Adam M. Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Czy poziom paliwa nie powinien byc czasem zmniejszony w procesie oddlawiania ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Domyślam się że tak. Tylko nie wiem jak to zrobić. Coś pokombinować w komorach pływakowych i zaworach iglicowych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Tam sie nic nie kombinuje.Dowiedz sie jaki powinien byc poziom w wersji oddlawionej ( zaloze sie ze Brezniew wie :banghead:) i sprawdz u siebie jaki jest.Jezeli wystepuja jakies roznice to trzeba odpowiednio dogiac blaszki regulacyjne plywaka tak zeby poziom obnizyc, czy podwyzszyc i to wszystko. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 poziomu sie nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Wymiar na rysunku powinien być byc 14,6mm z dokładnościa do 1mm http://img129.imageshack.us/img129/2641/14078513xo8.png Moim zdaniem problemy z obrotami nie maja w tym wypadku wiele wspólnego z poziomem paliwa. Przyczyny trzeba raczej szukac w złym złozeniu gaznikow, nie domykaniu tłoczkow ssania do końca lub łapaniu fałszywego powietrza. Dysze głowne sa wprawdzie za duze ale wolne i srednie obroty powinne działać ok. Dopiero przy pełnym otwarciu przepustnic moze zalewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) Mechanizm ssania chodzi prawidłowo przynajmniej mi się tak zdaje.Zmieniłem dyszę na 120 . dwie śrubki regulacyjne wkręcone do końca a potem wykręcone o 2 i 1/4 obrotu,zapinka na 3 miejscu od góry pokrywki przepustnic wyglądają tak:http://images24.fotosik.pl/117/66901b79ee687b5cmed.jpg zakleiłem otworek po lewej stronie bo wyczytałem że oddławione przepustnice mają go zaklejonego:http://images33.fotosik.pl/54/58cc44ee9166a29cmed.jpg pierwotnie pływaki były ustawione tak: suwmiarka wskazuje 14,6http://images33.fotosik.pl/54/860bccd3e4d73e5fmed.jpg lekko odgiąłem blaszkę i wyglądało to tak :http://images31.fotosik.pl/54/062c733d995cead4med.jpg jak przycisnę wystające elementu tak jak przyciska je pokrywa, to pływak ustawia się na to 14,6 +/- 1mmhttp://images33.fotosik.pl/54/df14af728d651d17med.jpg Tylko mam mały problem z tym ustawieniem plus minus.Jak podniosę pływak do góry to zostaję on w pozycji 17mm potem opadnie powoli do 16 bo na górze zaworka iglicowego jest taki cypek który się chowa. A jak lekko przyduszę pływak to zostaje on w pozycji 13mm. Także zakres jest duży 4mm a ma być plus minus 1. Jak najlepiej i najpewniej to ustawić . No i przez cały ten proces dociskam te wystające elementu tak jak dociska je pokrywa. Bo gdy tego nie robie to pływak znajduje się na 9mm Edytowane 23 Listopada 2007 przez songoku1232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Najlepsza ( i chyba najprostsza) metoda ustawienia poziomu paliwa, to wężyk przeźroczysty podpięty do zaworka do zlewania paliwa. Wyginasz go do góry, żeby koniec był spokojnie powyżej komory paliwa, i fizyka zrobi swoje - zobaczysz dokąd sięga paliwo. Wiele serwisówek podaje tą wartość, czasami nawet gaźniki mają na sobie oznaczenie tego poziomu. A taki pomiar nie kłamie, tzn, odbywa się w warunkach naturalnej pracy. I nie trzeba rozbierać gaźników... ;) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Mechanizm ssania chodzi prawidłowo przynajmniej mi się tak zdaje.Zmieniłem dyszę na 120 . dwie śrubki regulacyjne wkręcone do końca a potem wykręcone o 2 i 1/4 obrotu,zapinka na 3 miejscu od góry. Tylko mam mały problem z tym ustawieniem plus minus.Jak podniosę pływak do góry to zostaję on w pozycji 17mm potem opadnie powoli do 16 bo na górze zaworka iglicowego jest taki cypek który się chowa. A jak lekko przyduszę pływak to zostaje on w pozycji 13mm. Także zakres jest duży 4mm a ma być plus minus 1. Jak najlepiej i najpewniej to ustawić . No i przez cały ten proces dociskam te wystające elementu tak jak dociska je pokrywa. Bo gdy tego nie robie to pływak znajduje się na 9mm zaworek ma na końcu amortyzator w postaci kulki ze sprężynką.Pomiar robisz tak , by pływak opierał sie o kulkę własnym cięzarem bez jej wciskania. wtedy własnie ma byc 14,6mm. Jak wcisniesz kulke to pomiar jest błędny. Co do dysz to wstawił bym 122,5 a nie 120 i iglice na 4 rowek od góry. Lepsza reakcja na gaz i szybsze schodzenie z obrotow. Mniejsze dysze i niżej ustawiona iglica to regulacja ekologiczna a nie dla mocy i osiągów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Dzięki. Narazie pozostane przy ekologii , pierwszy raz dosiadam motocykla. Ale tak z ciekawości , Przy nieekologicznej konfiguracji ile obrotów wykręcone śrubki ? też 2 i 1/4 ? Wiem że to wszystko dobiera się indywidualnie i raczej doświadczalnie ale tak teoretycznie pytam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Tu kłania sie indywidualna regulacja gaźnika. Ja mam wykręcone o ok 3 obr i jest ok. Jak bedzie w twoim przypadu , tego nie wiem. Pamietaj ze filtr powietrza ma duze znaczenie przy nastawach gaznika. Zmiana filtra na nowy lub innego producenta moze pociagac za sobą koniecznosc ponownej regulacji np wysokości igliucy bo będzie sie dusił silnik przy dodaniu gazu.Synchronizacje gaznikow robisz dopero po ustawieniu składu mieszanki w obu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 (edytowane) Ok dzięki jeszcze raz. Dzisiaj wszystko ustawione według serwisówek a jutro będą doświadczenia i regulacja. A powiedz jeszcze czy masz u siebie zatkaną tą lewą dziurkę :http://images33.fotosik.pl/54/58cc44ee9166a29cmed.jpg Bo chciałbym się upewnić czy tak jest na 100% w oddławionej wersji ? Edytowane 25 Listopada 2007 przez songoku1232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Wydaje mi sie ze w przepustnicach mam tylko 2 otwory - jeden w ktorym siedzi iglica i drugi do wyrównania cisnienia. nie pamietam dokładnie. w tym tygodniu bedę czyscił gazniki u siebie to sprawdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Czy taki powinien być poziom paliwa w gaźniku ? http://www.gstwin.com/images/how_to/floatheight/Dscf2439.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Nie znam GS500, ale sadze ze ma podobne do mojego gazniki Mikuni, gdzie poziom jest podawany w mm ponizej plaszczyzny przeciecia gaznika, czyli tam gdzie mocujesz komore do korpusu.U ciebie jest powyzej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) To fotka nie moja znaleziona na gstwin.com. Ja mam ustawione zgodnie z instrukcją 14,6 . i chciałem się upewnić.Dalej mam problem z gaźnikiem. Wcześniej przy dyszy 135 motor wkręcał się po zapaleniu na 6tyś a pływaki były ustawione na 9mm. Zmieniłem dysze na 120 a pływaki ustawione zgodnie z serwisówką na 14,6 i teraz nie chcę palić. Tak jak by nie dostawał paliwa. I zastanawiam się co jest przyczyną ? i czy nie zwiększyć poziomu paliwa w tych komorach... ? Edytowane 27 Listopada 2007 przez songoku1232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.