Skocz do zawartości

Dynojety + k&n +przelotówa


Rekomendowane odpowiedzi

Kumpel w B12 miał załozone dyno Jety,k&n i przelot i efekt był taki ze nie trzymał wolnych, żle sie wkrecał, strzelal w wydech i strasznie kopcił. A te spalanie.... Za nic nie dało sie tego wyregulowac w zadowalający sposób wiec pozostał tylko przelot. Od razu wszytsko ustąpiło i teraz chodzi tak jak powinien i pieknie ryczy przy okazji.

Edytowane przez Arni GS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim byłym ZZR1100 były Dyno Jety , oryginalny filtr i full układ wydechowy Muzzy... chodziło to to zajebistycznie, żadnych dziur w obrotach, spalanie nie odbiegało od innych Zygzaków... osiągi ... no cóż, nie wiem jak jeździł na oryginalnych dyszach, ale mój zapierdlalał jak dziki... ścinałem się kiedyś z Yamahą R1 z 99 roku i szły łeb w łeb ... Z tym że cały tuning motocykla robiony był w Stanach ...airbox był przerobiony co powodowało że często syf z filtra dostawał się do gaźników i trzba było często je czyścić, aż w końcu doszedłem o co chodzi i wstawiłem filterek w przewód od Airboksu do gaźników i bylo cacy... tak więc jeśli dyno jety odpowiednie i odpowidnio wyregulowane gaźniki to powinno być ok. Nie do końca jednak kumam co rozumiecie poprzez regulację gaźników podczas wymiany końcówki wydechu... śrubą składu mieszanki wyreguluje się mieszankę tylko w dolnym zakresie obrotów... za średni zakres odpowiada iglica (ale nie wiem czy w Bladym ma ona możliwość regulacji - rowki na iglicy i zawleczkę) , za wysoki zakres obr. odpowiada dysza główna... i nie da się jej w żaden spsób regulować jak tylko wymienić na inny rozmiar... Zatem jeśli chcesz mieć na pipkę wyregulowany sprzęt... iść na hamownie i dokonać pomiarów współczynnika AFR (składu mieszanki) w różnych partiach obrotów i kompleksowo metodą prób i błędów dobierać pozycję iglicy i rozmiar dyszy głównej.... i obserwować jak będzie przebiegał wykres AFR a właśnie zestaw Dyno Jet pozwala na dość precyzyjny dobór odpowiedniego ustawienia.

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz sobie szczelnosc rur wydechowych przy wejsciu w glowice, mozliwe ze masz wypalone uszczelki azbestowo miedziane, albo sa zgniecione i nie trzymaja. To czesto jest powodem strzalow przy zejsciu z obrotow - prawie nikt tych uszczelek nie wymienia.

Jak ci motocykl dobrze na Dynojetach chodzi to jestes jednym z nielicznych szczesciarzy. Ogolnie za duzo kosztow i pracy na minimalna zwyzke mocy w motocyklu sportowym, przy duzej mozliwosci wzrostu zuzycia paliwa.

Mialem i wyrzucilem.

 

Adam M.

Witam!!!

A jak to sprawdzić najlepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wlasnie dopala sie twoja mieszanka, ktora nie ulegla spaleniu w komorze spalania.

Proponuje udac sie na hamownie i sprawdzic o ile moc silnika spadla w porownaniu do fabrycznej.

 

Adam M.

 

 

Hehe. Prawda boli ale trzeba ją powiedzieć.....

 

pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdania są bardzo podzielone co do tego tematu :) ...Wydaje mi się że najlepiej zrobię jak pozostawię układ paliwowy bez zmian , i w ten sposób zaoszczędzę pieniędzy i w razie porażki nie będę ku....wał :) . A sezon się zbliża więc pieniądz się przyda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydatnosc systemu Dynojet jest rownowazna umiejetnosciom tunningowym osoby ktora to instaluje,taka jest brutalna prawda.Dobrze stunningowany moze podniesc kulture pracy silnika i nie zmienic zuzycia paliwa.

Dysze glowne paliwa w systemach Dynojet sa zbyt duze,lepsze rezultaty mozna osiagnac pozostawiajac fabryczne,lub uzywajac orginalne keihin lub mikuni w zaleznosci od potrzeb.

 

Drugi mit to -bogatsza mieszanka=wieksza moc .Generalnie nie jest to prawda,szczegolnie na gornych obrotach gdzie zbyt duza dysza glowna paliwa spowoduje "zatykanie" sie silnika i utrate mocy.

 

Jezeli zostala zmienione koncowka wydechu i KN filtr powietrza to :

 

-zostaw dysze glowna w spokoju

 

-podnies iglice 0.5- 1.0 mm uzywajac podkladek

 

-wykrec srube wolnych obrotow dodatkowe,1/4-1/2 obrotu,ewentualnie zmien pilot jet na jeden numer wiekszy,np z 40.0 na 42.5.

 

W 98 % przypadkow to powinno wystarczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...