orzyl Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 chlppaku co Ty piszesz?! chcesz mi powiedziec ze f4 wazy mniej niz gs???? gs suchy to 170 kg!! f4 sucha 160 kg??? chyba rozbita na części :icon_mrgreen: to nie need for speed ze sobie bedziesz przestawial moce jak w zegarku..... najpierw pomysl jak to zblokowac i czy wogole masz kogos kto to zrobi. uwazam ze 17 latek wniosl do tej dyskusji na tyle duzo ze nie powienienes go odrzucac. bo co bo ma 17 lat? ja mam 22 i co ? malo wiem ? troche sie sprzetami nalatalem, wypadek tez mialem i wiem co podczas wypadku ze 100 km/h wyprawia motocykl ktory wazy ok 250 kg!! Twoja sprawa co robisz. Po co wogole ta dyskusja. rzeczywiscie temat do oczyszczalni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid22 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) To zobacz sobie na oficjalnej stronie suzuki: http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=salo...07street_gs500f waga GSa w wersji z owiewkami to 180kg. Natomiast waga CBR600 f4 to 171KG, wg. danych ze strony producenta - http://moto.honda.pl/. malo wiem ? troche sie sprzetami nalatalem, wypadek tez mialem i wiem co podczas wypadku ze 100 km/h wyprawia motocykl ktory wazy ok 250 kg!! Nie mam zamiaru wchodzić z Tobą w słowne przepychanki, ale skoro myślisz, że CBR 600f waży 250kg to mało wiesz. Jeśli nie masz zamiaru wnieść nic nowego do tematu to nie pisz. Edytowane 11 Grudnia 2007 przez Dawid22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 no prawda. rocznika 2005. stac Cię będzie na takiego za 12000 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 eeee chce miec sprzet zeby sie uczyc, ale przy okazji musze wygladac :) nie ? po co zadawac pytania skoro ma sie na nie gotową odpowiedź jescze przed kliknięciem wyślij ? :icon_mrgreen: szerokich dróg, gumowych drzew, zero gleb i zdrowia pozdrawiamOrzyl, ale dlaczego sie obrazasz? Nie kazdemu musza sie podobac GS-y, GPZ-y i ER-ki. Chlopak ma kupowac moto ktore mu sie nie podoba tylko dlatego ze cebra jest byc moze dla niego za mocna? A moze nie jest. Ile to osob na tym forum zaczynalo od 100-konnego motocykla i nawet nie mysleli o dlawieniu. Widac ze chlopak ma poukladane w glowie i jest swiadom niebezpieczenstw wynikajacych z jazdy motocyklem. Poradzi sobie P.S. A f4 wazy dokladnie 170kg na sucho ;) http://bikez.com/motorcycles/honda_cbr_600_f_2001.php Z tym ze 12 tys. to wystarczy na f3, ktora jest troche ciezsza, ale to nic nie znaczy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid22 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) no prawda. rocznika 2005. stac Cię będzie na takiego za 12000 ? Prosiłem Cię, żebyś się nie udzialał jak nie masz do powiedzenia nic na temat bo z tematu robi się woda a ktoś kiedyś może być w mojej sytuacji i czytając ten temat będzie musiał przebrnąć przez te "przepychanki" słowne. Na końcu tego http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,600F,1210.html arta masz masy wszystkich CBR 600f, na taką z roku 99/2000 jest mnie stać, zawsze mogę poczekać do marca i dołożyć nawet na nowy model, ale to nie jest ważne na co mnie stać i co mogę kupić za ile, tylko czy taki zdławiony motor będzie równie prosty w prowadzenia jak inne motory zalecane dla początkujących. Edytowane 11 Grudnia 2007 przez Dawid22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) tylko czy taki zdławiony motor będzie równie prosty w prowadzenia jak inne motory zalecane dla początkujących.W prowadzeniu bedzie nawet prostszy, bo ma duzo lepsze zawieszenie, lepsze hamulce, itp., tylko trzeba sie ostroznie obchodzic z gazem, bo im wieksza moc tym gorzej motocykl wybacza bledy. Na przyklad latwiej o uslizg tylnego kola jak za szybko odkrecisz manetke na wyjsciu z zakretu. Oczywiscie to co przed chwila napisalem zostanie zaraz uzyte jako argument zeby nie kupywac tak mocnego motocykla ;) ale nie jest tak zle. Przede wszystkim trzeba duzo czytac, zeby byc swiadomym tego co moze sie stac jak przegniesz pałe, no i caly czas pamietac o tym. Edytowane 11 Grudnia 