Skocz do zawartości

"Firmowy" alarm w motorowerze ??


m16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio zastanawialem sie nad takim zagadnieniem:

"Czy akumulator w simsonie jest w stanie "pociagnac" jakis firmowy alarm motocyklowy"

I niestety nic nie wymyslilem - moze mi ktos odpowie ??

 

I kozystajac z okazji (nie ma sensu zakladac 2 watkow) jeszcze jedno pytanko - do uzytkownikow simsonow.

Ostatnio bylo duzko klutnki na temat v-maxow wiec pytam:

"Ile leci taki fabryczny simson" ??

Na roznych stronach sa niestety podane rozne dane :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Czy akumulator w simsonie jest w stanie "pociagnac" jakis firmowy alarm motocyklowy"

 

Alarmy motocyklowe maja pobor pradu rzędu kilkudziesięciu/kilkuset mA wiec bez problemu.

Wysokotonowe syrenki alarmowe rowniez maja nie duzy pobor pradu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretnie chodzi mi o cos takiego:

http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=16956291

lub jeszcze bardziej:

http://www.moto.allegro.pl/show_item.php?item=16932489

Co o tym myslicie - zda egzamin - warto - jak tak to ktory ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ostatnio zastanawialem sie nad takim zagadnieniem:

"Czy akumulator w simsonie jest w stanie "pociagnac" jakis firmowy alarm motocyklowy"

I niestety nic nie wymyslilem - moze mi ktos odpowie ??

 

I kozystajac z okazji (nie ma sensu zakladac 2 watkow) jeszcze jedno pytanko - do uzytkownikow simsonow.

Ostatnio bylo duzko klutnki na temat v-maxow wiec pytam:

"Ile leci taki fabryczny simson" ??

Na roznych stronach sa niestety podane rozne dane :-)

Jezdzilem 3ema fabrycznymi i jada 65 max do 70 ale to juz katowanie. Nie wierz w baśnie o 80 itp.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj greedo musze sie nie zgodzic, otoz jechalem simsonem ktory lecial 85 km/h (!) <-- to juz bylo katowanie.

Mierzylismy to zegarami w mojej (jeszcze) Hondzie MB5-S i qmpla Arpilii Tuareg - wiec cos w tym musi byc.

Kolega -wlasciciel simsona, kupil go za 1 200 na wsi gdzie przeszedl on wizualny tuning :> i jego masa zostala zmniejszona (ciekawe o ile - 2kg :wink: ) + owiewka bez szyby :(

Silnik na prawde byl zdrowiutki czego nie moge powiedziec o ramie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to o simsonach chodzą juz legendy... głównie jesli chodzi o małą awaryjność, i niezłe osiągi, choć ja jechalem max 65-67 simsonem kolegi, tez orginalny bez remontu... moze to i jedzie szybciej, jak dla mnie to nie jest najwazniejsze

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie bywa roznie, moj znajomy ma na wsi simsonka SR50, stan bardzo dobry, rozpedzalem go na maxa ( sam chcial) i co ? 55 max :( sjakis zmulony byl, a nie dal sie do niego dotknac, chcielismy z kumplem pogrzebac czy cos przy nim - no way. ale spisuje sie super, a jak na skuterka predkosc okolo 50ciu byla idealna. motorek jezdzi juz ktoryys sezon i wszystko w porzadku, zero awarii ( oprocz szlifa itp :wink: ) .

a alaram - dobra rzecz, ze tak powiem uspokajacz nerwow :wink: chociaz musisz to schowac zeby ziomal centralki nie znalazl :wink:

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...