Skocz do zawartości

Przerabianie klasyków


Tomblack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zacznijmy od tego ze 100% to prawdziwa żadkosc, 80% trafia sie raz na 100 lat, 50% to jeszcze jezdza ale wiekszosc to jest składana na "ma dobrze jezdzic i bojowo wygladac" i sam tak zrobiłem gurala, zreszta jak pisałem, jeszcze nie czas na rusy-jeszcze nie sa w pełni kultowe:-) i normalne jest ze każdy ma swoja teorie na ten temat i nie zamierzam nikogo prostowac,bo to nie ma sensu, i rozmowa prowadzi do nikad, co juz ktos podkresił:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki pewny? ;>

 

 

 

taaaa, a ostatnio mnie wyprzedzil czolg w wersji cywilnej, mial chromowane gasienice heheh

 

j\w ilu posiadaczy tyle zdan na tet temat

i w ten sposob mozemy do usra**j smierci dyskutowac a i tak kazdy bedzie mial swoje moto zrobione pod siebie, bo oto przeciez chodzi zeby jezdzic a nie rwac wlosy z glowy ze jakas pierdola jest nieoryginalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ronon - wszystko ci sie pomieszało z tym malowaniem i częściami - ale mniejsza z tym;

Tak więc nie wpisał się nikt, kto jeździ oryginalnym rusem (poza Prince'm, który zdaje się robi oryginalną Emkę);

 

Szkoda, bo temat ma już sześć stron, i większość jest przeciwna przerabianiu - jednak oryginalnych pojazdów jest jak na lekarstwo..........

Osobiście mam nadzieję, że szybko nadejdzie czas, w którym to się zmieni............................

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest kwestia czasu, juz głupie Wujka Franka Motury czy Wiejski Sprzet Kaskaderski robia sie kultowe, mimo ze jeszcze całkiem sporo znajduje sie na złomach, ale....hmmmm, zobaczcie aledrogo, kult sie zaczyna, ludzie płaca ciezkie pieniadze za silniki (dostałem za silnik 149cm ponad 300zl a za zwykły nie na chodzie ponad 200) i inne czesci a jak zawiozłem gosciowi czesci to mi oczy wyszły z orbit-człowiek dopieszczał WFM jak sokoła:-) i takich jest coraz wiecej i to jest własnie pozytywne, tak bedzie z rusami, wiadomo, mimo ze zostały zaprojekowane do ciezkich warunków i beda zasuwac w terenie, ale i one powoli bedą uzupełniane do orginałów, juz widze że powstaje rzemiosło i dorabia sie znaczki do emki, rolgazy i jeszcze hgw co, wiec jest rynek, sławny kolega "zbyszekshl" płaci ciezka kase za tajle bo robi" orginała" i tak kazdy własciciel emki czy kaski bedzoe sie starał podwyzszyc wartosc swojego moto, jednak nie ma co popadac w przesade, pewnie niewiele pojazdów bedzie malowane w "orginalne ruskie barwy" i niewiele bedzie jezdzic na ruslich oponach, mimo to wielu zrobi sobie moto dokładnie tak jak bedzie chciało, jedni pomaluja na różowo, inny dospawa antene satelitarna bo akurat bedzie miał wizje, a ja bede zasuwał uralem z bakiem emki, bo jest duuuzy i ładny, i skrzynka od wieprza bo ma dobry wstek:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j\w ilu posiadaczy tyle zdan na tet temat

i w ten sposob mozemy do usra**j smierci dyskutowac a i tak kazdy bedzie mial swoje moto zrobione pod siebie, bo oto przeciez chodzi zeby jezdzic a nie rwac wlosy z glowy ze jakas pierdola jest nieoryginalna

chwilka chwilka czepiacie sie ze ktos robi janka tak jak sam chce a sami przerabiacie a raczej robicie skladaki. chyba czegos tu nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam popieram usprawnianie motocylki i dostosowywyanie ich do swoich potrzeb.Prawda jest taka że za komuny to wcale na oryginalnych motocyklach nie jeździli i jakoś nikt nie narzekał.Oczywiście jak ktoś chce na orginalnych częściach śmigać i mu to odpowiada to też dobrze,ale uważam że nie powinniśmy się męczyć specjalnie po to żeby mieć 100% oryginału-zostawmy to muzeom:).Co do janka to się czepiają bo większość z nich to "projekty" ludzi o wysokich ambicjach i małych umiejętnościach.Myślą że za półdarmo zrobią Choppera no i wychodzi takie paskudztwo.Niezadowoleni wystawiają potem na allegro.Oczywiście nie mówię o wszystkich bo było kilka bardzo ładnych za niedużą kasę i to bez mojego ulubionego paska na oponie wytartego przez łańcuch.Poza tym dobieranie części od podobnych motocykli, a zupełne zmienianie koncepcji wyglądu maszyny to 2 różne sprawy.

Pozdrawiam

Edytowane przez Deathraw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Janka to pamietam kiedys w barzo starym numerze SM - chyba 94 rok czy cos koło tego - byl opisywany Janek - zółty, typowy chopper - sztywny tył, długi przód , wysoka kiera chyba - był piekny. dolne rury ramy były ok. 5cm nad jezdnią , moze nawet mniej. Pokrywy silnika grawerowane w jakies płomienie itd. Ogolnie najpieksziejszy Janek Chopper jaki widziałem. Typowy easy rider. Moze ktos pamieta ten arytykul? pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeróbki nieraz dokonywane sa z koniecznosci bo oryginałem jeździć sie np. nie da.

 

junak tez niczego sobie tu ma, a jezdza orginalami.. chodz co racja to racja- ruski zawsze byl odrebnym tematem :biggrin: chodzby za wykonanie.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee tam. w paranoję popadacie. to jak kumpel zmienił w swoim 100% oryginalnym uralu prądnicę na tak samo wyglądający alt , to też go na szafot, bo beszcześci dobro?

też nie popieram przerabiania weteranów, ale jest różnica między przerabianiem a usprawnianiem... tak, czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...