dniepr11 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Jako że jest zima rusek jest do remontu mam pytanie czy opłaca się wyremontowa silnik od mt-10 czy kupi nowy silnik myslę nad dolnozaworowym. Gdy latem nie posiadałem funduszy na nowy silnik było silników na allegro sporo teraz gdy posiadam (ok2000zł) na silnik nigdzie nie mogę kupic. Prosze o pomoc gdzie mogę kupic silnik do k-750 lub mw-750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Jako że jest zima rusek jest do remontu mam pytanie czy opłaca się wyremontowa silnik od mt-10 czy kupi nowy silnik myslę nad dolnozaworowym. Gdy latem nie posiadałem funduszy na nowy silnik było silników na allegro sporo teraz gdy posiadam (ok2000zł) na silnik nigdzie nie mogę kupic.:icon_eek: uporzadkuj najpierw swoja wypowiedz, gdyz to zlepek 100 mysli.pytaj u handlarzy- osobiscie to tylko dla kilku czesci moglabym pojsc na taki interes. wal u ruskich po "wycentrowaniu" nadaje sie spowrotem do roboty... a "wieprze" do tej pory z tasm produkcji schodza z wiorami w silniku. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Wyremontuj swój silnik i bedzie cacy - oczywiście używając odpowiednich części (mówię tu o tzw. "dawnej produkcji" i o rzeczach typu "polskie tłoki do Dniepra"):buttrock: Kupisz nowy silnik - to i tak może się zdarzyć, że będzie wymagał naprawy. A tak zrobisz swój i przynajmniej będziesz wiedział na czym stoisz i co w nim siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 myslę nad dolnozaworowym. Od myślenia głowa nie boli.Tak jak pisze dzikuska postaraj się sprecyzować o co ci biega . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Ja moge powiedzec tylko ze do mojego MT-9 bede pewnie w sierpniu roku 2008 wkladal dolnozaworowca od kachy, przeistaczajac go w tak zwana pozna "kaske" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Jako że jest zima rusek jest do remontu mam pytanie czy opłaca się wyremontowa silnik od mt-10 czy kupi nowy silnik myslę nad dolnozaworowym. Gdy latem nie posiadałem funduszy na nowy silnik było silników na allegro sporo teraz gdy posiadam (ok2000zł) na silnik nigdzie nie mogę kupic. Prosze o pomoc gdzie mogę kupic silnik do k-750 lub mw-750Lepiej samemu poskladac dolniaka niz placic 2 tys zl za niby nowy silnik ale nie wiadomego pochodzenia. Bez zagladania do srodka w zyciu bym nie wlozyl zadnego silnika do ramy. Nauczylem sie przykrym doswiadczeniem jak zalozylem niby wyremontowany silnik z Urala... Dobrze ze za calego Urala z silnikem nie wiele dalem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husarz Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgadzam się z przedmówcą :clap: Osobiści właśnie remontuje silnik w Dnieprasie MT 11.Przy czym też rozważałem kupno nowego/kupno używanego od urala......Rozmawiałem z kilkoma "Tańczącymi z ruskami" i wszyscy jakoś wybrali by remont tego co się zepsuło niż remont teczo co się kupiło :) sumarycznie koszty 2x mniejsze :) więc kupiłem nowy wał nową pompę oleju rum (brak ogrzewania w garażu) i walcze z nieugięcie prymitywną sowiecką "myślą techniczą" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Za 2000 zł to nowego dolniaka ciężko będzie ci kupić, 2500 zł to jest teraz chyba dolna granica, a po Nowym Roku może być jeszcze drożej (Schengen). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 (edytowane) Za 2000 zł to nowego dolniaka ciężko będzie ci kupić, 2500 zł to jest teraz chyba dolna granica, a po Nowym Roku może być jeszcze drożej (Schengen).To całe "szengen" (czy jak to sie tam pisze) nie wpłynie raczej na cenę części. Ową cenę podnoszą u nas sami kupujący - wystarczy popatrzeć na przykładowe aukcje;Co do silnika, to widziałem gdzieś nowy "dolny" za 2200zł do neg. A co ten "nowy" miał w środku - tego nie wie nikt;Także zdecydowanie lepiej będzie wyremontować "stary"; Ps;Husarz - na nowym wale to nie pojeździsz za długo, bo on ma luz (a czasem owal lub nie powiercone do końca otwory) na czopie już w momencie zejścia z taśmy produkcyjnej. Zrób szlif starego wału najciaśniej jak to jest możliwe i będzie grało (ruska panewka jest miękka i szybko się dostosuje). Nowa pompa również nadaje się do naprawy. Edytowane 9 Grudnia 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Nie chcę zakładać nowego prosta bo odpowiedz może być bardzo prosta :crossy: . A tyczy dolniaków --- czym różni się pompa oleju z urala od kaśkowskiej?! Bo takową uralowską często do dolniaka ładują :banghead: Poproszę o wasze opinie w tym temacie :flesje: bo jak dlamnie to niczym się nie różnią :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Było juz kilka razy na forum. Wyskokością zębów. Ural 2mm wyzsze . Moze następnym razem w "dziś pytanie dziś odpowiedz"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husarz Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 ...na nowym wale to nie pojeździsz za długo... Paolo350 dzięki za radeale problem polega na tym, że stary wał jest w 2 częściach (nie pomaga nawet fakt że w miejscu pęknięcia części pasują do siebie idealnie) więc jestem skazany na nowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) To całe "szengen" (czy jak to sie tam pisze) nie wpłynie raczej na cenę części. Ową cenę podnoszą u nas sami kupujący - wystarczy popatrzeć na przykładowe aukcje; Pożyjemy, zobaczymy...Ukraińscy handlarze już się niepokoją, z tego powodu.Jedno jest pewne, że skoro przesuną się granice, to te wschodnie będą bardziej kontrolowane, nie tylko przez polskie służby. Edytowane 11 Grudnia 2007 przez gobert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Przepraszam, za dolniaka do kaski 2000????Czy wy ludzie jestescie tak bogaci czy tak głupi? Sorrry, ale jezdze na bajzle i patrze w alledrogo i czasem nie moge uwierzyc w ludzkie frajerstwo, na wrocławskim bajzlu stał sobie ostatnio kompletny silniczek ze skrzynka do Mki za...2200 do negocjacji na chodzie itd. a piec do kaski ma kosztowac 2000???za co? za 2500 stała kaska z wozem na chodzie!!!Kompletna! Ja wiem, naraze sie róznym ludziom ze zanizam cene, i ktos traci kase, mam to gdzies, ja staram sie kupic tanio bo mnie na takie fanaberie nie stac, wiec wlewam do baku i jade na bajzel, i powiem wam, na 100% jest warto! A co do "remontowanych silników" to czasem warto to zrobic samemu, to nie jest wielka filozofia, i wystarczy w miare oswietlona piwnica gdzie temp. utrzyma sie powyżej zera, i troche madrych książek, a wszystko bedzie procentowac, jak staniesz gdzies na drodze w nocy, to przynajmniej dasz se rade:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 2500 to orientacyjna cena NOWEGO silnik.Popyt dytkuje cenę, a rzecz, czy ktoś kupi nowy czy używany do remontu do już jego spraw.Proponuję policzyć ile kosztują zwłoki do remontu + remont i porównać z ceną nowego.Na początek:1. używany silnik ??? 2. regeneracja wału 250 zł W-wa al, Krakowiaków.... 3. szlif cylindrów 2x50zł= 100 zł 4. tulejowanie (opcja) ??? proszę dopisywać kolejne ewentualne pozycje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.