loko Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Ja kupiłem ttr która stała prawie 3 lata i chyba nie tylko w garażu :icon_mrgreen: …ja ja rozbierałem w mak …i tak ..przednie łożysko główki ramy =kupa rdzy, jedno łożysko od dźwigienek w tylnim zawieszenie koszyk przegnity i skorodowany…łożysko w tylnim kole również zardzewiałe :) … 80% śrub odkręcić nie było łatwo :icon_razz: …hamulce tez miałem zapieczone (czyszczenie kompletne zacisków i gut)…silniki- po za rozrządem i czyszczeniem gaźników nie robiłem nic …olej prze ten sezon zmieniłem 3 razy…ogólnie dobrze jest wsio sprawdzić po takim czasie mogło to i owo przestać spełniać swoje zadanie :banghead: …wcześniej miałem gs który stal 2 lata jego również rozbierałem i on już był w owieje lepszym stanie…on miałem tez łożysko od dźwigienek w tylnim zawieszeniu zardzewiałe na ament… mimo czyszczenia gaźników ..to jeden zaworek już nie trzymał… tez była spękana membrana od kranika...a i koniecznie wymien olej w przednim zawieszeniu!! zupelnie inny zawias + uszczelniacze :banghead: Panie Adamie a czemu właśnie po „takim” czasie ..jak moto stoi z otwartym zaworem to "one" nie trzymają…grzybki pokrywają się osadem? Czy cu… Edytowane 5 Listopada 2007 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Dzięki... tryby rozruszane mam nadzieje że olej się jakoś rozsmarował Kolejny problem jest taki...Odkręciłem bak odłączyłem 2 przewody paliwowe wychodzące od baku. I po ściągnięciu baku moim oczom ukazał się niepodłączony nigdzie przewód. dochodzi on dokładnie pomiędzy gaźniki i jest na takim ruchomym przegubie.przewód w środku był suchy i troszkę nalotu wewnątrzChyba wchodził w miejsce zaznaczone czerwonym kółeczkiem na foto. A gdzie podłączyć jego drugi koniec ? I do czego ten przewód jest potrzebny ?http://images34.fotosik.pl/35/f1ccc1abbb8c77camed.jpg Edytowane 5 Listopada 2007 przez songoku1232 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Jest to przewód paliwowy i 2 koniec idzie do kranika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 a jest to napewno ten trojnik na dole nie czasem u gory, bo jezeli na dole to tam idzie paliwo, jezeli u gory to jest to odpowietrzenie gory membran i on chyba nie jest nigdzie podlaczony.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 aha rzeczywiście źle zaznaczyłem kółeczko,chodzi o trójnik 55 a wężyk 54.Czyli to jest coś takiego jak odma w aucie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Tak ten górny to odpowietrzenie i on nigdzie nie idzie ….ten nr 52 idzie również do kranika .”otwiera” membranę Łącznie w kraniku są 4 przewody ..2 do baku jeden najcieńszy ten od podciśnienia idzie do gaźnika i jeden paliwowy idzie na ten trójnik co zaznaczyłeś na schemacie …posprawdzaj i będziesz wiedział co i jak :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Nie, odma w aucie to odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika, tutaj mowicie o odpowietrzeniu gaznikow.GS tez ma odme odpowietrzajaca skrzynie korbowa silnika i jest to waz laczacy pokrywe zaworow z pudlem filtra powietrza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Iskra jest , tylko nie dopływa paliwo, przynajmniej tak sądze bo po kręceniu ,wykręciłem świece i są suche, i żadnego zapachu z gara no trochę olejem czuć. Kranik nastawiłem na pri. Jak zalać prawidłowo gaźnik ? a tak to kręci ...http://pl.youtube.com/watch?v=bRWUqS-bVdA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Czysciles gazniki ?Jestem pewien ze jesli nie to czeka cie bardzo dokladne czyszczenie.Sprawdz najpierw czy paliwo przeplywa przez kranik w pozycji PRI. