Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Czy ma ktos z Was zamontowana tylna lampe led? Nie chodzi mi o wersje z wbudowanymi kierunkami, lecz ta z logo xx jako swiatlo stopu,zreszta pozycja chyba tez jest w ten sposob podswietlona. Nie widzialem jeszcze nikogo z tym gadzetem i nie wiem jak to wyglada w praktyce. Czy jest dopuszczalna przez poskie przepisy drogowe? Wiem, ze w Anglii tak. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadaczy juz chyba mozna tak powiedziec kultowego XXa ! Być może dołącze do waszego grona tylko jeszcze troche pobije sie z myślami czy Blackbir czy zx12 . pozdrawiam

 

P.S. Widze medyk84 ze juz znalazłeś swojego naddzwiękowca ?? makanaky ze slaskiego :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadaczy juz chyba mozna tak powiedziec kultowego XXa ! Być może dołącze do waszego grona tylko jeszcze troche pobije sie z myślami czy Blackbir czy zx12 . pozdrawiam

 

P.S. Widze medyk84 ze juz znalazłeś swojego naddzwiękowca ?? makanaky ze slaskiego :wink:

 

Siemka - ja będę się rozstawał z moim z przyczyn rodzinnych, (odbiór domu - kupa roboty i dziecku w drodze oraz brak czasu przez prace na jazdę). XX to najlepszy motocykl jaki miałem i wiem że za parę lat kupię sobie też XX i to może w jakimś nowym wydaniu. Jakby co to na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam 2 pytania:

- jest gdzies w necie instrukcja jak zmieniac olej w XX-ie? Co trzeba rozkrecic? Butelke i filtr oleju mam ale nie wiem czy sam dam sobie rade.

- druga kwestia - moj XX lapie shimmy wiec za szybko nim nie jezdze.

Jaki dobry jest amortyzator skretu do XX-a i ile z montazem to moze kosztowac?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam 2 pytania:

- jest gdzies w necie instrukcja jak zmieniac olej w XX-ie? Co trzeba rozkrecic? Butelke i filtr oleju mam ale nie wiem czy sam dam sobie rade.

- druga kwestia - moj XX lapie shimmy wiec za szybko nim nie jezdze.

Jaki dobry jest amortyzator skretu do XX-a i ile z montazem to moze kosztowac?

witam

Stawiasz moto na centralnej stopce, zdejmujesz boczne owiewki i wypełnienie za kołem, rozgrzewasz silnik, odkręcasz korek spustowy i spuszczasz olej do jakiegoś naczynia pamiętaj przy tym ze musi ono pomieścić prawie 4 litry oleju, w czasie kiedy olej będzie spływał wykręcasz filtr oleju i odkręć korek od wlewu oleju żeby szybciej zleciał. Jak już zleci to wkręć korek spustowy (radze dać nową podkładkę), w filtrze posmaruj olejem o=ring i wkręć następnie przez korek od wlewu wlej 3,9litra oleju, zakręć korek i gotowe. załóż owiewki. Powodzenia.

Co do shimmy w XX to sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień a jak to nie pomoże to przyczyną shimmy są nasze drogi. Mam paru znajomych którzy też jeżdżą XX i nie mają amorka i nawet o nim nie myślą.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o shimmy w XX-ie - takie pojęcie w tym motocyklu nie ma prawa się pojawiać.

Albo twoje moto jest po konkretnym dzwonie albo tak jak napisał wcześniej cbrxx - "sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o shimmy w XX-ie - takie pojęcie w tym motocyklu nie ma prawa się pojawiać.

Albo twoje moto jest po konkretnym dzwonie albo tak jak napisał wcześniej cbrxx - "sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień"

 

Często stan opony przedniej jest powodem shimy. U mnie występowały po załadowaniu motocykla w dwa kufy i pasażera. Ale były to shimy tylko w pewnym zakresie prędkości około 60-70. Efekt u mnie nie występował przy jeździe z jednym centralnym kufrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o shimmy w XX-ie - takie pojęcie w tym motocyklu nie ma prawa się pojawiać.

Albo twoje moto jest po konkretnym dzwonie albo tak jak napisał wcześniej cbrxx - "sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień"

Witam. Shimmy u mnie miały miejsce 3 razy, zawsze na złych, nierównych drogach, jakieś małe koleiny przy prędkości 50-70 km/h.

Ciśnienia nie sprawdzałem, wyważania kół nie sprawdzałem bo motocykl był niedawno kupiony. Bieżnik z przodu jest OK - duże wgłębienia, na pewno opona kwalifikuje się do jazdy.

Od razu tak z ciekawości zapytam - czy za mocno dopompowane przednie koło czy za słabo jest podatniejsze na shimmy?

 

Dzięki cbrxx za wskazówki - na wiosnę spróbuje wymienić.

Pozdrawiam

 

PS.

Zna ktoś jakiś dobry serwis w północnej Polsce (Gdańsk, Olsztyn) gdzie można spokojnie oddać w ręce fachowcom XX-a, że dobrze zrobią, nic nie sknocą w motocyklu?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Shimmy u mnie miały miejsce 3 razy, zawsze na złych, nierównych drogach, jakieś małe koleiny przy prędkości 50-70 km/h.

Ciśnienia nie sprawdzałem, wyważania kół nie sprawdzałem bo motocykl był niedawno kupiony. Bieżnik z przodu jest OK - duże wgłębienia, na pewno opona kwalifikuje się do jazdy.

Od razu tak z ciekawości zapytam - czy za mocno dopompowane przednie koło czy za słabo jest podatniejsze na shimmy?

 

Dzięki cbrxx za wskazówki - na wiosnę spróbuje wymienić.

Pozdrawiam

 

PS.

Zna ktoś jakiś dobry serwis w północnej Polsce (Gdańsk, Olsztyn) gdzie można spokojnie oddać w ręce fachowcom XX-a, że dobrze zrobią, nic nie sknocą w motocyklu?

witam kolego nie sugeruj sie gruboscia bieznika bo o niczym to nie swiadczy ja mialem bieznik super a opona byla zlom moto milo bardzo duze drgania przy pewnych predkosciach szukalem przyczyn w wywazaniu kola i temu podobnych ale nie w oponie nobo z wygladu byla super ;];pozdrawiam

 

witam

Stawiasz moto na centralnej stopce, zdejmujesz boczne owiewki i wypełnienie za kołem, rozgrzewasz silnik, odkręcasz korek spustowy i spuszczasz olej do jakiegoś naczynia pamiętaj przy tym ze musi ono pomieścić prawie 4 litry oleju, w czasie kiedy olej będzie spływał wykręcasz filtr oleju i odkręć korek od wlewu oleju żeby szybciej zleciał. Jak już zleci to wkręć korek spustowy (radze dać nową podkładkę), w filtrze posmaruj olejem o=ring i wkręć następnie przez korek od wlewu wlej 3,9litra oleju, zakręć korek i gotowe. załóż owiewki. Powodzenia.

Co do shimmy w XX to sprawdź łożyska główki ramy, łożyska w przednim kole , ciśnienie w kole, i wyważenie koła, jeśli nie wiesz kiedy miałeś zmieniany olej w lagach to zmień a jak to nie pomoże to przyczyną shimmy są nasze drogi. Mam paru znajomych którzy też jeżdżą XX i nie mają amorka i nawet o nim nie myślą.

Pozdrawiam

witam mam pytanie co do oleju jaki olej lac chodzi mi o firme moto ma przelatane 70 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...