ANDY Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Jeśli konstrukcja felgi pozwala to należy stosować ogumienie bezdentkowe. Jest bezpieczniejsze.W kwestii jaką opone kupić to należy zastanowić się skąd bierze się różnica w cenie opon.Podstawowa sprawa to materiał z którego jest zrobiona i to nie tylko chodzi o gumę. Ponadto jeszcze ma znaczenie konstrukcja opony i jej trwałość. Przy tanich oponach można spodziewać się, że są to konstrukcje z przed iluś tam lat. Można się też spodziewać że materiału w niej zastosowane są gorszej jakości. I tyle. A czy warto ryzykować by zaoszczędzić trochę grosza, to musisz odpowiedzieć sobie sam.Zestaw do naprawy opon bezdentkowych kupiłem w Carreffourze był wystawiony na stoisku firmy 2WHEELES motorbike accessories. Wypróbowałem proste i skuteczne. Trzeba tylko zaopatrzeć się w pompkę. Ja kupiłem rowerową ze względu na wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 (edytowane) co do jakości opon Mitas to troche poczytałem w dziale Enduro, Motocross i wynika z niego że ludziom kostki sie odrywały albo szybko zużywały (nie wszystkim, ale takie oponie często się powtarzały) teraz celuje w Maxiss ProMax tu można je zobaczyć Edytowane 20 Grudnia 2007 przez MEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 co do jakości opon Mitas to troche poczytałem w dziale Enduro, Motocross i wynika z niego że ludziom kostki sie odrywały albo szybko zużywały (nie wszystkim, ale takie oponie często się powtarzały)MITAS to przede wszystkim opony do niewysilonych jednosladów starszej konstrukcji np. Jawa, MZ małe Hondy i tp. Jesli ktoś zakłada oponę do super wyczynowego krosa o dużej mocy (bo Mitasy są po prostu tanie) to oczywiste jest, że prędzej się one zuzyją niż oponki np. Dunlop w cenie 2-3 razy większej. Zresztą jak przejżysz katalog opon Mitasa to zorientujesz się, że do większych srednic kół mają praktycznie tylko opony dętkowe, a bezdętkowe przeznaczone są do motorowerów i skuterów. Dla niewtajemniczonych współczesna marka Mitas to dawne motocyklowe opony Barum. Firma która jest właścicielem tej marki czyli grupa CGS Tyres (inne to Continental, Semperit i Euzkadi) stworzyła markę Mitas jako producenta opon klasycznych a nie supernowoczesnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Zgadzam się z przedmówcą. Mitasy terenowe to można do Sarenki założyć, zaś szosowe do SHL'ki :icon_mrgreen: Szkółkowa Yamaha SR250 na Mitasach nie dawała się prowadzić w dwie osoby po mieście (mowa o zakrętach), gdy kursant walczył sam ze sobą (o właściwym torze jazdy nie wspominając), gdy instruktor siedział z tyłu i się mądrzył... :icon_rolleyes: Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Miałem Mitasa z tyłu (z przodu sied ział Michelin) w moim Transalpie... bardzo dobra oponka... zaliczyłem Anglię i spowrotem. (no i kilka tysiaków w samej Anglii) .. dobrze trzymała nawet przy dużych złożeniach ... wcale tak szybko się nie zużywała.. Raz złapałem kapcia w Londynie.. no to trzeba było zdjąć koło i zanieść do najbliższego warsztatu... w każdym bądź razie do moto typu Transalp polecam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opinia uzytkownika ze strony na ktorej ogladalem Maxxis Promax: - "Swietna wartosc w stosunku do ceny, klei sie do szosy jak velcro". Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Problem jest nastepujący: po poprzednim właścicielu zostały Bridgestone Battlax z tyłu: 160/60 ZR18 o numerze DOT DBM489 Tubeless, co wg mnie wskazuje na rok produkcji '89 albo '90 Heja, Chyba odczytałeś nie ten znak, data produkcji jest kodowana samymi cyframi. Oczywiście nie mam tej opony w łapach, mogę się mylic. Ale wg moich informacji nie podałeś żadnej danej która by wskazywała na rok produkcji:_) Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motorrader88 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Miałem Mitasa z tyłu (z przodu sied ział Michelin) w moim Transalpie... bardzo dobra oponka... zaliczyłem Anglię i spowrotem. (no i kilka tysiaków w samej Anglii) .. dobrze trzymała nawet przy dużych złożeniach ... wcale tak szybko się nie zużywała.. Raz złapałem kapcia w Londynie.. no to trzeba było zdjąć koło i zanieść do najbliższego warsztatu... w każdym bądź razie do moto typu Transalp polecam... Ja tak samo do tego typu motocykli polecam mitasy. Miałem XT 600 i szosowe mitasy i na winklach tarłem podnóżkami - trzymają. Jedynie na początku była bardzo śliska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piopio36 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 (edytowane) widać numer DOT ENOX na przedniej oponie tutaj a tutaj DOT ENOM na tylniej oponie, obok amortyzatora Edytowane 21 Grudnia 2007 przez Piopio36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 (edytowane) odnośnie odpowiedzi Adama M. to "velcro" oznacza rzepę piszę bo niektórzy mogą nie wiedzieć, jak ja dopóki nie sprawdziłem w wyszukiwarce a tu ta opinia, szkoda że tylko jedna Jay A, MA8/9/2007 ProMaxx M6103 RearExcellent Value, Sticks like Velcro. A+++++ Product Edytowane 21 Grudnia 2007 przez MEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.