magrafb Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 to ja bym bardzo chetnie chcial sie dowiedziec wiecej. Kulawy nie jestem wiec pewnie sam bym zrobil, tylko musze wiedziec o co caman? :wink: 200pln to nieduzy koszt jak za tak upierdliwa usterke. Prosze o dokladne info co trzeba kupic itd. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 (edytowane) Wątpię, żebyś sam przeprowadził regenerację - cokolwiek się pod tym kryje. Istnieje możliwość, że usterka jest na tyle poważna, że nie da się regenerować, trzeba nowe części (chyba kosz sprzęgła). Postaram się dowiedzieć o kontakt, pod którym udzielą Ci dokładniejszych informacji. edit: http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla-sa...cja-tuning.html Oto miejsce, w którym dokonywana była naprawa sprzęgła w moim moto. Pozdrawiam Edytowane 26 Marca 2010 przez Sadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 (edytowane) Można pokombinować z wpakowaniem sprzęgła od SV 1000, z tego co czytałem na amerykańskim forum DLa ten zabieg zdaje egzamin, ewentualnie od DLa po 2004 roku... regeneracja też byc może zda egzamin tylko nie wiadomo na jak długo.. druga sprawa, to komputer sterujący wtryskiem, po 2003 też był poprawiony... ponoć zdecydowaną poprawę przynosi przeprogramowanie komputera, chodzi o wzbogacenie mieszanki poprzez Yosh Box, TFI, czy Power Commander (swego czasu na zachodzie Suzuki w ramach gwarancji zmieniało ECU na poprawione) no i synchronizacja podciśnienia w gardzielach... po tych zabiegach przeprowadzonych poprawnie Strom powinien fruwać. Edytowane 26 Marca 2010 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magrafb Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Wątpię, żebyś sam przeprowadził regenerację - cokolwiek się pod tym kryje. Istnieje możliwość, że usterka jest na tyle poważna, że nie da się regenerować, trzeba nowe części (chyba kosz sprzęgła). Postaram się dowiedzieć o kontakt, pod którym udzielą Ci dokładniejszych informacji. edit: http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla-sa...cja-tuning.html Oto miejsce, w którym dokonywana była naprawa sprzęgła w moim moto. Pozdrawiam Rozumiem, ze males podobny objaw do mojego. zaniosles im kompletny kosz sprzeglowy i za 200pln naprawili. Jak dlugo juz na tym jezdzisz i czy objaw nie wraca, jak bardzo odczuwalna jest róznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Zrobiłem tak, że oddałem motocykl do mechanika. On się zajął całością. Wydaje mi się, że to było ok. 200 PLN, nie pamiętam dokładnie, to było rok temu, a cały rachunek ok. 2500... Zadzwoniłem do niego i zapytałem o kontakt do miejsca, w którym dokonał regeneracji - link wkleiłem. Poprawa była znacząca. Z motowibratora zrobił się kulturalny motocykl. Niestety krótko po naprawie motocykl miał romans z Matką Ziemią (przestał jeżdzić od tego czasu), więc nie wiem na ile trwała jest naprawa. Objawy niedomagającego sprzęgła były u mnie takie, że na luzie i na wolnych obrotach hałasowało sprzęgło; hałas się zmniejszał po wcisnięciu klamki sprzęgła. Zadzwoń do tego serwisu, dowiesz się więcej, chociaż myślę, że puki nie zawieziesz im sprzęta, bądź samego sprzęgła niewiele się dowiesz. Sadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin71 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Witam, stanąłem właśnie przed faktem zmiany motocykla. Obecnie jeżdżę Virago 1100, sporo czytałem na temat Vstroma DL 650 i Varadero XL 1000. Jeździłem Vstromem (jazda testowa), Varadero nie. No i oczywiście wchodzi w rachubę nowy Vstrom DL 650 lub używane Varadero. Sam nie wiem. Jeżdżę sporo po mieście ( Warszawa), ale wraz z żoną jeździmy też po Polsce, chcemy zacząć jeździć trochę po Europie. Czy 650 wystarczy. Gabarytowo nie jesteśmy olbrzymami ja 72 kg, żona 58 kg. + bagaż. Proszę o opinie i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Do jazdy we dwoje i z bagażem 650 może być mały. Sam mam 1000 i taki na pewno wystarczy z nawiązką. Jeździłem też TDM 850 i z pasażerem i bagażem oczywiście daje radę ale przy wyprzedzaniu przy 120-130 dostaje zadyszki. Prawda jest taka, że nawet na transalpie byście dojechali na koniec świata, ale pytanie czego oczekujesz od moto, bo jeśli powera z full załadunkiem to poniżej litra nie ma co schodzić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Jeśli masz w planach długie i szybkie trasy po Europie, to rozsądniejszym wyborem, bedzie Dl 1000 lub Varadero. Mam małego Dl i jestem bardzo zadowolony, choć te pare kucyków wiecej by się przydało, szczególnie na utostradzie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelO Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Ej, nie jest tak źle, z pasażerką+ kufrem centralnym + 2 bocznymi kappa (aekrodynamiczne to one nie są) zapodawałem bez problemu 160 po autostradzie i zadyszki nie było. Może trochę szkoda silnika bo ma wtedy trochę ponad 7 tys obrotów, ale do czerwonego pola sporo jeszcze brakuje. Mam do was pytanie - wkurzają mnie straszliwie podnóżki pasażera - po pierwsze ta guma mi się ciągle na jednym obraca i pasażerka