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid22 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) Właśnie piszę tutaj o CBR 600f a nie o jakieś innej 600-setce ponieważ czytałem o wszystkich motorach z tej klasy i podobno ten jest najbardziej spokojny. Nie rozumiem tego zdania: im wieksza moc tym gorzej motocykl wybacza bledy. Na przyklad latwiej o uslizg tylnego kola jak za szybko odkrecisz manetke na wyjsciu z zakretu. Czy jeśli zblokuje go do np. 34KM to nadal będzie to moc niewybaczająca błędów? czy może te motory jakoś inaczej ją oddają? Edytowane 11 Grudnia 2007 przez Dawid22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Czy jeśli zblokuje go do np. 34KM to nadal będzie to moc niewybaczająca błędów? czy może te motory jakoś inaczej ją oddają?Heh, 34KM wszystko wybaczy, no prawie :icon_mrgreen:. A tak na powaznie, musisz sie dowiedziec jak wyglada krzywa mocy i momentu zdlawionej cebry, to bedzie wiadomo czy moc oddawana jest liniowo czy raczej sa jakies gwaltowne skoki. Wiem ze liczyles na uzyskanie tych informacji tutaj ale jak widac jest duzo spamu ;). Z drugiej strony wydaje mi sie ze przy 34KM nawet jesli beda jakies nieoczekiwane skoki mocy to nie beda one na tyle duze zeby ich nie opanowac. W koncu to tylko 34KM :). To naprawde nie duzo. Ja przesiadlem sie z simsona na 60-konna xj i opanowanie jej bylo dziecinnie latwe. Tylko niestety po zrobieniu kilku tys km przecholowalem na jednym zakrecie i byl zonk. I tutaj jest pies pogrzebany, zeby caly czas myslec, przewidywac co moze sie za chwile zdarzyc, caly czas zakladac najgorszy mozliwy scenariusz na daną chwile i tak dostosowac jazde zeby go uniknac. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 zamiast kupowac od razu cbr 600zastanowic sie nad sv 650/ bandit 600/ kawa er 6/ cbf 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid22 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) Skąd mogę się dowiedzieć o momencie i krzywej mocy? to chyba trzeba sprawdzić na hamowni? A może to zupełnie olać przy 34KM mocy? Albo smameu sprawdzić, chyba można to wyczuć? :icon_rolleyes: Edytowane 11 Grudnia 2007 przez Dawid22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) Najlepiej jakby ci sie udalo znalezc takie wykresy na necie, ale moze byv ciezko. Poszukaj jakiegos warsztatu w wawie ktory by sie podjal zdlawienia cbrki i wypytaj sie ile to kosztuje, na czym polega, jak wyglada oddawanie mocy, itd. Moze ktos tu zna taki warsztat to bedzie szybciej. Edytowane 11 Grudnia 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid22 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Może bym coś takiego znalazł po niemiecku, tylko jestem noga z tego języka. Z Niemiec cały czas sprowadzają zdławione cebry więc tam pewnie jest to na porządku dziennym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Może bym coś takiego znalazł po niemiecku, tylko jestem noga z tego języka. Z Niemiec cały czas sprowadzają zdławione cebry więc tam pewnie jest to na porządku dziennym.:icon_rolleyes: Skoro jestes noga z niemieckiego to moze byc ciezko :icon_mrgreen:. Ale probuj, najlepiej w google. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 ..skoro nie czujesz sie na silach dosiasc jej w pelnym jej wydaniu, to znaczy ze jeszcze na nia nie zaslugujesz. dobrze jednak ze czujesz respekt przed mocą... haha ludzie jakie tekstyto tylko maszyna, jak cie na nia stac to na nia zaslugujesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Jeszcze ostatni raz powtórzę- człowiek kieruje i tylko on bo moto samo nie jeździ . Czy to będzie zdławiony gs gpz czy R1 30 konna :icon_rolleyes: Ludzie na co ta cała dyskusja :icon_mrgreen: ;) . Jakoś nie uważam że tylko 34 KM to mało ogóle prawie jak motorynka albo pocketbike co jedzie z wiatrem 40/hludzie mieli gleby wypadki itp na WSK itp które nawet jak były nowe to miały polowe tych "nędznych" 30 konikówjak ktoś nie ma w głowie to zabije się na skuterze który ma 4 KM a jak myśli to 100 konny potwór ;) da się też opanować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.