czarnycbr Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Witam . Czy ma ktos z Was zamontowana tylna lampe led? Nie chodzi mi o wersje z wbudowanymi kierunkami, lecz ta z logo xx jako swiatlo stopu,zreszta pozycja chyba tez jest w ten sposob podswietlona. Nie widzialem jeszcze nikogo z tym gadzetem i nie wiem jak to wyglada w praktyce. Czy jest dopuszczalna przez poskie przepisy drogowe? Wiem, ze w Anglii tak. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robnn Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Posiadam wersję xx z cyfrową deską i mam pytanie do czego służy przycisk obok kontrolki HISS-a oraz jak się przestawia wskazania wyświetlacza na mile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manon Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Witam posiadaczy juz chyba mozna tak powiedziec kultowego XXa ! Być może dołącze do waszego grona tylko jeszcze troche pobije sie z myślami czy Blackbir czy zx12 . pozdrawiam P.S. Widze medyk84 ze juz znalazłeś swojego naddzwiękowca ?? makanaky ze slaskiego :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Witam posiadaczy juz chyba mozna tak powiedziec kultowego XXa ! Być może dołącze do waszego grona tylko jeszcze troche pobije sie z myślami czy Blackbir czy zx12 . pozdrawiam P.S. Widze medyk84 ze juz znalazłeś swojego naddzwiękowca ?? makanaky ze slaskiego :wink: Siemka - ja będę się rozstawał z moim z przyczyn rodzinnych, (odbiór domu - kupa roboty i dziecku w drodze oraz brak czasu przez prace na jazdę). XX to najlepszy motocykl jaki miałem i wiem że za parę lat kupię sobie też XX i to może w jakimś nowym wydaniu. Jakby co to na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manon Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 marcincbr600 chyba masz zapełnioną poczte albo zablokowaną bo nie umię wysłac prywata !! sorry za off topic :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 puste jest - masz normalnego maile [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondzia Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Witam. Mam 2 pytania: - jest gdzies w necie instrukcja jak zmieniac olej w XX-ie? Co trzeba rozkrecic? Butelke i filtr oleju mam ale nie wiem czy sam dam sobie rade. - druga kwestia - moj XX lapie shimmy wiec za szybko nim nie jezdze. Jaki dobry jest amortyzator skretu do XX-a i ile z montazem to moze kosztowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n0cny Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 I co potem z tym olejem? Do kibla wlejesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondzia Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 To samo co mechanicy samochodowi co wymieniaja olej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Witam. Mam 2 pytania: - jest gdzies w necie instrukcja jak zmieniac olej w XX-ie? Co trzeba rozkrecic? Butelke i filtr oleju mam ale nie wiem czy sam dam sobie rade. - druga kwestia - moj XX lapie shimmy wiec za szybko nim nie jezdze. Jaki dobry jest amortyzator skretu do XX-a i ile z montazem to moze kosztowac? witam Stawiasz moto na centralnej stopce, zdejmujesz boczne owiewki i wypełnienie za kołem, rozgrzewasz silnik, odkręcasz korek spustowy i spuszczasz olej do jakiegoś naczynia pamiętaj przy tym ze musi ono pomieścić prawie 4 litry oleju, w czasie kiedy olej będzie spływał wykręcasz filtr oleju i odkręć korek od wlewu oleju żeby szybciej zleciał. Jak już zleci to wkręć korek spustowy (radze dać nową podkładkę), w filtrze posmaruj olejem o=ring i wkręć następnie przez korek od wlewu wlej 3,9litra oleju, zakręć korek i gotowe. załóż owiewki. Powodzenia. Co do shimmy w XX to sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień a jak to nie pomoże to przyczyną shimmy są nasze drogi. Mam paru znajomych którzy też jeżdżą XX i nie mają amorka i nawet o nim nie myślą. