zysio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Witam moj motocykl wazy 130 kg co zrobic zeby stracil na wadze bo do toru jest mi zaciezki Myslalem o wyzuceniu zegarow przedniej owiewki stylu torebki i nozek dla pasazera ale to jest jakies 10 kg co jeszcze usunac a chcialbym zeby owiewki zostaly ? :icon_eek: http://bikepics.com/pictures/1114099/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Grudnia 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Aluminiowa kierownica, lżejsze siedzenie, lżejsza lampa, usunąć podnóżki, uchwyty pasażera, aluminiowe zębatki, Problem w tym, że cokolwiek zrobisz i tak nie uczynisz z tego motocykla motocykla na tor, bo to poczciwy endurak, a nie croszówka do skakania. Więc ja bym go za bardzo nie męczył. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 dzieki za odpowiedz wlasnie wiem ze ten motocykl nie nadaje sie na tor ale niestety na wyczyna mnie nie stac a na tyle co jezdze to klr wytrzymuje bo katowac go nie katuje :icon_eek: tylko glownym problemem jest waga ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 (edytowane) Witam moj motocykl wazy 130 kg co zrobic zeby stracil na wadze bo do toru jest mi zaciezki Myslalem o wyzuceniu zegarow przedniej owiewki stylu torebki i nozek dla pasazera ale to jest jakies 10 kg co jeszcze usunac a chcialbym zeby owiewki zostaly ? :icon_eek: http://bikepics.com/pictures/1114099/Watpie żebys nawet 5 kg dzięki temu zyskał, 10 to może po tym co napisał Dominik + lekki aluminiowy tłumik bo ten z klr jest naprawdę ciężki i głos ładny zyskasz Edytowane 12 Grudnia 2007 przez Strzalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 a tlumik najlepiej od czego zalozyc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 a tlumik najlepiej od czego zalozyc ?Najlepiej od crosówki 250 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Jakiś lekki aluminowy np od jakiegoś crossa bo tak takowe chyba są. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 klx 250 crf yzf najlepiej chyba cos z tego bedzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Przednia tylna lampa, akumulator zbedne sołony np. lancucha itp wszystko co ci sie nie przyda:) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 (edytowane) akumulator juz usunelem teraz zabiore sie za reszte a oslone lancucha zostawiam dla bezpieczensta ona wazy pare gram wiec niech bedzie dzieki za odpowiedzi od jutra biore sie za robotę pozdro Edytowane 12 Grudnia 2007 przez zysio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 klx 250 crf yzf najlepiej chyba cos z tego bedzie ?kxf a nie klx bo w klxach też nie sa lekkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Ja to bym zastanowił sie nad sprzedaniem tej 250 4t i zakupem crossówki 125. Masz dwa razy wiecej km i ok 95 kg wagi nie wiem jak zkasa stoisz ale jesli chcesz smigac po terenie i zaczać latać to bedzie to nie uniknione. A jak byś znalazł zadbany egzemplasz za ok 7.5 tyś czesto po remontach przed sprzedarza. To czekał by cie tylko koszt ok 400 zł co 6 miesiecy. przez ok 1.5 roku. Ale odchudzić puki co możesz kawe pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 oszczedz KLRa, ten sprzet na prawde nie nadaje sie na tor :icon_exclaim:ale do lasu... jak najbardziej. mi bez zadnego odchudzania manewrowalo nim sie lekko niczym piórkiem :P Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 tak jak bym mial 7,500 to bym nie myslal nad odchudzaniem kawasaki mam mozliwosc kuypna cr 125 rok 90 za c2000 tys do roboty tlok korba i zebatki bo kolegia sie polamal i ja sprzedaje pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 co do kupna tej sety,to w jezdzie enduro to bedzie męczarnia.Spali drugie tyle co KLR charakterystyka hu**wa silnika caly czas obroty bardzo duzo trzeba trzymac.co z tego ze bedzie 40km zamiast 27 ale moment obrotowy tez sie liczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.