radzio Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 (edytowane) Kiedy kupowalem swoja YAMAHE TDR 125 98r nic mi kolo nie powiedzial ze zawor jest niesprawny. Moim zdaniem wynika to z tego ze kolo zrobil obejscie blokady na module drugim modulem i mam 2. Moto jezdzi. Kiedy przekrecam stacyjke jest ruch testujacy zaworu ale jak jest odpalony to wkrecam do 9tys i ani drgnie. Przy modulach nie chce nic grzebac bo cos sie spali i dopiero bedzie. Moje pytanie jest takie czy jezeli zrobie oddzielne sterowanie zaworem i bedzie sie rowno odchylal sie z przepustnica to bedzie to dzialalo?? PROSZE O KONKRETNE RADY I Z GóRY DZIEKUJE ;) ;) Edytowane 16 Grudnia 2007 przez radzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Masz na myśli mechaniczne sterowanie zaworem równolegle z przepustnicą? Tak jak sterowanie dozownika? To nie ma sensu, gdyż przy gwałtownym otwarciu przepustnicy n niskich obrotach dojdzie do otwarcia zaworu przy niskich obrotach, co sprawi, że nie spełni swojej funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 ALE CO INNEGO ZROBIC?? jezdzic na zamknietym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 ALE CO INNEGO ZROBIC?? jezdzic na zamknietym? Nie krzycz, najlepiej powrócić do oryginału, możesz też zdemontować zawór lub ustawić tak, by cały czas był w pozycji otwartej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Rada? Kup nowy moduł bo kombinowac nie ma co. Lepiej dac nawet te 300zł czy ile tak kosztuje ale bedzie napewno dobrze. A jak bedziesz kombinował to jeszcze spalisz instalacje lub jakies użadzenie elektryczne. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 (edytowane) ooo to jest wykluczone. jak odpalilem na otwartym to na niskich kiepsko ciagnal na wyskokich wysmienicie, ale co z tego jak za mna byla chmura dymu a po chwili mi sie zalal i go pchalem zeby odpalic. A poza tym to tyle co smigam to zadko gwaltownie otwieram przeustnice bo wtedy sie troche zaczynaja dlawic i nie ma ciagu mieszanka. mniejsza o to. Rada? Kup nowy moduł bo kombinowac nie ma co. Lepiej dac nawet te 300zł czy ile tak kosztuje ale bedzie napewno dobrze. A jak bedziesz kombinował to jeszcze spalisz instalacje lub jakies użadzenie elektryczne. pozdro wlasnie teraz jest tak zrobione ze jest git tylko zawor nie dziala i mysle zeby zrobic to mechanicznie tak jak np. dozownik oleju. a ty modolow nie chce dotykac. Sa ze soba polaczone kablami. Wiec jak to zaczne podlaczac i cos pomine to moge sobie kichy narobic. Edytowane 16 Grudnia 2007 przez radzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Zawór ma za zadanie zwiększyć elastyczność silnika w zakresie średnich i niskich obrotów silnika, jazda na całkowicie otwartym zaworze spowoduje zmniejszenie elastyczności, co już sprawdziłeś, jednak nie słyszałem o innych objawach zdemontowania zaworu podawanych przez uzytkowników. Przyczyna takiego zachowania silnik jest więc inna i nie ma związku z zaworem. Natomiast nieprawidłowia praca silnik w obecnej sytuacji czyli przy niesprawnym zaworze jest uzasadniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 (edytowane) Zawór ma za zadanie zwiększyć elastyczność silnika w zakresie średnich i niskich obrotów silnika, jazda na całkowicie otwartym zaworze spowoduje zmniejszenie elastyczności, co już sprawdziłeś, jednak nie słyszałem o innych objawach zdemontowania zaworu podawanych przez uzytkowników. Przyczyna takiego zachowania silnik jest więc inna i nie ma związku z zaworem. Natomiast nieprawidłowia praca silnik w obecnej sytuacji czyli przy niesprawnym zaworze jest uzasadniona. Moja teoria jest inna. Kiedy zawor jest na stale otwarty czy wcale go nie ma (zdemontowany) i chodzi na niskich to sie zalewa z takiego powodu ze pobiera zbyt duza ilosc mieszanki ktorej nie przepala ktora potem idzie w wydech i go jednym slowem zalewa. Kiedy zawor jest zamkniety na niskich nie zalewa sie bo nie moze pobrac paliwa za duzo bo ma opor spowodowany zamknietym zaworem . Edytowane 16 Grudnia 2007 przez radzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 kup nowy moduł tak będzie najlepiej. na ebayu są po 90euro odblokowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 az mnie korci zeby dac po 10% za glupote...Nie prosciej kupic nowy (uzywany, inny) modul, podpiac go w miejsce kombinowanego wynalazku niz rzeźbić w "gównie". Wiem ze taki zabieg to dosc kosztowna zabawa i ze nie kazdy ma te 200-300zl na wydanie od tak sobie ale przeciez jest zima a do wiosny duzo czasu wiec nie pij piwa tylko wsadzaj pieniadze do "swinki" a na wiosne bedzie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 ja rownierz nie polecam sciaganie zaworu... ja sciagnąlem w ktm GS to moto wogole dolu nie mialo... tak jak by mial 5 koni dopiero przy prawie max obrotach dostawal takiego kopa ze szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 (edytowane) Moja teoria jest inna. Kiedy zawor jest na stale otwarty czy wcale go nie ma (zdemontowany) i chodzi na niskich to sie zalewa z takiego powodu ze pobiera zbyt duza ilosc mieszanki ktorej nie przepala ktora potem idzie w wydech i go jednym slowem zalewa. Kiedy zawor jest zamkniety na niskich nie zalewa sie bo nie moze pobrac paliwa za duzo bo ma opor spowodowany zamknietym zaworem . Większych głupot nie słyszałem... :icon_rolleyes: A propo tematu to tak jak poprzednicy: kup nowy moduł. Edytowane 26 Grudnia 2007 przez mortal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.