RafRaf Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Czy jest możliwy szybki przeszczep gaźnika z E do S. Czy to wymaga głębszej ingerencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Czy jest możliwy szybki przeszczep gaźnika z E do S. Czy to wymaga głębszej ingerencji? jest mozliwy,nie wymaga. :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Jest możliwy (przerabiałem to) Potrzebny gaźnik, króciec między gaźnikiem a kolektorem ssącym i ten drugi do airboxu bo z mikuni mają inne średnice i jeszcze śruba z kanałem do podłączenia wężyka podciśnieniowego wkręcana do kolektora ssącego. linki do gazu też kiepsko pasują i warto wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 pytałem tam ostatnio o instrukcje do licznika ale widze nikt nie ma,to inne pytanko,wie ktos moze gdzie i po ile mozna dosta adapter do przedniego zacisku zeby wrzucic koła SM do wersji E??? dzieki za odpowiedz. P.S;skalim Ty nie robiłes czegos takiego na własny użytek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Narazie zadna firma nie oferuje adapterow dla wersji S/E pod tarcze 310 mm. Natrafilem jedynie na temat na thumpertalku jak facet wlasnorecznie wykonal taki adapter za pomoca specjalnych maszyn: http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...ocation+bracket Niestety nie napisal wymiarow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 pytałem tam ostatnio o instrukcje do licznika ale widze nikt nie ma,to inne pytanko,wie ktos moze gdzie i po ile mozna dosta adapter do przedniego zacisku zeby wrzucic koła SM do wersji E??? dzieki za odpowiedz. P.S;skalim Ty nie robiłes czegos takiego na własny użytek?? zobacz czy tu http://sklep.powerteam.pl/tarcze-hamulcowe...c-42_68_76.html nie maja zestawu kiedyś widziałem zestaw ebc razem z adapterem, ale już nie pamietam czy u nich czy też innego dystrybutora EBC założyłem do SM nieco grubsza tarcze o wymiarach E, póki co nie gotuje płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 pytałem tam ostatnio o instrukcje do licznika ale widze nikt nie ma,to inne pytanko,wie ktos moze gdzie i po ile mozna dosta adapter do przedniego zacisku zeby wrzucic koła SM do wersji E??? dzieki za odpowiedz. P.S;skalim Ty nie robiłes czegos takiego na własny użytek?? a co konkretnie chcesz zrobić ze swoim licznikiem, że potrzebujesz instrukcji ? Czy tak ogólnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 a co konkretnie chcesz zrobić ze swoim licznikiem, że potrzebujesz instrukcji ? Czy tak ogólnie ? ale do licznika TRIAL TECH model ENDURANCE no chciałbym chociazby zegran ustawic a nie ma nigdzie,przynajmniej nie znalazłem instrukcji obsługi po polsku. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 (edytowane) ale do licznika TRIAL TECH model ENDURANCE no chciałbym chociazby zegran ustawic a nie ma nigdzie,przynajmniej nie znalazłem instrukcji obsługi po polsku. :flesje: No to ja Ci nie pomogę bo ja mam tylko instrukcję obsługi do swojego oryginalnego do wersji S, i po angielsku, bo moto z GB. pozdro Edytowane 9 Maja 2009 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 No to ja Ci nie pomogę bo ja mam tylko instrukcję obsługi do swojego oryginalnego do wersji S, i po angielsku, bo moto z GB. pozdro taka tez mam......ale potrzebuje innej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Czołem Panowie. Chciałbym abyście powiedzieli mi jedną rzecz, lub po prostu wyrazili swoje zdanie. Jak pisałem wcześniej motor mam całkiem krótko i dopiero wsiąkam w to środowisko, chociaż mój brat