Skocz do zawartości

Zawór wydechowy | HELP


radzio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedy kupowalem swoja YAMAHE TDR 125 98r nic mi kolo nie powiedzial ze zawor jest niesprawny. Moim zdaniem wynika to z tego ze kolo zrobil obejscie blokady na module drugim modulem i mam 2. Moto jezdzi. Kiedy przekrecam stacyjke jest ruch testujacy zaworu ale jak jest odpalony to wkrecam do 9tys i ani drgnie. Przy modulach nie chce nic grzebac bo cos sie spali i dopiero bedzie.

 

 

 

Moje pytanie jest takie czy jezeli zrobie oddzielne sterowanie zaworem i bedzie sie rowno odchylal sie z przepustnica to bedzie to dzialalo??

 

PROSZE O KONKRETNE RADY I Z GóRY DZIEKUJE ;) ;)

Edytowane przez radzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli mechaniczne sterowanie zaworem równolegle z przepustnicą? Tak jak sterowanie dozownika? To nie ma sensu, gdyż przy gwałtownym otwarciu przepustnicy n niskich obrotach dojdzie do otwarcia zaworu przy niskich obrotach, co sprawi, że nie spełni swojej funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALE CO INNEGO ZROBIC?? jezdzic na zamknietym?

 

Nie krzycz, najlepiej powrócić do oryginału, możesz też zdemontować zawór lub ustawić tak, by cały czas był w pozycji otwartej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo to jest wykluczone. jak odpalilem na otwartym to na niskich kiepsko ciagnal na wyskokich wysmienicie, ale co z tego jak za mna byla chmura dymu a po chwili mi sie zalal i go pchalem zeby odpalic. A poza tym to tyle co smigam to zadko gwaltownie otwieram przeustnice bo wtedy sie troche zaczynaja dlawic i nie ma ciagu mieszanka. mniejsza o to.

 

 

 

Rada? Kup nowy moduł bo kombinowac nie ma co. Lepiej dac nawet te 300zł czy ile tak kosztuje ale bedzie napewno dobrze. A jak bedziesz kombinował to jeszcze spalisz instalacje lub jakies użadzenie elektryczne. pozdro

 

 

 

wlasnie teraz jest tak zrobione ze jest git tylko zawor nie dziala i mysle zeby zrobic to mechanicznie tak jak np. dozownik oleju. a ty modolow nie chce dotykac. Sa ze soba polaczone kablami. Wiec jak to zaczne podlaczac i cos pomine to moge sobie kichy narobic.

Edytowane przez radzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór ma za zadanie zwiększyć elastyczność silnika w zakresie średnich i niskich obrotów silnika, jazda na całkowicie otwartym zaworze spowoduje zmniejszenie elastyczności, co już sprawdziłeś, jednak nie słyszałem o innych objawach zdemontowania zaworu podawanych przez uzytkowników. Przyczyna takiego zachowania silnik jest więc inna i nie ma związku z zaworem. Natomiast nieprawidłowia praca silnik w obecnej sytuacji czyli przy niesprawnym zaworze jest uzasadniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór ma za zadanie zwiększyć elastyczność silnika w zakresie średnich i niskich obrotów silnika, jazda na całkowicie otwartym zaworze spowoduje zmniejszenie elastyczności, co już sprawdziłeś, jednak nie słyszałem o innych objawach zdemontowania zaworu podawanych przez uzytkowników. Przyczyna takiego zachowania silnik jest więc inna i nie ma związku z zaworem. Natomiast nieprawidłowia praca silnik w obecnej sytuacji czyli przy niesprawnym zaworze jest uzasadniona.

 

 

Moja teoria jest inna. Kiedy zawor jest na stale otwarty czy wcale go nie ma (zdemontowany) i chodzi na niskich to sie zalewa z takiego powodu ze pobiera zbyt duza ilosc mieszanki ktorej nie przepala ktora potem idzie w wydech i go jednym slowem zalewa. Kiedy zawor jest zamkniety na niskich nie zalewa sie bo nie moze pobrac paliwa za duzo bo ma opor spowodowany zamknietym zaworem .

Edytowane przez radzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az mnie korci zeby dac po 10% za glupote...

Nie prosciej kupic nowy (uzywany, inny) modul, podpiac go w miejsce kombinowanego wynalazku niz rzeźbić w "gównie". Wiem ze taki zabieg to dosc kosztowna zabawa i ze nie kazdy ma te 200-300zl na wydanie od tak sobie ale przeciez jest zima a do wiosny duzo czasu wiec nie pij piwa tylko wsadzaj pieniadze do "swinki" a na wiosne bedzie :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moja teoria jest inna. Kiedy zawor jest na stale otwarty czy wcale go nie ma (zdemontowany) i chodzi na niskich to sie zalewa z takiego powodu ze pobiera zbyt duza ilosc mieszanki ktorej nie przepala ktora potem idzie w wydech i go jednym slowem zalewa. Kiedy zawor jest zamkniety na niskich nie zalewa sie bo nie moze pobrac paliwa za duzo bo ma opor spowodowany zamknietym zaworem .

 

Większych głupot nie słyszałem... :icon_rolleyes:

A propo tematu to tak jak poprzednicy: kup nowy moduł.

Edytowane przez mortal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...