nimxx Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 witam,może któryś z forumowiczów coś podpowie. jeżdżę xx gaźnikowym z 97 r. po wykonanym serwisie (wcześniej tych objawów nie było jeździłem podczas ostrych opadów) - w czasie deszczu gdzieś łapie wodę. początkowo idzie na dwieóch trzech cylindrach potem gaśnie. odstoji jakieś 15 min odpala b. problemu i znów sytuacja, po przejechaniu w deszczu, ok 1-2 km się powtarza.za wszystkie sugestie z góry dziekujępozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Ja kiedyś miałem coś podobnego w innym moto, też gaźnikowym przyczyną była cewka, może łapać przebicie od wilgoci, możesz jeszcze sprawdzić przewody, ale ja bym obstawiał cewkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibixx Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Witam! Mam problem z nadmiernym grzaniem mojego moto, co w efekcie prowadzi do wyrzucenia płynu. dzieje się tak w mieście, w trasie jest ok. Wiatrak sie włącza, ale jakby nie dawał rady, lub moż za póżno się włącza (pod konięc zakresu, ale przed czerwonym polem) Co moż być przyczyną? było pisane wcześniej o słabym chłodzeniu xx, ale wydaje mi się że u mnie jest jakiś defekt.pozdrawiamZIBIxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Witam. U mnie wentylator włącza się jak wskazówka dojdzie do połowy. Sprawdz czujnik temperatury i termostat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Witam! Mam problem z nadmiernym grzaniem mojego moto, co w efekcie prowadzi do wyrzucenia płynu. dzieje się tak w mieście, w trasie jest ok. Wiatrak sie włącza, ale jakby nie dawał rady, lub moż za póżno się włącza (pod konięc zakresu, ale przed czerwonym polem) Co moż być przyczyną? było pisane wcześniej o słabym chłodzeniu xx, ale wydaje mi się że u mnie jest jakiś defekt.pozdrawiamZIBIxxTrochę za późno włącza się wentylator u ciebie i dlatego nie daje rady schłodzić, w trasie wspomaga pęd powietrza, wymien narazie termostat, ale sprawdź też czy dobrze chodzi wentylator, chodzi mi o to czy luźno chodzi czy sie nie zaciera na łożysku, jeśli w XX jest jakaś wada z chłodzeniem to warto by było poszukać w firmach tuningowych włącznika wentylatora o niższym zakresie, wiem że do samochodów robią, ciekawe czy do moto się znajdzie.ZIBI ja mam Xa w takim samym kolorze wiśniowy, dorabiałeś może farbę albo czy ktoś zna numer bo w mojej dziurze to za ch...ja nie dorobią a chcę pomalować sam zadupek, przecież nie będę leciał całegopozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Ja kiedyś miałem coś podobnego w innym moto, też gaźnikowym przyczyną była cewka, może łapać przebicie od wilgoci, możesz jeszcze sprawdzić przewody, ale ja bym obstawiał cewkę.z grzaniem silnika to sprubój wyciągnąc chłodnice i ją przepłukac moze kiedyś było jerzdzone na wodzie i jest zabita szlamem co zmniejsza przepływ płynu w chłodnicy i może byc nastempstwem grzania sie silnika wiatrak jerzeli się włancza to i tak powinien zbic temperature testowałem to co prawda w samochodzie ale warto sprubować w moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 To chyba problem każdego XX. Ostatnio jak jechałem w upale 30 stopni to w mieście jadać w korku dochodził do 110 stopni ale wentylator zdawał go schłodzić dając jednocześnie takim ciepłym strumieniem po nogach że myślałem że mi spodnie stopi. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 dokładnie tak jak mówisz umnie wentylator włancza się zaraz za połową skali i nie ma zadnyczh problemów ze zbiciem temperatury dokładnie tak jak mówisz umnie wentylator włancza się zaraz za połową skali i nie ma zadnyczh problemów ze zbiciem temperatury mam pytanie czy ktoś robił moze pomiary na hamowni chodzi mi o koszt takiej usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam. Prawdopodobnie rozwiązałem problem drgajacych lusterek. Przynajmniej u mnie. Sprawdziłem dokładnie i okazało się że mam luz na łożysku koła. Wybiłem łożyska i okazało się że ktoś je już wcześniej demontował i to tak nieszczęśliwie że uszkodził osonkę łożyska. Dodatkowo okazuje się że moje koła były piaskowane przed malowaniem. W środku znalazłem trochę piasku, który dostał się do łożyska i spowodował jego przyspieszone zużycie. Łożysko miało około milimetra luzu i zacinało się przy kręceniu, w sumie mogło się zatrzeć... Jutro zamontuję nowe łożyska i wyważę koło. Mam nadzieję że to załatwi sprawę raz na zawsze. I pytanko, jaklie macie ciśnienie w kołach, czy 2.9 to nie zawiele? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 witam wszystkich bardzo serdecznie jestem tu nowy xx mam od tego roku i tak czytam wasze posty i sa super ale koledzy czy ktos moze mi powiedziec jak przepac ten dual hamulec poniewaz u mnie dziala na noznym chamulcu a hamuje tylko recznym i jak tylnie kolo by chamowalo z nim to by bylo miodzio a u mnie jest odwrotnie .niewiem czy jest to trudne do zrobienia ? czekam na odpowiedziwitam myśle ze twój dual działa no oko mozesz to sprawdzic stawiając moto na centralnej podnużce w przednim zacisku po lewej stronie złap za dół zacisku i pociągnij do góry niech ktoś sprubuje przekręcić tylnym kołem jeżeli bedzie chamowac to napewno działa tył bierze z dużo mniejszą siłom tak więc nie powinno zablokować tylnego koła.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Tu masz schemat systemu Dual CBS; http://www.motorrad-bild.de/images_textbil...en/dcbs_v_z.jpg Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 I pytanko, jaklie macie ciśnienie w kołach, czy 2.9 to nie zawiele? Ja mam 2.9 przód i tył - tak jak podał producent instrukcji obsługi oraz tak jak znajduje się na nalepce naklejonej na wahaczu po lewej stronie motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 witam myśle ze twój dual działa no oko mozesz to sprawdzic stawiając moto na centralnej podnużce w przednim zacisku po lewej stronie złap za dół zacisku i pociągnij do góry niech ktoś sprubuje przekręcić tylnym kołem jeżeli bedzie chamowac to napewno działa tył bierze z dużo mniejszą siłom tak więc nie powinno zablokować tylnego koła.pozdrawiamdzieki kolego za info .mam jeszcze jedno pytanko czy u was stojac na swiatlach i majac wlaczony np. kierunek swiatlo mijania lekko pulsuje .u mnie tak jest i niewiem czy tak jest ok.? pozatym mialem problem z elektryka raz mi oswietlenie zegarow dzialalo w polowie do 200 oswietlone a po wyzej ciemno a na drugi dzien juz bylo ok tez pare razy zdazylo mi sie ze starter nie chcial zadzialac dopiero po 3 razach zakrecil po wczesniejszym przekreceniu stacyjki niewiem czy moze regulator napiecia siada ?>czekam na odpowiedzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibixx Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 ZIBI ja mam Xa w takim samym kolorze wiśniowy, dorabiałeś może farbę albo czy ktoś zna numer bo w mojej dziurze to za ch...ja nie dorobią a chcę pomalować sam zadupek, przecież nie będę leciał całegopozdro WitamBedę go jeszcze obserwował, bo wiatrak chodzi w porządku - to jest luźno sie obraca.Lakier bende terz bendę dorabiał -zaliczyłem parkingówkę. Podaje Ci numery, które są wklejone pod siedzeniem na ramie- COLOR R-101C-U PozdrawiamZIBIxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam. Dzisiaj dopiero mogłem sprawdzić czy wymiana łożysk załatwiła sprawę drgających lusterek. I potwierdzam, wszystko jest O.K. Nic nie drga, sprawdzone od 0 do 270 km/h.A więc komu jeszcze drga niech sprawdzi łożyska. PS. Poszukuje kolektorów wydechowych w dobrym stanie i przystępnej cenie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.