z tej strony nie chce wsiadać( bo się może obrócić i jej sie noga ześlizgnie), poza tym ten zawias na którym one są już jest luźny i zaczyna wydawać dźwięki na wyższych obrotach (wibracje) - dobija mnie to. Moto ma niecałe 3 lata użytkowania przecież. Niby ostro jeżdżę z pasażerką ale co z tego. Więc pytanie jest następujące: może ktoś się spotkał z jakimiś akcesoryjnymi podnóżkami pasażera, co to sa lepsze niż seryjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelO Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 nikt nie montował nieoryginalnych podnóżków pasażera do vstroma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floydoo Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Ja mam sztormiaka 1000 i jestem bardzo zadowolony, faktycznie mocy jest pod dostatkiem i zadzyszek nie lapie nawet przy 180 na autostradzie, teraz smigam po Norwegii duzo po gorach z pasazerka i bagazem i nawet spalanie od normy nie odbiega :D , natomiast jezeli chodzi o Varadero to niby jest oki i nawet troche nizej sie siedzi ale brak wskaznika paliwa w turystyku???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 (edytowane) Witam, stanąłem właśnie przed faktem zmiany motocykla. Obecnie jeżdżę Virago 1100, sporo czytałem na temat Vstroma DL 650 i Varadero XL 1000. Jeździłem Vstromem (jazda testowa), Varadero nie. No i oczywiście wchodzi w rachubę nowy Vstrom DL 650 lub używane Varadero. Sam nie wiem. Jeżdżę sporo po mieście ( Warszawa), ale wraz z żoną jeździmy też po Polsce, chcemy zacząć jeździć trochę po Europie. Czy 650 wystarczy. Gabarytowo nie jesteśmy olbrzymami ja 72 kg, żona 58 kg. + bagaż. w lipcu wypożyczyłem DL-650 i w 4 dni zrobiłem ponad 1000km z żoną i bagażami i mały DL był zupełnie wystarczający zarówno na trasy przelotowe jak i górskie winkle nawet mi nie w głowie większy sztormiak offtop: w sierpniu z kolei wziąłem inną zuzię którą nawinąłem 700km i bede się trzymał z daleka od niej... GSX-F nie nadaje się do jazdy we dwójkę miałem też okazję jazdy testowej Transalpem i mimo wielkich nadziei i przywiązania do marki niestety ten motocykl odpadł z klasyfikacji Edytowane 23 Września 2010 przez marcinn72 Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamyk153 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Witam, stanąłem właśnie przed faktem zmiany motocykla. Obecnie jeżdżę Virago 1100, sporo czytałem na temat Vstroma DL 650 i Varadero XL 1000. Jeździłem Vstromem (jazda testowa), Varadero nie. No i oczywiście wchodzi w rachubę nowy Vstrom DL 650 lub używane Varadero. Sam nie wiem. Jeżdżę sporo po mieście ( Warszawa), ale wraz z żoną jeździmy też po Polsce, chcemy zacząć jeździć trochę po Europie. Czy 650 wystarczy. Gabarytowo nie jesteśmy olbrzymami ja 72 kg, żona 58 kg. + bagaż. Proszę o opinie i pomoc. Cześć. Obecnie jeżdżę DL 650 , mam go od nowości , zrobiłem 6000 km głównie w trasie. Jeżdziłem po winklach we Włoszech. Moja opinia! przy jeździe samemu zupełnie wystarcza {ważę 80kg} ale z plecaczkiem i bagażem jest za mało koników! czytałem test gdzie robili pomiar mocy: na kole wyszło 54 km!!! to naprawdę sie czuje z pasażerem. Poza tym wspaniały moto na trasy , super ochrona przed wiatrem a po dołożeniu grzanych manetek da się jeżdzić przy 10st.C Kamyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 jezeli chodzi o Varadero to niby jest oki i nawet troche nizej sie siedzi ale brak wskaznika paliwa w turystyku???????? Varadero ma kontrolkę poziomu paliwa a biorąc pod uwagę duży zbiornik to nie jest powód do stresu. :wink: Jedna rzecz wg mnie istotna przy dalekiej turystyce- XL ma owiewki które doskonale chronią od deszczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinjin Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Witam, stanąłem właśnie przed faktem zmiany motocykla. Obecnie jeżdżę Virago 1100, sporo czytałem na temat Vstroma DL 650 i Varadero XL 1000. Jeździłem Vstromem (jazda testowa), Varadero nie. No i oczywiście wchodzi w rachubę nowy Vstrom DL 650 lub używane Varadero. Sam nie wiem. Jeżdżę sporo po mieście ( Warszawa), ale wraz z żoną jeździmy też po Polsce, chcemy zacząć jeździć trochę po Europie. Czy 650 wystarczy. Gabarytowo nie jesteśmy olbrzymami ja 72 kg, żona 58 kg. + bagaż. Proszę o opinie i pomoc. Jeżdżę 1000kiem głównie poza miasto z kuferkami i plecaczkiem w sumie ok 150kg żywej wagi + bagaż. (po grillu czasem więcej) i jak dotąd nie miałem problemów ani przy spokojnym podjeździe pod "górkę" ani przy wyprzedzaniu. Plecaczek zadowolona z komfortu jazdy i ani w głowie jej narzekać. Powiem więcej kuferki uratowały nogę mojej pani (chciał nas przestawić dres w BMW) co pewnie nie wielu przeżyło i pomyślało by o takiej funkcji ich zastosowania. Po Wa-wie także często śmigam i tutaj także moto spisuje się nie najgorzej tak więc mocno polecam jako sprzęt mocno uniwersalny. Niestety nie mam porównania z innymi modelami wymienionymi. Czy ktoś z szanownych używał kiedykolwiek łańcucha firmy ESJOT ??? warto to kupować, ceny mają dość konkurencyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.