Greedo Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Ja wiem, ale troche to potrwa to juz wszystko starocie i ciezko cos wyszukac.Poza tym ja mam sporo roboty w ciagu dnia, w nocy moge popisac na forum ale przejazdzki po sklepach nie zalatwie ;)Mozna bez zadnego problemu kupic pelen uklad Dyny ale sa one b.drogie.Swoja droga jak dziala twoj silnik, zaplon co 180 stopni, czyli jak jeden tlok w gorze to drugi w dole ?Bo mysle ze moze byloby mozna zamowic uklad z Promoto, co kosztuje 240 zl i dziala. Adam M. Tak, co 180 st. Z promoto miałem kontakt, tylko kwestia tego że przyspieszacz chciałbym wywalić bo to jest główny problem. A z tego co wiem przy ich układach przyspieszacz zostaje. Inna kwestia to mocowanie, mógłbym od biedy dobrać od GSXa, a nie wiem jak ustawiłbym wyprzedzenie. Z tych co oglądałem na zagranicznych stronach i mailowałem z tym gościem z Australii to wiem że są po prostu gotowe do założenia i o taki mi chodzi. Lampą stroboskopową kiedy nie mam znaków i otworów na mocowania nie ustawię tego zapłonu. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 OK okazalo sie ze moj ukochany Boyer Brandsen robi uklad do twego motocykla. Kupic go mozesz tu: http://www.gremlinracetech.com/product/BBMD, A instrukcja montazu, dzialanie i elementy opisane sa tu: http://www.boyerbransden.com/pdf/KIT00056__BOX00019_.pdf Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Wybacz że marudzę, ale czy żeby to od nich kupić muszę mieć kartę kredytową? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Jak najbardziej.Ale mozesz np przeslac pieniadze Qurimowi (jezeli on ma karte, a mieszkajac w Anglii chyba ma ) i on ci kupi.To jest angielska firma jesli sie nie myle. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Wybacz że marudzę, ale czy żeby to od nich kupić muszę mieć kartę kredytową? nie nie musisz! wystarczy mieć karte z możliwością płacenia przez neta i konto na paypal.pl, karta np mbanku (założenie i prowadzenie konta za free) którą sam mam tylko dla paypala :] + konto i już możesz płacić po całym świecie w sekundy! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 (edytowane) Witam, znalazłem w okolicy GS 550 `79 z dokumentami, na chodzie, wg zdjęć w b. dobrym stanie. http://www.allegro.pl/item513260968_suzuki...550_z_1979.html Mam kilka pytań - wydechy 4 w 1 były oryginalne? Niska sportowa kierownica jest fabryczna? Wał jest na panewkach czy łożyskach kulkowych? Jak sprawdzić stan membran bez rozbierania gaźników? Na co zwrócić szczególną uwagę? Lakier na baku wygląda na fabryczny, jednak pokrywy boczne i zadupek już nie. Edytowane 24 Grudnia 2008 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Wydechy nie oryginalne, zadupek, boczki, kierownica tak samo. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Dzięki Greedo. Wał sprawdziłem - jest na łożyskach kulkowych. Pojadę go obejrzeć po świętach lub dzisiaj. Przyznam, że z tymi przeróbkami wygląda dość ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Z tymi przeróbkami wygląda dziadowsko. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Dzwoniłem - do wymiany jeszcze klamka hamulca i korek od zbiorniczka wyrównawczego tylnego hamulca, silnik wg sprzedawcy chodzi super, trzyma wolne obroty itp, obejrzę po świętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 (edytowane) Obejrzałem - złom - mocowanie dźwigni hamulca przedniego złączona chyba twardym lutowaniem, przód prawie wcale nie hamuje, klamka dotyka manetki, kierownica pod prawą manetką jest krótsza o 1/4, tylny hamulec nie działa, bak ma ślady napraw, silnik pracuje pięknie, ładnie przyśpiesza, sprzęgło trochę ciągnie. Aku do wymiany. Napęd do wymiany. Przednia opona cała zużyta ma ślady ostrej jazdy, boki zamknięte. Tylna ma zużycie tylko na środku po paleniu gumy. Gość ma też drugiego GS 550 na szprychach i z bębnem z tyłu. Nie wiem, czy silnika ma prawidłową moc, może jestem przyzwyczajony do mocnych maszyn, ale to nie wyglądało na 60 KM. A i najgorsze - prowadzi się fatalnie, wpada w zakręty, zbyt szybko się przechyla, nie jest stabilny. Ogólnie nie jest tragicznie. Obrotomierz i prędkościomierz też nie