kadilakos Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 witam. sa problemy z Katana :biggrin: Moto jezdzilo podczas ulewy i prawdopodobnie wtedy nastompila awaria. objawy sa takie ze moto jest o 50km slabsze i pali jak stary nalogowiec tj 10l/100km. motocykl sprzedalem ok 4 miesiecy mojemu dobremu kumplowi wiec czuje sie zobligowany w jakis sposob pomoc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 my nie wrozki i z tego opisu nic nie wyczarujemu , musial bys podac szczegoly takie jak czy pali na 4 gary , pozatym napewno warto wymienic swiece , pozniej sprawdzic iskre na swiecach i zobaczyc czy cos sie zmienia , sprawdzic pompe paliwa i wyczyscic gazniki. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 No silniki GSXF-a czy to 600 czy 750 nie lubia wody i wilgoci, i często nawet po umyciu motocykla sa problemy z odpalaniem... Polecam zdjąc fajki i ładnie wszystko osuszyć, ewnetulanie wymienić przy okazji też świece... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Moim zdaniem już wcześniej był brudny filtr powietrza i od wilgoci zasklepił się. Dodatkowym objawem w tej sytuacji jest spadek mocy na wysokich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 A garki wszystkie chodzą? To tak brzmi jakby coś nie szło, zwłaszcza to spalanie.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadilakos Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Jechalem ostatnio na nim i przygladalem sie mu uwaznie. Wyglada to tak:przynajmniej jeden gar nie idzie; czuc nieprzepalona benzyne z wydechu; silnik kiepsko pali i po rozruchu nierownomiernie sie rozgrzewa (z lewej strony szybciej). Dodam ze to 750ka z 96 roku Przyczepnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Wymień najpierw świece (zaczyna się od najtańszych sposobów), potem przewody, zrób serwis gaźników. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadilakos Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 dzieki koledzy za podpowiedzi :lalag: z tego co piszecie to widze ze sa to problemy z elektryka. przekaze wszystkie wskazowki tak zeby sprzet byl gotowy do rozpoczecia sezonute forum to fajna rzecz...pozdrawiam Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 w modelutym często pękały iglice gaźnikowe. sprawdź który gar nie pali. jesłi wymiana świec nic nie pomoże, odkręć górną pokrywkę gaźnika. wymij tłoczek z iglicą i zobacz czy jest cała i czy nie pościerana mocno. Przypadek ten widziałem już w 4 suzukach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Miałem ten sam problem.Dobrze wysuszyłem cewki i przewody,a motorek wrócił do formy.Dało rade bez wydatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.