zorro1100 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 czy jest ktos kto by sie podioł zamiany przedniej zebatki na mniejsza lub tylnej zebatki na wiekszą w hondzie cbr 1100xx .może ktoś może mi polecić jakiś warsztat lub osobe co sie zna na tym i sie takimi przeróbkami zajmuje? jak by co to prosze podac numer gg albo mejl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klamot1975 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 czy jest ktos kto by sie podioł zamiany przedniej zebatki na mniejsza lub tylnej zebatki na wiekszą w hondzie cbr 1100xx .może ktoś może mi polecić jakiś warsztat lub osobe co sie zna na tym i sie takimi przeróbkami zajmuje? jak by co to prosze podac numer gg albo mejl/Jezeli chcesz i masz zebatki i nowyłancuch to ci wymienie.Robie takie motocykle.Mail [email protected] Janikowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 zorro napisz coś więcej o zmianie przełożenia w Twoim motocyklu np. jaki jest cel bo w/g mnie seryjne jest OK jak w mało którym motocyklu Hondy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 czy jest ktos kto by sie podioł zamiany przedniej zebatki na mniejsza lub tylnej zebatki na wiekszą w hondzie cbr 1100xx .może ktoś może mi polecić jakiś warsztat lub osobe co sie zna na tym i sie takimi przeróbkami zajmuje? jak by co to prosze podac numer gg albo mejl/ Tak tylko z ciekawości: w teren jedziesz czy wózek boczny podczepiasz?Dorobienie zębatek to w dobrze wyposażonym warsztacie nie problem, tylko czy wytrzymają moc XX-a? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Dorabianie zębatek do tego modelu jest zupełnie niekonieczne bo w katalogu firmy PBR jest kilka kombinacji zmiany przełożenia i wystarczy dobrać najmniejszą na silnik i największą na tylne koło.Ważne aby nie zapomnieć o nowym łańcuchu i to na pewno tym z górnej półki a to wiąże się z dużymi kosztami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Odnośnie przełożeń to sklepy motocyklowe zazwyczaj mają w ofercie zębatki o dość szerokiej rozbierzności zębów do danych modeli. I nie jest to żadna nieziemska przeróbka tylko powiedzmy że udogodnienia.DO mojego gixera tylną zębatkę można dopasować o różnicy aż 6 zębów a to juz duża różnica.Sama zębatka jest mocowana jak widać w najzwyklejszy sposób więc samemu można ją spokojnie zmienić. Sprawdź w katalogu jakie masz orginalne przełożenia i potem szukaj w zależności od tego czy potrzebujesz większej prędkości czy mocy ( ale w xx chyba nie ma do czego się czepiać :biggrin: ) i potem kombinuj. Odnośnie warsztatów to wykona to praktycznie każdy. W mojej okolicy BMK Moto lub MotoDoktor w ostródzie jak masz chęć komuś zabulić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Dorabianie zębatek do tego modelu jest zupełnie niekonieczne bo w katalogu firmy PBR jest kilka kombinacji zmiany przełożenia i wystarczy dobrać najmniejszą na silnik i największą na tylne koło. Takie przełożenia przyczynią się do szybszego zużywania się łańcucha. Ja bym został przy rozwiązaniu ,,największa na tylne koło" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Mialem PBR na moim XX i nie moge ich polecic,przednia byla zuzyta duzo wczesniej niz lancuch. Z nieorginalnych np. Sunstar wytrzymuje dluzej. Jezeli lancuch jest dobrym stanie to mozesz zdjac jeden zab z przodu ( z 17 na 16 ) i dolozyc 2 z tylu ( z 44-45 na 46-47),powinno chodzic na standardowej dlugosci lancucha (110). 16 to jest praktycznie najmniejsze co mozna zalozyc z przodu ,mniejsza niz 16 bedzie problem z trwaloscia i lancuch moze ocierac o plastikowa ploze na wachaczu caly czas. Dobry lancuch XX to np DID ZWM2 ,wytrzyma 40-50 tyc km,cos slabszego moze pol tego,nie warte zachodu,robocizny moim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Zorro skąd jestes? albo gdzie jest to orzesze w ktorym mieszkasz? Bo w orzeszu jest własnie warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.