ventura Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 W związku z niedomaganiem serwera ponawiam temat. Chodzi o regulacje zaworów w Suzuki GSX-R 600 98 rok. Najpierw zastanawiałem się jak zdjąć fajki ze świec i wiem już że to nie fajki tylko cewki zapłonowe umieszczone na każdej świecy, które trzeba umiejętnie podwadzić. A teraz ponawiam pytanko jak wygląda regulacja zaworów w tym silniku. Czy płytki umieszczone są na szklankach czy pod nimi? Bo jeżeli są na dole to musiałbym sie przygotować na większe rozbieranie ( łańcuszek, wałki) i przełożyć narazie tą impreze. I jeszcze jedno, czy od strony alternatora jest możliwość kręcenia wałem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Płytki są pod szklankami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Może i można ale po co??Znaki na wale masz po stronie rozrusznika!Bez tego będziesz miał kłopot z ustawieniem wałków rozrządu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Może i można ale po co??Znaki na wale masz po stronie rozrusznika!Bez tego będziesz miał kłopot z ustawieniem wałków rozrządu! Po to żeby pokręcać wałem do sprawdzania luzów zaworowych. Co do tych płytek to widze że kicha wielka i raczej nie będe sie za to brał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) Masz tu chłopie link do serwisówki... :-) http://www.blackbears.ru/manual/files/Suzu...vice_Manual.zip Edytowane 14 Listopada 2007 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tot79 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) kiedy nacięcie na wale rozrządu wlotu jest na dół a nacięcie na wale rozrządu wydechu jest na 8 godz. Wtedy 1 cylinder jest w połozeniu sprężania. Sprawdzasz odstep na pierwszym na wydechowych i ssących ,na 2 cyl. wydechowe ,na 3 dolotowe. Nastepnie krecisz wałem tak aby nacięcie wałka dolotowego było na gorze a wydechowego na 2 godz. wtedy 4 cyl jest w suwie spreżania, sprawdzasz luzy na 4 cyl: wyd. i dolot. na 3 cyl wydechowe ,a na 2 cyl dolotowe. Potem to juz patrzysz na odpowiednie tabele o ile zeszlifowac podkładki regulacyjne i zanosisz do jakiegos specjalistycznego zakładu zeby ci zeszlifowali na wymiar jaki chcesz. Edytowane 20 Listopada 2007 przez Tot79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 No w takzwanym miedzyczasie trzeba jeszcze zdjac walki, zeby do tych podkladek sie dostac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Szlifować podkładki? A jelsi potrzebne są większe? Trzbea kupic? Kiedys miałem ten rebus przy RF600R ale jej juz nie ma a w HD jest hydraulika. Ufff.... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Bo H D może mieć hydraulike dlatego że te rozwiązanie jest przeznaczone do silników krórych prędkość obrotowa wału nie przekracza 6000 albo i mniej. W szlifierkach jest to nie możliwe do zastosowania i dlatego trzeba sie babrać z podkładkami. Dobrze że chociaż mozna pokombinować z przekładaniem tych podkładek, tańsze koszta aniżeli wszystko nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 13 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Wczoraj sprawdzałem luzy zaworowe. Napięcie było większe niż przy odbieraniu porodu ;) Na szczęście luzy zaworowe są ok, chociaż jedno odpadnie do roboty. Co do tych płytek pod szklankami to jedyny plus taki że wydłuża się okres przeglądów bo w moim sprzęcie są to 24000 km. A swoją drogą to nie spotkałem się jeszcze z takim zakresem regulacji dolot 0.1 do 0.2 a wydech 0.2 do 0.3. Wychodzi na to że Suzuki postawiło na praktyczność kosztem hasła " stuki i puki to suzuki " ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.