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jeżeli chodzi o shimmy w XX-ie - takie pojęcie w tym motocyklu nie ma prawa się pojawiać. Albo twoje moto jest po konkretnym dzwonie albo tak jak napisał wcześniej cbrxx - "sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jeżeli chodzi o shimmy w XX-ie - takie pojęcie w tym motocyklu nie ma prawa się pojawiać. Albo twoje moto jest po konkretnym dzwonie albo tak jak napisał wcześniej cbrxx - "sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień" Często stan opony przedniej jest powodem shimy. U mnie występowały po załadowaniu motocykla w dwa kufy i pasażera. Ale były to shimy tylko w pewnym zakresie prędkości około 60-70. Efekt u mnie nie występował przy jeździe z jednym centralnym kufrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondzia Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jeżeli chodzi o shimmy w XX-ie - takie pojęcie w tym motocyklu nie ma prawa się pojawiać. Albo twoje moto jest po konkretnym dzwonie albo tak jak napisał wcześniej cbrxx - "sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień" Witam. Shimmy u mnie miały miejsce 3 razy, zawsze na złych, nierównych drogach, jakieś małe koleiny przy prędkości 50-70 km/h. Ciśnienia nie sprawdzałem, wyważania kół nie sprawdzałem bo motocykl był niedawno kupiony. Bieżnik z przodu jest OK - duże wgłębienia, na pewno opona kwalifikuje się do jazdy. Od razu tak z ciekawości zapytam - czy za mocno dopompowane przednie koło czy za słabo jest podatniejsze na shimmy? Dzięki cbrxx za wskazówki - na wiosnę spróbuje wymienić. Pozdrawiam PS. Zna ktoś jakiś dobry serwis w północnej Polsce (Gdańsk, Olsztyn) gdzie można spokojnie oddać w ręce fachowcom XX-a, że dobrze zrobią, nic nie sknocą w motocyklu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam. Shimmy u mnie miały miejsce 3 razy, zawsze na złych, nierównych drogach, jakieś małe koleiny przy prędkości 50-70 km/h. Ciśnienia nie sprawdzałem, wyważania kół nie sprawdzałem bo motocykl był niedawno kupiony. Bieżnik z przodu jest OK - duże wgłębienia, na pewno opona kwalifikuje się do jazdy. Od razu tak z ciekawości zapytam - czy za mocno dopompowane przednie koło czy za słabo jest podatniejsze na shimmy? Dzięki cbrxx za wskazówki - na wiosnę spróbuje wymienić. Pozdrawiam PS. Zna ktoś jakiś dobry serwis w północnej Polsce (Gdańsk, Olsztyn) gdzie można spokojnie oddać w ręce fachowcom XX-a, że dobrze zrobią, nic nie sknocą w motocyklu? witam kolego nie sugeruj sie gruboscia bieznika bo o niczym to nie swiadczy ja mialem bieznik super a opona byla zlom moto milo bardzo duze drgania przy pewnych predkosciach szukalem przyczyn w wywazaniu kola i temu podobnych ale nie w oponie nobo z wygladu byla super ;];pozdrawiam witam Stawiasz moto na centralnej stopce, zdejmujesz boczne owiewki i wypełnienie za kołem, rozgrzewasz silnik, odkręcasz korek spustowy i spuszczasz olej do jakiegoś naczynia pamiętaj przy tym ze musi ono pomieścić prawie 4 litry oleju, w czasie kiedy olej będzie spływał wykręcasz filtr oleju i odkręć korek od wlewu oleju żeby szybciej zleciał. Jak już zleci to wkręć korek spustowy (radze dać nową podkładkę), w filtrze posmaruj olejem o=ring i wkręć następnie przez korek od wlewu wlej 3,9litra oleju, zakręć korek i gotowe. załóż owiewki. Powodzenia. Co do shimmy w XX to sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień a jak to nie pomoże to przyczyną shimmy są nasze drogi. Mam paru znajomych którzy też jeżdżą XX i nie mają amorka i nawet o nim nie myślą. Pozdrawiam witam mam pytanie co do oleju jaki olej lac chodzi mi o firme moto ma przelatane 70 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Ja leje Motul 5100 10W40 semisyntetyk. Taki byl od poczatku lany. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.