Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest możliwy (przerabiałem to)

Potrzebny gaźnik, króciec między gaźnikiem a kolektorem ssącym i ten drugi do airboxu bo z mikuni mają inne średnice i jeszcze śruba z kanałem do podłączenia wężyka podciśnieniowego wkręcana do kolektora ssącego.

linki do gazu też kiepsko pasują i warto wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem tam ostatnio o instrukcje do licznika ale widze nikt nie ma,to inne pytanko,wie ktos moze gdzie i po ile mozna dosta adapter do przedniego zacisku zeby wrzucic koła SM do wersji E???

 

dzieki za odpowiedz.

 

 

 

P.S;skalim Ty nie robiłes czegos takiego na własny użytek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie zadna firma nie oferuje adapterow dla wersji S/E pod tarcze 310 mm.

 

Natrafilem jedynie na temat na thumpertalku jak facet wlasnorecznie wykonal taki adapter za pomoca specjalnych maszyn:

 

http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...ocation+bracket

 

Niestety nie napisal wymiarow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem tam ostatnio o instrukcje do licznika ale widze nikt nie ma,to inne pytanko,wie ktos moze gdzie i po ile mozna dosta adapter do przedniego zacisku zeby wrzucic koła SM do wersji E???

 

dzieki za odpowiedz.

P.S;skalim Ty nie robiłes czegos takiego na własny użytek??

 

zobacz czy tu

http://sklep.powerteam.pl/tarcze-hamulcowe...c-42_68_76.html

nie maja zestawu kiedyś widziałem zestaw ebc razem z adapterem, ale już nie pamietam czy u nich czy też innego dystrybutora EBC

 

założyłem do SM nieco grubsza tarcze o wymiarach E, póki co nie gotuje płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem tam ostatnio o instrukcje do licznika ale widze nikt nie ma,to inne pytanko,wie ktos moze gdzie i po ile mozna dosta adapter do przedniego zacisku zeby wrzucic koła SM do wersji E???

 

dzieki za odpowiedz.

P.S;skalim Ty nie robiłes czegos takiego na własny użytek??

 

a co konkretnie chcesz zrobić ze swoim licznikiem, że potrzebujesz instrukcji ? Czy tak ogólnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co konkretnie chcesz zrobić ze swoim licznikiem, że potrzebujesz instrukcji ? Czy tak ogólnie ?

 

 

 

ale do licznika TRIAL TECH model ENDURANCE no chciałbym chociazby zegran ustawic a nie ma nigdzie,przynajmniej nie znalazłem instrukcji obsługi po polsku. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale do licznika TRIAL TECH model ENDURANCE no chciałbym chociazby zegran ustawic a nie ma nigdzie,przynajmniej nie znalazłem instrukcji obsługi po polsku. :flesje:

 

No to ja Ci nie pomogę bo ja mam tylko instrukcję obsługi do swojego oryginalnego do wersji S, i po angielsku, bo moto z GB.

pozdro

 

Edytowane przez vipszybki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem Panowie.

Chciałbym abyście powiedzieli mi jedną rzecz, lub po prostu wyrazili swoje zdanie.

Jak pisałem wcześniej motor mam całkiem krótko i dopiero wsiąkam w to środowisko, chociaż mój brat ujeżdża, głównie szlifierki, od ładnych kilku lat. Spotkałem się z nim w ostatnią sobotę i tak raczej przypadkiem dowiedziałem się, że tego dnia w Gdańsku-Brzeźnie jest rozpoczęcie sezonu. Pojechaliśmy, motorów było od groma, ale ku mojemu zdziwieniu same chopery, szlifierki i turystyki, przyjechało jedno KLX ze dwie DT50 i parę Transalpów. Tak się zastanawiam dlaczego nie było więcej endurowców. Wszyscy ujeżdżali maszyny po lasach i poligonach w tym czasie, czy wynika to z "niechęci" do asfaltu i przekonania że takie imprezy są dla motocykli dedykowanych do jazdy po utwardzonych drogach?

Jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem tam ostatnio o instrukcje do licznika ale widze nikt nie ma,to inne pytanko,wie ktos moze gdzie i po ile mozna dosta adapter do przedniego zacisku zeby wrzucic koła SM do wersji E???

 

dzieki za odpowiedz.

P.S;skalim Ty nie robiłes czegos takiego na własny użytek??

 

adapter sam zrobiłem z twardej stali 8 mm, troche wiercenia, szlifowania, dopasowywania ale działa, no i te 2-3 stówki w kieszeni :)

 

jaki olej lepiej kupić?

CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 czy CASTROL POWER 1 GPS 4T 10W40?

 

Edytowane przez skalim1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adapter sam zrobiłem z twardej stali 8 mm, troche wiercenia, szlifowania, dopasowywania ale działa, no i te 2-3 stówki w kieszeni :)

 

jaki olej lepiej kupić?

CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 czy CASTROL POWER 1 GPS 4T 10W40?

 

Ja leje 10W50 castrol i nic niepokojacego sie nie dzieje.

 

SPRZEDAM >>> http://www.allegro.pl/item631612309_drz_400_e_2002.html <<<

 

Motocykl za male pieniadze. Zapomnialem dopisac: dęta tyl 2x wzmacniana zalozona w tamtym roku.

 

Wczoraj sprawdzalem zawory i sa w normie ssace (1) 0,12 (2)0,12 wydechowe (1) 0,24 (2) 0,22

Naciag lancuszka jest wyciągnięty na 1/3 a siedzi juz od wakacji 2008r takze spokoj z lancuszkiem.

 

Polecam. Pozdro.

Edytowane przez str_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnięte z forum supermoto.pl, może się przydać na przyszłość:

 

"Jako, że prawie 10 lat przepracowałem w branży olejowej, to mogę powiedzieć jakie tam obowiązują standardy... Przede wszystkim nie zaleca się lać syntetyka do silnika, który od dłuższego czasu pracuje na oleju mineralnym lub słabym półsyntetyku. Wlanie syntetyka może spowodować wypłukanie nagarów i osadów, rozszczelnienie silnika, spadek kompresji i w skrajnych wypadkach przytkanie kanałów olejowych i filtrów jakimś na wpół rozpuszczonym syfem (np. jak masz mocno zasyfiały silnik z dużm przelotem).

Zalecane jest przy docieraniu zalanie olejem mineralnym, potem zrobienie jakiegoś 1000 kilometrów, zlanie oliwy i zalanie syntetykiem. Wtedy wszystko będzie hulało długo i szczęśliwie Co do lepkości, to nowoczesne silniki są znacznie dokładniej wykonane niż te sprzed kilku lat więc jest tendencja ku temu, żeby lepkości obniżać, bo niesie to za sobą większe oszczędności na zużyciu paliwa. Kiedyś jednak do "sportu" stosowano wyłącznie oleje typu ...W50 , ...W60 itp, ponieważ bardziej lepki olej powoduje wzrost ciśnienia sprężania i ma trwalszy film olejowy, który trudniej zerwać. Ja tam leję 15W50 zamiast 10W40 bo raz że dzięki większej lepkości mniej (praktycznie wcale) ubywa oleju no i silnik pracuje ciut ciszej."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...