songoku1232 Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Czym wyczyścić gaźnik ? benzyną ekstrakcyjną ? Narazie nie mam możliwości pod ciśnieniem tego wyczycić. To chciałbym spróbować jakoś ręcznie innym sposobem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Zrobilem tu maly porzadek bo sie syf zrobil przez jednego z nowych uzytkownikow, dlatego apeluje do Ciebie MlodyYZF ze jezeli nie masz pojecia i piszesz tylko poto by pisac to przestan bo nie skonczy sie tylko na ostrzezeniu. Przypominam Ci ze jest to juz druga uwaga skierowana do Ciebie z mojej strony, trzeciej juz nie bedzie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Tak zdecydowanie wole gdy odzywa sie tu Mlody VFR :icon_twisted:Dziekuje Asmodan za zrobienie porzadku pod moja nieobecnosc.Mlody YZF - zostales zaraportowany i jezeli jeszcze raz zobacze jakas bzdure od ciebie to twoje posty beda bez zapowiedzi usuwane - tak jak zrobil to Asmodan.Zapowiedzialem to w poscie o przekazywaniu informacji na tym forum.Jak nie jestes pewien czegos na 100% to sie nie odzywasz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 (edytowane) Dzisiaj zdemontowałem gaźnik. Udało mi się odkręcić jedynie pokrywki przepustnicy i dolne dekle. Wszystko wśrodku się klei tak jakby polakierowane. Jak się podrapie to schodzi. Przy okazji przeczytałem poradę dotyczącą oddławiania http://gs500e.republika.pl/otwarta.htm Dysze główne do gaźników wymiar 120 już zamówiłemzapinkę iglicy z czwartego nacięcia na trzecie nacięcie od góry przestawie Ale mam pytanko co do pokryw pierwotnie wyglądały tak : http://images23.fotosik.pl/109/beaf4edf5c636518med.jpg pociągnąłem mocniej coś tam trzasło i potem pokrywa wyglądała tak: http://images31.fotosik.pl/38/293f4091ae277befmed.jpg pokręciłem powyginałem i znów coś puściło i teraz wygląda tak : http://images28.fotosik.pl/109/414d97a670b384d6med.jpg Ale mam małą wątpliwość bo ten wystający cypek ma około 10mm a tej stronce widać że ma 32,5mm ?Czy to przeszkadza że jest krótszy ? Jest od do czegoś potrzebny czy przy toczeniu można go stoczyć do zera ?Może bardziej sprecyzuje pytanie czy pokrywa musi wyglądać tak ? http://gs500e.republika.pl/otwarta/otwarta1.jpg Czy może zostać tak jak na trzeciej mojej fotce ? Edytowane 8 Listopada 2007 przez songoku1232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Te cypelki musza być . One wyśrodkowują spręzyne przepustnicy. Nie odłamuj lub obcinaj. Tu masz jak blokowane były GS-y w zależności od rocznika.http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Czym wyczyścić gaźnik ? benzyną ekstrakcyjną ? Narazie nie mam możliwości pod ciśnieniem tego wyczycić. To chciałbym spróbować jakoś ręcznie innym sposobemGazniki czysci sie specjalnym plynem pod nazwa plyn do czyszczenia gaznikow ( carb cleaner ).Czyszczenie benzyna zdecydowanie niewiele czysci.Powaznie zasyfione gazniki powinny byc wymyte myjka ultradzwiekowa, lub chemiczna, a nie recznie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Podzielę się doświadczeniami, może ktoś będzie miał podobny problem.Gaźnik wyczyszczony ultradźwiękami, dodatkowo dysze główne wymienione na nowe. O dziwo membrany podciśnieniowe były bardzo dobrym stanie, guma elastyczna i bez żadnych dziurek czy śladów starzenia. Jeśli chodzi o pozostałe elementy to wymieniłem przewody hamulcowe i paliwowe. Tarcze klocki były prawie nowe, zakupiłem zestaw naprawczy i wymieniłem wszystkie gumki i tłoczki. Ogólnie duże uszczelek i rzeczy gumowych poszło do wymiany. ułożyskowanie kierownicy jest ok. Najbliższe pracę jakie chcę wykonać tonowy łańcuch i zębatka zdawcza -zastanawiam się czy nie wziąć z 15 zębamisynchro gaźnikaregulacja zaworówwymiana oleju w przednich lagach i przegląd tylnego zawieszeniaNo i nowy komplet opon Jak starczy kasy to chciałbym zrobić przegląd całego silnika i sprawdzić zużycie jego elementów chociaż myślę że 19000 przebiegu to nic dla