Skocz do zawartości

Dynojety + k&n +przelotówa


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie ... czy warto założyć taki zestaw do tego modelu motocykla ? , Jaka jest różnica w pracy silnika ? ;) , no i co jest najważniejsze ile wzrasta spalanie ? :lalag: . Pomóżcie panowie podjąć słuszną decyzję bo założyłem przelotowy tłumik , i prawdopodobnie taki zestaw do tego bym musiał dołożyć ...Ile jest w tym prawdy a ile kłamstwa , proszę o fachowe podpowiedzi . Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otoz moja Niunia ma przelot Micron Magnex, K&N i Dynojety. Nie wiem jak zachowuje sie 900 bez ale ja na swoja nie moge narzekac, na 2 biegu z gazu sie podniesie, nie szarpie lancuchem nawet jak niiisko zejda obroty na wyzszym biegu. Trudno mi powiedziec o spalaniu bo nie mierzylem, ale na tarse ok120km potrzebowala mniej niz 10l a srednia pradkosc wyszlaby ze 160km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam problemow z wolnymi obrotami. Po wylaczeniu ssania bedzie rowno 1tys/min kiedy juz sie dobrze rozgrzeje mozna obroty obizyc wyraznie ponizej 1000 na minute i nawet z nich wkreca sie blyskawicznie. Nie wiem tez czy to skutek uboczny, czy zwykla 900 tez tak potrafi, ale ogien z wydechu mi sie podoba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR 900 RR - dynojety i podobne podnoszące samopoczucie kombinacje - nie polecam, są to pół środki, powodujące upośledzenie normalnej, cywilnej jazdy. Te silniki, jakoś nie lubią takich działań, traktować je można na dwa sposoby, nie ruszać w cale lub tuningować kompleksowo za pierdylion $.

Dynojety - duży wzrost spalania w silniku najoszczędniejszym w klasie 900-1000.

Chcesz poprawić dynamikę sprzęta w wymierny i tani sposób, zmień przełożenie główne - to działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Nie wiem tez czy to skutek uboczny, czy zwykla 900 tez tak potrafi, ale ogien z wydechu mi sie podoba :flesje:

 

To wlasnie dopala sie twoja mieszanka, ktora nie ulegla spaleniu w komorze spalania.

Proponuje udac sie na hamownie i sprawdzic o ile moc silnika spadla w porownaniu do fabrycznej.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że różne motocykle reagują różnie na modernizacje , niektóre modele motocykli ożywają po takich przeróbkach a pozostałe nie są podatne na przeróbki . Więc dla tego chciałbym znaleźć odpowiednie rozwiązanie w tym moto , nie zależy mi na podnoszeniu mocy o pięć koni bo to jest bez sensu . Chciałbym po prostu nie zaszkodzić silnikowi tym że zmieniłem wydech na przelotowy , a to tylko dla tego że miałem okazję tanio go kupić ,a oryginalny był wybebeszony przez poprzedniego właściciela :) ( dodam że jest to wydech MICRON do tego modelu ). Z tego co słyszałem że nie powinno się zostawić samej puchy bez wymiany reszty tzn. K&N + dynojet , bo w ten sposób można tylko zaszkodzić zaworom wylotowym , a znowu założenie całego zestawu też się mija z celem :)

Jak myślicie ....jest jakieś sensowne wyjście z tej sytuacji ???? (Prosił bym też Adama M o wypowiedz, bo widzę że ten temat nie jet mu obcy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawid125 -> tak będzie. Silniki V2 w klasycznych motocyklach są wdzięcznym tematem do tuningu. Za stosunkowo niewielką kase można uzyskać fajne efekty. Tyle, że ja bym kupił zestaw nie z Dyno Jet-u tylko Factory Pro stage 3. Do tego wydech "sportowy" i filtry K&N ale założone bezpośrednio na gaźniki (airboxy tniemy i wywalamy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wlasnie dopala sie twoja mieszanka, ktora nie ulegla spaleniu w komorze spalania.

Proponuje udac sie na hamownie i sprawdzic o ile moc silnika spadla w porownaniu do fabrycznej.

 

Adam M.

 

Oj nie sadze, ogien z wydechu idzie mi tylko przy max obrotach przy odcieciu, zgadza sie ze jest to niespalone paliwo dopalane w wydechu ale dlaczego ono jest niespalone?

Bo odciecie zaplonu powoduje chwilowy brak iskry. Nigdy poza odcieciem to sie nie dzieje.

Ale za to kiedy silnik schodzi z wyskoich obrotow kiedy ciagle jade na biegu z zamknietym gazem to slysze wybuchy w wydechu. To wina Dynojetow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz sobie szczelnosc rur wydechowych przy wejsciu w glowice, mozliwe ze masz wypalone uszczelki azbestowo miedziane, albo sa zgniecione i nie trzymaja. To czesto jest powodem strzalow przy zejsciu z obrotow - prawie nikt tych uszczelek nie wymienia.

Jak ci motocykl dobrze na Dynojetach chodzi to jestes jednym z nielicznych szczesciarzy. Ogolnie za duzo kosztow i pracy na minimalna zwyzke mocy w motocyklu sportowym, przy duzej mozliwosci wzrostu zuzycia paliwa.

Mialem i wyrzucilem.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...