działają. Edytowane 31 Grudnia 2008 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 A kto powiedzial ze on ma 60 KM ??? Ma 50. Jezeli silnik ladnie pracuje, nie trzescie sie i nie dymi, biegi nie wypadaja, sprzeglo dziala to dalej warto go wziac - reszte mozna zrobic albo na oryginal albo pod siebie. Czesci do starej japonii sa bajecznie tanie np na Ebay.de Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Yo! Pozwól że zaspamuję ten temat. :biggrin: Właśnie nabyłem GS450 z `84 toku. Moto od kilku lat miałem na oku czyli skakało z rąk ro rąk wśród znajomych ale nikt nie potrafił zrobić bo zatrzymali się na etapie ewolucyjnym gdzieś w okolicach WSK125. :biggrin: A że nie chcieli włozyc w to kasy tak jak im mówiłem to nie chodziła i w końcy wyrwałem ją za ....700PLN. Silniczek jest baja zdrowy, ten sprzęt kiedys kumpel kupił chyba za 2500PLN i chodziła jakmiodzio,jeździłem tym i byłem zdziwiony że stara GS może być w takim stanie. Pewnego dnia wpakował się do rowu i zahaczył jakiś słupek w ten sposób zrywając pokrywkę zapłonu i uszkodzając przerywacze. I od tego czasu GSa już nie chciała chodzić,wszyscy kombinowali,kręcili, przestawiali i najwyżej to paliła na jedenz dwóch cylindrów. A po tym się znudziło ludziom i odstawili ją. Zarejestrowana, z OC i przeglądem jeszcze. Dziś trochę pomieszałem z platynkami i nawet na chwilę zaskoczyła na jeden gar więc nie jest źle. :biggrin: Fotki zapodam wkrótce. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Kup jej elektroniczny zaplon o ktorym byla mowa wyzej. Mniej klopotow z ustawianiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 No trzeba będzie taki założyć. Najlepsze wyjście. Ale musze trochę poczekać z zakupem bo żonka się spruje, od kiedy wróciłem do PL to tylko skaczę wokół moto, ciągle coś kupuję, coś grzebię itd. :biggrin: Narazie spróbuję ją zrobic na platynkach co by nie stała bezczynnie w garażu. Gośc od którego ją kupiłem troszkie się dziś zdenerwował jak zadzwoniłem i dałem mu posłuchać przez tel. jak Suza chodzi. :biggrin: On walczył z nią kilka tygodni i nie dał rady a dziś w 30 minut ją odpaliłem. Fakt że kulawo chodzi, poniżej 3k RPM nie pali na jeden gar, kicha w prawy wydech i w lewy gaźnik. :biggrin: Zapłon jest czerstwy dlatego ze kumpel kiedyś uderzył właśnie zapłonem o ta latarnię czy słup i zerwał pokrywkę razem z aparatem który się pogiął jak falbanki. :biggrin: Teraz niby je wyprostowany ale widać ostro zwichrowaną płytkę aparatu. Przyspieszam zapłon na maxa do oporu a nadal jest za późno, akurat w GMP albo troszkę później więc lipa. Do tego jedna z cewek WN jest niby dwusekcyjna i nie wiem czy przez niąmoże tak świrować. Na dniach rozkminię ten przerywacz. Wrzucam fotki Suzy. Zapuszczona bo od lata stała w garażu, pokrywa przy zapłonie jest buracko zrobiona na silikon tam gdzie było wyłamane (ja tego nie zrobiłem :biggrin: ) ale to tylko komora zapłonu więc spoko. Zmienię cała pokrywę w przyszłości. Do tego są burackie kierunki a raczej jeden z innej parafii, przednia lampa od Jawy 350, przypałowo zamontowana mini-owiewka, wydechy pogniecione od Hondy, z luźnym wkładem, ale wcześniej były jakieś przypałowe samoróbki więc te są spoko. Tylna zębatka też przypałowa samoróbka czy coś. No i strasznie zapuszczone moto. Ma świeży olej w silniku, zawieszenia i hamulce działają bardzo dobrze, bardzo dobre oponki, lakier jest czerwony metallic ale na fotkach wychodzi ponury bordowy kolor. No i mam pewność co do silnika więc połowa sukcesu. :biggrin: Moto ma nawet alarm z odpalaniem z pilota. Ale niestety akumulator jest martwy więc tymczasowo paliłem ja na nowym aku od HD. Trochę się rozpisałem. :biggrin: Powiedzcie mi czy dobrze rozkminiam znaki zapłonu i rozrządu. Na przyspieszaczu są takie znaki : " TI FLI I " oraz drugi z FR zamiast FL. Czy one oznaczają T- timing/rozrząd, FL - fire left/FR- fire right czyli zapłon? I do czego ta ostatnia kreska bez literek jest? Ok. Tu są fotki mojego paszczaka. Tylko się nie wystraszcie. :biggrin: Pzdr. http://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/...ey=9YHmu0do9cA# Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.