkosci, wykona w naszym kraju moze 2-3 osoby lub nikt (ja to obstawiam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednim moto w zakręty wchodziłem jak wściekły i mialem z tego radoche, a tym sie teraz boje, bo już pare razy mialem nieciekawa sytuacje i nie ma tej frajdy :).

 

Wiec powiedzcie czy to tak każdemu sie ładnie wchodzi w zakręty jak na filmach że można sobie kolankiem przyrysowac :wink:

Witam kolego życie to nie bajka takie pewne wejscia to tylko tor bo nasze "drogi" masakra jesli znasz zakręt który sprawdziłesz wcześniej to można spróbowac ale jesli nie to powodzenia !!!!! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stresowac za mocno nie ma sie co bo to usztywnia...

Nigdy zakretu na 100% nie powinno sie brac no chyba ze sie ratujesz lub gonisz na torze :bigrazz: nigdy nie wiesz co Cie czeka za niespodzianka na zakrecie...

ale to jest cała przyjemność z jazdy :bigrazz: a co do niespodzianek trzeba wybierać otwarte zakręty :biggrin:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz o cmentarzu?? zachecic oczywiscie

narysuj na maps.google.com gdzie to jest. asfalt gladki? krawezniki sa / nie ma?

 

teoretycznie to nalezy zaheblowac przednim i tylnym hamulcem ale tylnym troche bardziej, w momencie uslizgu tylnego kola, nalezy dodac gazu aby nie doprowadzic do high side'a ,i po sprawie

ale jak zlapie uslizg tylnego i dodam gazu to caly czas hamuje jeszcze przodem? pocwicze w LBL na torze, dzieki :icon_question:

 

Wrzuć podobny temat do piwa i zapytaj się facetów który nie potafi dogodzić swojej POzdr

ale OCB ???

Edytowane przez nowak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie boje sie zakretow moim motocyklem tylko piachu i innygo syfu.

Skladam sie podobno jak nalezy na mojej 'sport' machinie :icon_question:

Nie do konca kumam temat, ale nieistotne ;]

Dzis mi sie kolo kilka razy lekko sliznelo - okazuje sie ze to nei jest pogoda na przechyly :buttrock: hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedawno mialem nieprzyjemny wypadek ,to byl jeden z tych dni w ktorych dawalem motorowi po garach ,przychamowanie przed zakretem i gaz do dechy

 

i na pewnym osiedlu byla mulda a za nia kaluza , przychamowalem przed muldą ,a odrazu za nia gaz do dechy opona zamielila ,ale nic ,dalej dawalem na całą pede ,az najechalem na kaluze i dupa wyprzedzila przod ,ahh ten dzwiek upadajacego motoru ,zgrzytanie zębów ,naszczescie nic mi i motorkowi sie niestalo ,ale przestalem juz tak dzikowac , co do zakretow to moze sie ich nieboje ,ale przy wiekszych predkosciach np. 80km/h nieumiem zabardzo wymanewrowac przed pieszym ,lub sprawia mi trud utrzymanie sie w zakrecie przy wiekszej predkosci , neidawno omalo niewjechalem na osniezony kraweznik przy 80km/h ,to bylaby pewna wywrotka ... hmm musze sie podszkolic w kilku sprawach ;)

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...