szwarc Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Witam.I oto kolejny problem.W ramach wigilijnej integracji z motocyklem poszedłem dzisiaj odpalić mojego motocykla i okazało się że bardzo długo nie chciał zagadać musiałem ze 6 razy heblować (i to dosyć długo) zanim zapalił. Temperatura otoczenia to około 0 'C - potem jak już się rozgrzał (co tez trwało długo) palił na dotyk (za każdym razem). Czy to normalne czy też nie ? Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampimar Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 nic w tym zlego :)moj przy niskiej temperaturze tez nie odpala od razu :)moze za 2, 3cim razem ....pozdrawiam :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Moze jakieś nowsze sprzęty na wtrysku odpalą za 1 razem w takich temperaturach jak teraz, czyli dobrze poniżej 0. Moto to pojazd na lato, nie do jazd w mrozie wiec sie nie dziwcie ze trzeba dłuzej pokręcic :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Z tego co miałem okazje się spotkać, zazwyczaj problem tkwi w tym że silnik nie dostaje paliwa. Może coś jest zabrudzone, lub gaźnik do regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarc Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Tak tylko, że ja muszę kręcić ze 6 razy i to całkiem długo - prawie akumulator siada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 generalnie jest jeszcze opcja, że paliwo odparowało z gaźników i zanim dostalo dostarczone chwilę do zajęło. Natomiast mało jest sprzętów które nie odpalają słabiej na mrozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqruku Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Moze jakieś nowsze sprzęty na wtrysku odpalą za 1 razem w takich temperaturach jak teraz, czyli dobrze poniżej 0. Moto to pojazd na lato, nie do jazd w mrozie wiec sie nie dziwcie ze trzeba dłuzej pokręcic :notworthy: Jeśli chodzi o wtrysk paliwa to się zgodzę. Bez ssania za pierwszym razem odpala mój zeciK tak do -10. W niższych temperaturach nie próbowałem. :D Ale moto jak mówisz nie jest stworzone do jazdy w zimie. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 w moim odkąd przed dłuższym postojem zostawiam pracujący silnik tak długo aż zgaśnie z braku paliwa w gaźniku po dłuższej przerwie odpala jakby wczoraj był jeżdżony. Aku oczywiście biorę do domu bo nowe kosztuje tyle co dobre aku do auta z dieslem :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson-73 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Świece na palnik gazowy i powinien odpalić. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Świece na palnik gazowy i powinien odpalić. :) Dokładnie. Dzis zrobiłem to samo u kumpla bo moto stało w nieogrzewanym garazu przez 2 miesiace. Od krecenia aku padło. Wykrecielm swiece , na palnik gazowy, potem sczoteczka (mini) druciana - wkrecasz i moto pali odrazu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 w moim odkąd przed dłuższym postojem zostawiam pracujący silnik tak długo aż zgaśnie z braku paliwa w gaźniku po dłuższej przerwie odpala jakby wczoraj był jeżdżony. Aku oczywiście biorę do domu bo nowe kosztuje tyle co dobre aku do auta z dieslem :icon_mrgreen: W/g mnie robisz poważny błąd niszcząc w szybki sposób swój silnik ponieważ w momencie kończenia się paliwa pracuje on na coraz uboższej mieszance i gwałtownie się przegrzewa a po całkowitym skończeniu paliwa nie ma szansy na przechłodzenie. jest dużo prostszy sposób aby po długim postoju gaźniki się nie zatykały na dyszach wolnych obrotów.Pod każdym gaźnikiem masz śrubę do spuszczania benzyny z komory pływakowej i wystarczy ją stamtąd wypuścić.Znany tuner silnikowy Tenkate powiedział bardzo ważną rzecz na temat japońskich silników i nie tylko.Trwałość silnika liczona jest nie ilością przejechanych kilometrów tylko ilością zimnych startów. I jeszcze jedno: świeca zapłonowa ma określony czas samooczyszczania i o ile dobrze pamiętam to wynosi ok. 90 sek. Przez ten okres nie powinno się gasić silnika bo może być problem z ponownym odpaleniem.Najczęściej przekonują się o tym właściciele silników na wtrysku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 prawda prawda. Na wtrysku nie masz żadnego problemu. Podchodzisz, przekręcasz kluczyk i odpalasz, bez zmartwień o ssanie, itd. Mój DL w obecnych temperaturach zawsze odpala, bez żadnego problemu. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarc Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Dzięki Panowie - troszkę mnie uspokoiliście - zobaczymy jak moto będzie się zachowywało na wiosnę.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Piotr - mógłbyś powiedzieć coś wiecej na temat samooczyszczania się świec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 A co tu dużo mówić. Chodzi o czas , po upływie którego świeca osiągnie prawidłowa temperaturę pracy. W przypadku zimnego startu świeca o niskiej wartosci cieplnej -(gorąca)szybciej osiągnie temperature samooczyszczania i ma mniejszą skłonność do przebicia na skutek bogatszej mieszanki. Dla tego zalecane jest wstawienie cieplejszych swiec w okresie niższych temperatur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.