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 a i czy odkreciles kranik w zbiorniku po jego zalozeniu bo czasami sie o nim zapomina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Brak czasu pozwala codziennie tylko na godzinkę dłubania.Po wstrzyknięciu paliwa do garów motor odpala. Pozostaje mi w weekend poświęcić temu więcej czasu i rozebrać wyczyścić gaźnik bo i tak trzeba to zrobić. Ale przed tym chciałbym się upewnić czy zalany jest gaźnik. W instrukcji piszę tak Sprawdzanie układu zasilania w paliwo.1) należy upewnić się czy jest odpowiednia ilość paliwa w zbiorniku2) sprawdzić czy kranik paliwa jest przekręcony do pozycji ON3) sprawdzić przepływ paliwa ze zbiornika do gaźnika.a) odkręcić śrubę spustową z gaźnika (umieszczoną pod gaźnikiem). Podstawić pojemnik nawyciekające z gaźnika paliwo b) podłożyć pod gaźnik pusty pojemnik. Przekręcić kranik paliwa do pozycji PRI izaobserwować czy paliwo wypływa przez otwór spustowy.c) przekręcić kranik paliwa do pozycji ONd) spuścić paliwo i dociągnąć śrubę spustową e) wcisnąć przycisk rozrusznika elektrycznego na kilka sekund - patrz sekcja UruchamianieSilnikaf) odkręcić śrubę spustową i sprawdzić czy w gaźniku znajduje się paliwog) dociągnąć śrubę spustową Wiem że to banalne ale proszę powiedzcie która to śruba spustowa ? http://images34.fotosik.pl/35/f1ccc1abbb8c77camed.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 http://i20.tinypic.com/117vh1d.jpg Śruba nr 11 w pokrywce komory pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku1232 Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Dzięki. A czy z wężyka nr 2 na tym foto http://images30.fotosik.pl/108/9fe40e8710b62f72med.jpg powinno dmuchać jak odpalę poprzez wstrzyknięcie benzyny bezpośrednio do garów ? Odłączyłem go od kranika i zamiast niego podłączyłem inny wężyk który wziołem w usta i dmuchałem z całej siły, czy to dobrze że nie mogłem nic wdmuchnąć. Tak jakby było zatkane ? Z tego co wyczytałem po niemiecku tam jest jakaś membrana która się otwiera pod ciśnieniem. Jutro jeszcze sprawdzę tą śrubę spustową żeby wiedzieć czy gaźnik jest na 100% zalany i dopływa do niego paliwo. No a potem już moje zmagania się skończą i zabierze się za to mechanik bo nie mam narzędzi i zielonego pojęcia o czyszczeniu gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 w kruccach masz podciśnienie wiec musisz wciagać powietrze z wezyka a nie dmuchac:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 (edytowane) W baku masz 1 kranik …zwykły, który posiada pozycje on off z niego wychodzą 2 wężyki jeden od rezerwy 2 od stałego paliwa …wchodzą do kolejnego kranika ( podcieniowego) ten kranik ma pozycja pri paliwo wtedy leci cały czas na pozostałych dopiero przy próbie odpalania motocykla i już w czasie pracy, kiedy właśnie przez wężyk nr 2 jest „zasysana” membrana i otwiera się kranik w pozycjach on res …kranik ten zabezpiecza dodatkowo silnik w razie uszkodzenia zaworków w gaziku no i nie trzeba nic kręcić jak w klasycznym, bo sam się już zamyka po zgaszeniu silnika (membrana znów zamyka przepływ paliwa) … jak nie masz czasu to na szybko odłącz od kranika przewód paliwowy i daj inne źródło paliwa jaki zbiornik od kosiarki … wtedy na 100%bedzie podawane paliwo do gaźników ….lub przełącz na pozycje pri i sprawdź czy leci paliwo (powinno) wtedy gaźnik tez będzie zalewany …jeśli na 100% wiesz ze paliwo dostaje …a dalej nie odpala no to nic innego jak tylko czyszczenie gaźników i ustawienie poziomów paliwa w komorach, synchronizacja itp :) PS Mlody yzfPasków tam nie ma tylko metalowe zapinki (takie są w oryginale)…Ja bym ci dal bana :) Edytowane 7 Listopada 2007 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.