quki26 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Witam Szanowne gron szczęśliwych posiadaczy XX :buttrock: Dziś ( ta data musi przejść do histori) odebrałem swojego XX - kolor właściwy Czarny rocznik 99 przebieg 42 tys/km, poprostu piękny. Mam nadzieje że jeszcze posmigam do pierwszych śniegów. W końcu nie ma złej pogody - jest tylko żle ubrany motocyklista :D Jeszcze raz wszystkim Szerokości :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak81 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Witam Najprawdopodobniej w moim XX-sie 97' padł reg. napięcia. Prąd jaki idzie na aku przy 5000 obr/-1 to 13.4 V a przy włączonych światłach 12.8 V . Za pierwszym razem kiedy motor nie odpalił myślałem, że to akumulator. Naładowałem go i wszystko było ok. Ale ost. znów to samo .... to znaczy nie kreci. Z tego co było opisywane na forum ( str. 21 ) wynika, że to najprawdopodobniej regulator napięcia. Na pewno nie chcę Hondowskiego bo za jakiś czas bedzie to samo. Także w tej chwili szukam regulatora. Jeśli macie jakieś namiary to podeślijcie. Znalazłem juz na ebay-u w anglii za 70 funtów. i są też w stanach za 100 - 120 dolców. Z góry dziękiPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Firma robiąca zamienniki regulatorów napięcia:http://www.elektronika-motocyklowa.pl/moto...owe_regler.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam. Czy ktoś wie z jakiego rodzaju plastiku sa wykonane owiewki w XX. Potrzebuję przykleić odłamane ucho w czaszy. Pewnie lepiej było by to przyspawać, ale nie chce się mi rozkręcać. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam. Czy ktoś wie z jakiego rodzaju plastiku sa wykonane owiewki w XX. Potrzebuję przykleić odłamane ucho w czaszy. Pewnie lepiej było by to przyspawać, ale nie chce się mi rozkręcać. Pozdrawiam. Witam. Materiał z którego zrobione są owiewki w XX to ABSPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Radzę to pospawać bo każde klejenie od drgań prędzej czy później puści. Jest zima więc może warto na spokojnie rozmontować część motocykla ale mieć z tym spokój na dłużej Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam Najprawdopodobniej w moim XX-sie 97' padł reg. napięcia. Prąd jaki idzie na aku przy 5000 obr/-1 to 13.4 V a przy włączonych światłach 12.8 V . Za pierwszym razem kiedy motor nie odpalił myślałem, że to akumulator. Naładowałem go i wszystko było ok. Ale ost. znów to samo .... to znaczy nie kreci. Z tego co było opisywane na forum ( str. 21 ) wynika, że to najprawdopodobniej regulator napięcia. Na pewno nie chcę Hondowskiego bo za jakiś czas bedzie to samo. Także w tej chwili szukam regulatora. Jeśli macie jakieś namiary to podeślijcie. Znalazłem juz na ebay-u w anglii za 70 funtów. i są też w stanach za 100 - 120 dolców. Z góry dziękiPozdrawiamkolego sprawdz akumulator pod obciązenien u elektryka umnie bylo podobnie tez myslalem ze to regulator bo zaczely sie problemy z pradem palil normalnie po krutkiej jezdzie nie bylo pradu wogule przyczyna byl bardzo slaby prad rozruchowy wiedz sprawdz najpierw akumulator pod obciązeniem a dopiero puzniej regulatoe. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marshall Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 (edytowane) Koledzy, mam następujące dwa pytania:- Czy macie link do tabeli w której jest określone jakie numery silnika i ramy, oraz kolory występowały w danym roku produkcji :D - Dlaczego mój XX 1997 ma czerwone kreski na obrotomierzu już od 5 tyś ??? Co prawda gruba czerwona kreska to prawie 11 tyś, ale zastanawia mnie malowanie kresek na czerwono od tak niskich obrotów. Edytowane 6 Listopada 2008 przez Marshall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 mialem kiedys ten sam rocznik ale czerwone pole zaczynalo sie przed 11tys i wczesniej zadnych kresek nie bylo :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marshall Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Opiszę to w ten sposób: Patrząc na obrotomierz mamy kreseczki przy których są cyfry. Cyfry te są oczywiście koloru białego, natomiast kreski od 5 tyś obrotów juz nie sa białe lecz czerwone. Prawdziwa gruba krecha czyli obroty niebezoieczne to około 10,800 obr. Co to za wersja i po co takie oznaczenie. Nie mam pomysłu. Może wersja niegdys tłumiona ??? Motocykl ze Szwajcarii, rok 1997. W instrukcji też nic nie ma na temat tych wariacji kolorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Opiszę to w ten sposób: Patrząc na obrotomierz mamy kreseczki przy których są cyfry. Cyfry te są oczywiście koloru białego, natomiast kreski od 5 tyś obrotów juz nie sa białe lecz czerwone. Prawdziwa gruba krecha czyli obroty niebezoieczne to około 10,800 obr. Co to za wersja i po co takie oznaczenie. Nie mam pomysłu. Może wersja niegdys tłumiona ??? Motocykl ze Szwajcarii, rok 1997. W instrukcji też nic nie ma na temat tych wariacji kolorów.wydaje mi sie ze te kreski to moment w kturym zaczyna sie jazda nie EKONOMICZNA [ekonomizer]bo prz 5 tys obr powiniwnes miec ok 155 km/h a do tej predkosci mój xx wychodzi calkiem dobrze w spalaniu co do blokowania mocy silnika to latwo to sprawdzic na kawalku dobrej drogi jerzeli dobrze ciągnie powyrzej 230 km/h to napewno nie jest zblokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Koledzy, mam następujące dwa pytania:- Czy macie link do tabeli w której jest określone jakie numery silnika i ramy, oraz kolory występowały w danym roku produkcji ;) - Dlaczego mój XX 1997 ma czerwone kreski na obrotomierzu już od 5 tyś ??? Co prawda gruba czerwona kreska to prawie 11 tyś, ale zastanawia mnie malowanie kresek na czerwono od tak niskich obrotów. http://www.honda-blackbird.dk/index.php?op...id=12&Itemid=43 Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marshall Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Na pewno jest odblokowany, bo już 280 na zegarku widziałem :lalag: :lapad: :lapad: Bardzo dziekuję za tabelkę :bigrazz: O to mi właśnie chodziło. Pozdr :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Dzisiaj zamontowałem do swojego XX-a xenon na światła "krótkie". Efekt już po zamontowaniu przeszedł moje oczekiwania - w porównaniu z żarówkami H7 światło o wiele bielsze, mocniejsze i większy zasięg (a miałem wcześniej zamontowane żarówki OSRAM Night Braker - które to już były jaśniejsze od seryjnie zamontowanych H7). Polecam wszystkim - za niewielką kaskę można poprawić sobie widoczność oraz stać się bardziej widocznym. Gdyby ktoś miał jakieś pytania odnośnie montażu ew. samego xenona proszę pytać - z przyjemnością podpowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Witam. Ze względu na to że mam słabą widoczność w lusterkach, postanowiłem zwiększyc ich rozstaw. Potrzebuję zakupić do tego odpowiednie adaptery. Czy ktoś ma coś takiego zamontowane? Gdzie tego szukać. Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.