tego silnika. Ale jednak przed wiosną zrobię taki przegląd To chyba na tyle.Jestem pod wrażeniem jaki tani w eksploatacji jest ten motocykl.Jakby kogoś interesowało wydałem niecałe 500zł. Hehe będa tak uważał aż dojdę do pozycji -nowy komplet opon :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 nowy łańcuch i zębatka zdawcza -zastanawiam się czy nie wziąć z 15 zębamiZdecydowanie polecam 15 moto :flesje: …o dziwo osiąga większa prędkość max …a 6 bieg w końcu na cos się przydaje i nie ma tego momentu ze po załączeniu 6 V spada tylko idziesz dalej :icon_twisted: …dobry nowy zestaw to tez nie tania sprawa ja dałem ponad 600zl :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Mam pytanie odnośnie oddławiania. Czemu zmienia się dysze główną na mniejszą 120. Zawsze myślałem że większy otwór 135 to więcej paliwa . Może ktoś mnie wyprowadzić z błędu? I co daje przestawienie zapinki iglicy z 4 tego na 3 zapięcie . No niby iglica bardziej wystaje i jest bardziej dociskana przez sprężynę. Ale co to daje w rezultacie. No i ostanie. Co daję wkręcenie do końca 2 śrubek regulacyjnych a potem wykręcenie każdej o 2 i 1/4 obrotu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Kazdy z tych elementow reguluje przeplyw mieszanki paliwowo powietrznej przy innym polozeniu przepustnicy - dysza obroty max, iglica przejscie z wolnych na wysokie obroty a srubki reguluja przeplyw mieszanki na wolnych.Rzeczywiscie zmieniasz dysze z wiekszego przeplywu na mniejszy, a wynikac to moze z procedury oddlawiania, jednoczesnie podnoszac iglice dajesz wiecej mieszanki w trakcie przyspieszen. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) Po wyczyszczeniu gaźnika i zamontowaniu, nieszczelny był trójnik zasilający gaźnik w paliwo.Dlatego motocykl nie miał okazji dłużej pochodzić. Dzisiaj wszystko szczelne.... chciałem wkońcu na dłużej odpalić motocykl. I zauważyłem że kopci jak smok. Z Rury idzie dym. Co może być tego przyczyną ? Olej wymieniałem... w 4litrowym baniaku z olejem zostało 1,2 litra. No i jak motocykl stał prosto bez podnóża i nóżki bocznej. To bagnet wskazywał dokładnie między L a F . Gaźnik nieregulowany niezsynchronizowany.Także dzisiaj też chodził 4 razy po 30 sekund bo się bałem na dłużej go zostawić. Edytowane 15 Listopada 2007 przez songoku1232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 jaki kolor? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Kurcze ciężko określi ciemno było o 22 odpalałem. przed garażem. Zapach i smak stęchlizny tak bym to określił jeszcze teraz czuje w gardle. Po Ciemku wyglądał na biały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Najprędzej , przy tej temperaturze to kondensujaca sie para wodna . Normalny objaw. Odpal moto , rozgrzej silnik i zobacz jak bedzie dymił wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 No tak para :P z przemęczenia nie pomyślałem o Tym. Nurtowało mnie pytanie co się stanie jak przy oddławianiu zostawimy dyszę 135 a nie 120. Efekt jest taki że motor bez ssania na start osiąga 6tyś obrotów i nie da tego wyregulować :P Jeszcze chce przetestować z ciekawości jaki wpływ ma zmiana zapinki na iglicy i wkręcenie bądź wykręcenie tych 2 śrubek regulacyjnych. eeee już mi nie jest tak śmieszno. Dyszę narazie będą 135 bo czekam na zamówienie z larsona. Ale chciałbym wkońcu pojechać z nim na zerowy przegląd bo został tylko tydzień na rejestrację. Także proszę o pomoc doradźcie co pozmieniać żeby motor nie wkręcał się odrazu na 6tyś ?bez ssania. Wnioskuję że dostaje za dużo paliwa. Mam wkręcić czy wykręcić te 2 śrubki regulacyjne ? Bo kręcenie tą jedną dużą nie daje żadnych efektów. Zapinka na 3 pozycji od góryDzisiaj już mam dosyć walki z tym gaźnikiem, najchętniej chciałbym żeby dowlekł się jakoś na stację diagnostyczną ,zarejestrować go potem sen zimowy a w marcu do serwisu i niech oni się męczą :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.