Skocz do zawartości

lekkie enduro


Rekomendowane odpowiedzi

witam jeszcze raz wszystkich i mam pierwsze pytanko. W tej chwili ujeżdżam DR600 chciałbym kupić coś lżejszego do dziczenia w terenie,raczej enduro do rejestracji,planowane przejazdy ulicami. Zastanawiałem się głównie nad 2T.Po głowie chodzi mi Rx 125 a może doradzicie jakieś inne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niom... szczerze to przesiadka na 125 z 600 niebedzie cie satysfakcjonowała. tym bardziej że myślisz o enduro nie o pełnej wyczyniówce.... o dt125 jak tu ktoś wspomniał- zapomnij(duży dostep do czesci), ale to NIE JEDZIE.

 

Polecam 250 4T , najlepsze sprzety do lasu.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zgadzam się z tymi co piszą że przejście z 600 na 125 to przeskok w dół. Moja 600 ma 45km a rx podobno 34km i zasadniczą różnicę w wadzę ok 50kg to sporo do terenu. Dr słabo daje radę na piachu a i większe górki też sprawiają jej kłopot. Po za tym w trudnym terenie raz że trzeba walczyć z terenem to jeszcze z wagą moto.To wszystko trochę mi przeszkadza. Nie zależy mi na V-max. Moje pytanie głownie o ten model,wiem że ma z przodu upsy a to już coś,nie wiem tylko jak z awaryjnością czy ma jakieś choroby wieku dziecięcego coś szczególnie dolega w tym modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości mają 15-25 km(crm),34 bzdura.Starsze modele KX,RM,itd.mają 38 km ale rzadko osiągają w tym wieku.Jeżdżę KLX 650 a miałem okazję jeżdić 125 kx,rm.Totalna katastrofa.Rm-ą 250 jeżdiłem trochę po lasach(enduro),kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos sie przesiada z 600 na 125 to napewno tragedia.Moze i wlasciwosci terenowe bedzie 125 miec duzo lepsze ale pod kazdym podjazdem mocy ci bedzie brakowalo i na prostch szutrowkach...A moze cos typu TTR albo KLX.??

Jeżeli przesiadł by sie na wyczyn typu exc to zabrakło by mu tylko elatycznosci, Skoro kolega celuje w rx 125 więć już wiemy jaki ma mniej wiecej budżet a w tej cenie ciężko jest coś sensownego polecić, do głowy przychodzi mi jedynie dr 350. Sam też postawiłem na lekkość i zwinnośc i jestem bardzo zadowolony i wcale nie brakuje mi mocy a miałem wczesniej większe sprzety.

Edytowane przez Strzalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje tylko zalezy jak kolega bedzie chcial jezdzic i co rozumie przez slowo teren.Bo jesli chodzi o przeprawy dlugie podjazdy glebokie blota i czasem szutrowka to 125 po 600 moze byc za slabe troszke,a jesli chodzi o exc to wedlug mnie jego charakterystyka troszke sie rozni od np CR czy YZ ale to tylko moje zdanie.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2t jako enduro odpada dla kogoś kto niema dużej wprawy,tak jak piszecie kłody,rowy,błoto jazda na2t wymaga trochę wprawy.Wiadomo że charakterystyka silnika jest szalona,na początku nic a potem strzał.Do jazdy enduro jest niebezpieczny,a co do 4t jak najbardziej,DR 350 lub tańsze Xt,Xl 350.Zostaje kwestja remontów 2t-4t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...