Skocz do zawartości

Miłe zaskoczenie


RudyXJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Taa. Barierki to najskuteczniejsza metoda na ograniczenie predkości. Boje sie tego jak cholera. Dzis np. smigałem motorway`em angielskim wracając do Londynu sprawdzałem mozliwości mego moto ktore juz jest styrane kurierka. Ogolnie to poszła 115 MPH ale te cholerne barierki mnie przerażały, tymbardziej ze musiałem jechać wewnetrznym pasem czyli koło nich. :D pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

To zobaczcie jak potrafi koles zakrety brac na czyms ciut wyzszym - TDM900...

Pozdro

 

Wszystko fajnie, tylko, że gościu wyobraźni raczej nie ma i długo by na polskich drogach nie pojeździł.

Jak wchodzi w lewe winkle to trzyma moto na osi jezdni a sam wisi nad przeciwnym pasem. Wystarczy tylko rozpędzona puszka z przeciwka też przy osi jezdni i nawet by nie wiedział kiedy resztę przejazdu moto by odbyło bez motonity. Na jednym z łuków jego pustą głowę dzieliły centymetry od dachu puszki przy czym kierowca puszki uciekł możliwie najbliżej pobocza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, tylko, że gościu wyobraźni raczej nie ma i długo by na polskich drogach nie pojeździł....

 

Na "Dragon Tail" ponoć jest wypadków od zarąbania.... Więc to nie tylko chodzi o drogi tutaj czy tam... Wpisać wystarczy na youtube wypadki właśnie stamtąd...

 

 

Pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na Warriorze, to mnie w ogóle nie wzrusza. Znam maszynkę (moja miłość od lat), i wiem co potrafi. Na winklach chodzi jak tramwaj po szynach. W ogóle cud, miód itp.

Ale ten ostatni ... Pełen szacun :biggrin: Takim kredensem takie rzeczy? Od tej chwili jestem już gotów uwierzyć we wszystko :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, tylko, że gościu wyobraźni raczej nie ma i długo by na polskich drogach nie pojeździł.

Jak wchodzi w lewe winkle to trzyma moto na osi jezdni a sam wisi nad przeciwnym pasem. Wystarczy tylko rozpędzona puszka z przeciwka też przy osi jezdni i nawet by nie wiedział kiedy resztę przejazdu moto by odbyło bez motonity. Na jednym z łuków jego pustą głowę dzieliły centymetry od dachu puszki przy czym kierowca puszki uciekł możliwie najbliżej pobocza.

 

No właśnie, chyba jak na wszystkim, nie znasz się. Zakręty pokonuje się od zewnętrznej do wewnętrznej a jego głowa wcale nie była tak blisko samochodu - nie wiem co niebezpiecznego w tej jeździe. Zostawia sobie duży margines błędu jak na umiejętności

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, chyba jak na wszystkim, nie znasz się. Zakręty pokonuje się od zewnętrznej do wewnętrznej a jego głowa wcale nie była tak blisko samochodu - nie wiem co niebezpiecznego w tej jeździe. Zostawia sobie duży margines błędu jak na umiejętności

Greedo myśl trochę, to nie tor, tylko droga publiczna i pooglądaj dokładnie filmik. Najprostrza zasada na świecie trzymasz się swojego pasa na niewidocznym zakręcie a nie wisisz nad sąsiednim bo puszka z przeciwka cię zabije, nawet nie będziesz wiedział kiedy i skończ te osobiste wycieczki w moją stronę.

 

P.S.

Między innymi o czymś taki Greedo pisałem to sobie popatrz http://pl.youtube.com/watch?v=OvrcqeIPYOg , może Cię olśni w końcu. Ten zdążył uciec ale o tym filmiku co pisałem nawet by gościu nie zdążył bozbierać myśli i zareagować w takiej sytuacji a ty się zachwycasz jak on pieknie ścina niewidoczne zakręty.

 

No gościu niezły jest, trzeba to przyznać.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie wiem czym tu się podniecać. Obaj panowie znają traskę więc w ślepe łuki śmiało wchodzą. Ten na TDM jedzie po prostu normalnie. Natomiast ten na armaturce troszkę się rozszalał i podziwiam to, jak jest w stanie zmienic tor jazdy już po wejsciu w łuk. Na takim sprzęcie nie jest to proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsza czadowa jazda to taka, w której w zakręcie i przy wyjściu inicjuje się uślizg tylnego koła, a wchodzi się bokiem na poślizgu przy grubo ponad 100 km/h. To dopiero jest jazda i umiejętności.

 

Ten cały warior ma niski środek ciężkości, lacie szerokie, że szok i charakterystyke łagodną jak baranek.

Edytowane przez tmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...