ujeżdża, głównie szlifierki, od ładnych kilku lat. Spotkałem się z nim w ostatnią sobotę i tak raczej przypadkiem dowiedziałem się, że tego dnia w Gdańsku-Brzeźnie jest rozpoczęcie sezonu. Pojechaliśmy, motorów było od groma, ale ku mojemu zdziwieniu same chopery, szlifierki i turystyki, przyjechało jedno KLX ze dwie DT50 i parę Transalpów. Tak się zastanawiam dlaczego nie było więcej endurowców. Wszyscy ujeżdżali maszyny po lasach i poligonach w tym czasie, czy wynika to z "niechęci" do asfaltu i przekonania że takie imprezy są dla motocykli dedykowanych do jazdy po utwardzonych drogach? Jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 bo w enduro nie ma czegoś takiego jak rozpoczęcie i zakończenie sezonu :P Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 (edytowane) pytałem tam ostatnio o instrukcje do licznika ale widze nikt nie ma,to inne pytanko,wie ktos moze gdzie i po ile mozna dosta adapter do przedniego zacisku zeby wrzucic koła SM do wersji E??? dzieki za odpowiedz. P.S;skalim Ty nie robiłes czegos takiego na własny użytek?? adapter sam zrobiłem z twardej stali 8 mm, troche wiercenia, szlifowania, dopasowywania ale działa, no i te 2-3 stówki w kieszeni :) jaki olej lepiej kupić? CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 czy CASTROL POWER 1 GPS 4T 10W40? Edytowane 10 Maja 2009 przez skalim1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 (edytowane) adapter sam zrobiłem z twardej stali 8 mm, troche wiercenia, szlifowania, dopasowywania ale działa, no i te 2-3 stówki w kieszeni :) jaki olej lepiej kupić? CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 czy CASTROL POWER 1 GPS 4T 10W40? Ja leje 10W50 castrol i nic niepokojacego sie nie dzieje. SPRZEDAM >>> http://www.allegro.pl/item631612309_drz_400_e_2002.html <<< Motocykl za male pieniadze. Zapomnialem dopisac: dęta tyl 2x wzmacniana zalozona w tamtym roku. Wczoraj sprawdzalem zawory i sa w normie ssace (1) 0,12 (2)0,12 wydechowe (1) 0,24 (2) 0,22 Naciag lancuszka jest wyciągnięty na 1/3 a siedzi juz od wakacji 2008r takze spokoj z lancuszkiem. Polecam. Pozdro. Edytowane 10 Maja 2009 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ściągnięte z forum supermoto.pl, może się przydać na przyszłość: "Jako, że prawie 10 lat przepracowałem w branży olejowej, to mogę powiedzieć jakie tam obowiązują standardy... Przede wszystkim nie zaleca się lać syntetyka do silnika, który od dłuższego czasu pracuje na oleju mineralnym lub słabym półsyntetyku. Wlanie syntetyka może spowodować wypłukanie nagarów i osadów, rozszczelnienie silnika, spadek kompresji i w skrajnych wypadkach przytkanie kanałów olejowych i filtrów jakimś na wpół rozpuszczonym syfem (np. jak masz mocno zasyfiały silnik z dużm przelotem). Zalecane jest przy docieraniu zalanie olejem mineralnym, potem zrobienie jakiegoś 1000 kilometrów, zlanie oliwy i zalanie syntetykiem. Wtedy wszystko będzie hulało długo i szczęśliwie Co do lepkości, to nowoczesne silniki są znacznie dokładniej wykonane niż te sprzed kilku lat więc jest tendencja ku temu, żeby lepkości obniżać, bo niesie to za sobą większe oszczędności na zużyciu paliwa. Kiedyś jednak do "sportu" stosowano wyłącznie oleje typu ...W50 , ...W60 itp, ponieważ bardziej lepki olej powoduje wzrost ciśnienia sprężania i ma trwalszy film olejowy, który trudniej zerwać. Ja tam leję 15W50 zamiast 10W40 bo raz że dzięki większej lepkości mniej (praktycznie wcale) ubywa oleju no i silnik pracuje ciut ciszej." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.