tomano Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Mam pytanie ... czy warto założyć taki zestaw do tego modelu motocykla ? , Jaka jest różnica w pracy silnika ? ;) , no i co jest najważniejsze ile wzrasta spalanie ? :lalag: . Pomóżcie panowie podjąć słuszną decyzję bo założyłem przelotowy tłumik , i prawdopodobnie taki zestaw do tego bym musiał dołożyć ...Ile jest w tym prawdy a ile kłamstwa , proszę o fachowe podpowiedzi . Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Dopiero co byl temat o DynoJet - poszukaj.Krotko, nie polecam. Masz przelotowy tlumik przereguluj gazniki i starczy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid125 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ja się dołoncze do tematu:) Mam Pytanie odnośnie: Intruder 800 + K&N + Dynojet Czy bedzie jakas odczuwalna różnica?? Pozdrawiamdawid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Otoz moja Niunia ma przelot Micron Magnex, K&N i Dynojety. Nie wiem jak zachowuje sie 900 bez ale ja na swoja nie moge narzekac, na 2 biegu z gazu sie podniesie, nie szarpie lancuchem nawet jak niiisko zejda obroty na wyzszym biegu. Trudno mi powiedziec o spalaniu bo nie mierzylem, ale na tarse ok120km potrzebowala mniej niz 10l a srednia pradkosc wyszlaby ze 160km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 ja mam w siebie w fajerze taki zestaw - ogólnie nie polecam. Spalanie 10l/100 (przy jeździe zwykle 160,180) z tym że przy ostrym pałowaniu będzie nawet większe. A o różnicy nic nie wiem - ciężko wyregulować wolne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Ja nie mam problemow z wolnymi obrotami. Po wylaczeniu ssania bedzie rowno 1tys/min kiedy juz sie dobrze rozgrzeje mozna obroty obizyc wyraznie ponizej 1000 na minute i nawet z nich wkreca sie blyskawicznie. Nie wiem tez czy to skutek uboczny, czy zwykla 900 tez tak potrafi, ale ogien z wydechu mi sie podoba :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 CBR 900 RR - dynojety i podobne podnoszące samopoczucie kombinacje - nie polecam, są to pół środki, powodujące upośledzenie normalnej, cywilnej jazdy. Te silniki, jakoś nie lubią takich działań, traktować je można na dwa sposoby, nie ruszać w cale lub tuningować kompleksowo za pierdylion $.Dynojety - duży wzrost spalania w silniku najoszczędniejszym w klasie 900-1000.Chcesz poprawić dynamikę sprzęta w wymierny i tani sposób, zmień przełożenie główne - to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 . Nie wiem tez czy to skutek uboczny, czy zwykla 900 tez tak potrafi, ale ogien z wydechu mi sie podoba :flesje: To wlasnie dopala sie twoja mieszanka, ktora nie ulegla spaleniu w komorze spalania.Proponuje udac sie na hamownie i sprawdzic o ile moc silnika spadla w porownaniu do fabrycznej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Prawda jest taka że różne motocykle reagują różnie na modernizacje , niektóre modele motocykli ożywają po takich przeróbkach a pozostałe nie są podatne na przeróbki . Więc dla tego chciałbym znaleźć odpowiednie rozwiązanie w tym moto , nie zależy mi na podnoszeniu mocy o pięć koni bo to jest bez sensu . Chciałbym po prostu nie zaszkodzić silnikowi tym że zmieniłem wydech na przelotowy , a to tylko dla tego że miałem okazję tanio go kupić ,a oryginalny był wybebeszony przez poprzedniego właściciela :) ( dodam że jest to wydech MICRON do tego modelu ). Z tego co słyszałem że nie powinno się zostawić samej puchy bez wymiany reszty tzn. K&N + dynojet , bo w ten sposób można tylko zaszkodzić zaworom wylotowym , a znowu założenie całego zestawu też się mija z celem :) Jak myślicie ....jest jakieś sensowne wyjście z tej sytuacji ???? (Prosił bym też Adama M o wypowiedz, bo widzę że ten temat nie jet mu obcy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 Jeżdżę na pustym wydechu już chyba 5 sezon, z zaworami nic się nie dzieje, silnik chodzi ok. Tak jak już pisał Adam, wystarczy przeregulować skład mieszanki i nie wsadzać żadnych innych pierdół. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Dawid125 -> tak będzie. Silniki V2 w klasycznych motocyklach są wdzięcznym tematem do tuningu. Za stosunkowo niewielką kase można uzyskać fajne efekty. Tyle, że ja bym kupił zestaw nie z Dyno Jet-u tylko Factory Pro stage 3. Do tego wydech "sportowy" i filtry K&N ale założone bezpośrednio na gaźniki (airboxy tniemy i wywalamy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 To wlasnie dopala sie twoja mieszanka, ktora nie ulegla spaleniu w komorze spalania.Proponuje udac sie na hamownie i sprawdzic o ile moc silnika spadla w porownaniu do fabrycznej. Adam M. Oj nie sadze, ogien z wydechu idzie mi tylko przy max obrotach przy odcieciu, zgadza sie ze jest to niespalone paliwo dopalane w wydechu ale dlaczego ono jest niespalone? Bo odciecie zaplonu powoduje chwilowy brak iskry. Nigdy poza odcieciem to sie nie dzieje. Ale za to kiedy silnik schodzi z wyskoich obrotow kiedy ciagle jade na biegu z zamknietym gazem to slysze wybuchy w wydechu. To wina Dynojetow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 zle wyregulowanywypalaja ci sie gniazda zaworow przy okazji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 (edytowane) Definitywnie? W kazdym 4T jaki mialem wczesniej tak bylo a i znajomych motocykle tez tak maja. Edytowane 8 Grudnia 2007 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Sprawdz sobie szczelnosc rur wydechowych przy wejsciu w glowice, mozliwe ze masz wypalone uszczelki azbestowo miedziane, albo sa zgniecione i nie trzymaja. To czesto jest powodem strzalow przy zejsciu z obrotow - prawie nikt tych uszczelek nie wymienia. Jak ci motocykl dobrze na Dynojetach chodzi to jestes jednym z nielicznych szczesciarzy. Ogolnie za duzo kosztow i pracy na minimalna zwyzke mocy w motocyklu sportowym, przy duzej mozliwosci wzrostu zuzycia paliwa.Mialem i wyrzucilem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.