mm666 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 WitamW mojej apce na przodzie jest dosyc nietypowa opona- 100/80/17. Ciezko takowa dostac, natomiast o wiele latwiej zalatwic 110/70/17 badz 110/80/17. Czy szersza opona najdzie na seryjne kółko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Najdzie tylko po co?Chcesz na własną prośbę obniżyć i tak niedużą prędkość maksymalną?Jeżeli masz problemy ze zdobyciem takiej opony to zamontuj tam 90/90-17 i zyskasz a nie stracisz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) WitamJa wiem czy taka nie typowa seryjnie z tyłu w Hondzie Ns-1 ma taka być a znależć możesz ją na: http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szosowe/pirelli/10,0/ Na samym dole MT 75, na następnej stronie jest też rozmiar 90/80-17 Ewentualnie opona dedykowana specjalnie do przodu: http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szosowe/dunlop/ druga od góry, Dunlop Arrowmax 103F 100/80-17, sam taką miałem polecam. Pozdr ;) Edytowane 15 Grudnia 2007 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 WitamJa wiem czy taka nie typowa seryjnie z tyłu w Hondzie Ns-1 ma taka być a znależć możesz ją na: http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szosowe/pirelli/10,0/ Na samym dole MT 75, na następnej stronie jest też rozmiar 90/80-17 Ewentualnie opona dedykowana specjalnie do przodu: http://www.netcar.pl/opony/motocyklowe/szosowe/dunlop/ druga od góry, Dunlop Arrowmax 103F 100/80-17, sam taką miałem polecam.Pozdr :icon_mrgreen:Nie można tylnej opony zakładać na przednie koło i odwrotnie przedniej na tylne koło , operacja niedopuszczalna i bardzo niebezpieczna. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Toteż dołączyłem w trakcie edycji dla kolegi właśnie arrowmaxa :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 najdzie bez problemu... ja w NSR miałem 100/70-17 i zmieniłem na wyższą i szerszą 110/80-17 ale po tej operacji przód motocykla był wyższy i moto sie troche gorzej prowadziło.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Najdzie tylko po co?Chcesz na własną prośbę obniżyć i tak niedużą prędkość maksymalną?Jeżeli masz problemy ze zdobyciem takiej opony to zamontuj tam 90/90-17 i zyskasz a nie stracisz. Znaczy ze po zalozeniu wiekszej opony predkosc spada??bo ja i przyd i tyl ma nad wymir tyl to sie ledwo w wahcaczu miesci znaczy musialem dolozyc jedno ogniwko lancucha zeby sie zmiescila.To jak to jest wkoncu obniza czy dodaje o jak z moca?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 (edytowane) im szersza opona tym stawia wiekszy opor, i jedzie gorzej,spada moc i predkosc dlatego np. kolarzówki(jak zle napsialem to sorry) maja takie wąskie oponki Edytowane 19 Grudnia 2007 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 hmm.. To nie jest taka duza roznica. Ta opona ma nizszy profil i jest troszke szersza. Nie powinno to znacznie pogorszyc osiagow, ale odrazu mowie, ze juz nigdy do mojego motoru nie kupie na tyl 4.0 (120) szerokosci bo to dosyc znacznie zmulilo sprzeta. Zyskujesz wyglad. A co do predkosci ktora moze spasc od szerszej opony to nie taka znowu mala ... 160km/h to malo ? :icon_mrgreen:Pozdrawiam :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 (edytowane) "im szersza opona tym stawia wiekszy opor, i jedzie gorzej,spada moc i predkosc dlatego np. kolarzówki(jak zle napsialem to sorry) maja takie wąskie oponki" :icon_rolleyes: TU to pojechałeś niesamowicie. Rozumiem, że osiągi mogą się pogorszyć od szerszej opony, ale MOC SILNIKA!!! :icon_mrgreen: . Kurde tarzałem się chyba z 15 min. Dzięki za poprawienie mi humoru( bez urazy).Pozdro :biggrin: Edytowane 20 Grudnia 2007 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 hmm.. To nie jest taka duza roznica. Ta opona ma nizszy profil i jest troszke szersza. Nie powinno to znacznie pogorszyc osiagow, ale odrazu mowie, ze juz nigdy do mojego motoru nie kupie na tyl 4.0 (120) szerokosci bo to dosyc znacznie zmulilo sprzeta. Zyskujesz wyglad. A co do predkosci ktora moze spasc od szerszej opony to nie taka znowu mala ... 160km/h to malo ? :wink:Pozdrawiam ;) Fajnie to ja wlasnie mialem i mam to 4.00 i nie wiedzilame jaka to szerokosc ale weidzialem ze za duza.Dobra to teraz tak juz wiem ze wieksza opona na tyle pogorsza osiagi ale mam dwa pytania czy wieksza opona z przodu tez pogarsza sprawe??I jaki jest standardowy rozmiar opon do Dt 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 TAk większa opona z przodu też pogarsza osiągi. Nie po to goście piszą jakie mają być szerokości i ciśnienia w gumach w różnych serwisówkach, nalepkach itd. by zrobić ci na złość, jeżeli tak napisali to znaczy, że taki rozmiar zapewnia optymalne warynki jazdy.Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Fajnie to ja wlasnie mialem i mam to 4.00 i nie wiedzilame jaka to szerokosc ale weidzialem ze za duza.Dobra to teraz tak juz wiem ze wieksza opona na tyle pogorsza osiagi ale mam dwa pytania czy wieksza opona z przodu tez pogarsza sprawe??I jaki jest standardowy rozmiar opon do Dt 50 Pomyśl, im szersza opona tym większy opór toczenia. Im wyższa opona tym moto ma większą prędkość maksymalną, ale jest słabszy. Im niższa opona tym moto jest mocniejsze, ale spada prędkośc maksymalna. Standard w DT 50 R to:70/90/2190/90/18 Oczywiście mówimy o rocznikach 1990-1996. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Pomyśl, im szersza opona tym większy opór toczenia. Im wyższa opona tym moto ma większą prędkość maksymalną, ale jest słabszy. Im niższa opona tym moto jest mocniejsze, ale spada prędkośc maksymalna. Standard w DT 50 R to:70/90/2190/90/18 Oczywiście mówimy o rocznikach 1990-1996. Wielkie dzieki takie mailem szerokosci jak kupielm ale nie moglem nigdzie takich samych znalesci wuja mi kupil ale dobra niewazne DZIeki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.