AntekCB Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 takie pytanie o licznik w DRZ 400S. Czy po sprowadzeniu z Anglii da się jakoś w opcjach przestawić licznik z mph na km/h? Czy caly licznik trzeba zmieniać? Prętkościomież przestawia się przez przytrzymanie dłużej klawisza SELECT a licznik kilometrów przez kompensację ale jakoś nie mogę tego ustawić dokładnie.Gdzieś wyżej już ktoś to opisywał. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 panowie nigdzie nie moge znalezc uszczelki pod prawa strone silnika w dr-z 400 e macie jakis pomysl a nie mam teraz dostepu do nr ramy swojego bzyka i w salonie bez tego nic nie zrobie ;/ jakies pomysly :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 (edytowane) Predkosc z mil na km/h bez problemu. Ale przebiegu sie nie da. Ciagle bedziesz mial w milach, ale to juz malo istotna sprawa Edytowane 28 Lutego 2009 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 (edytowane) takie pytanie o licznik w DRZ 400S. Czy po sprowadzeniu z Anglii da się jakoś w opcjach przestawić licznik z mph na km/h? Czy caly licznik trzeba zmieniać? wszystko da się przestawić !!! Jeśli chodzi o zmianę mil na km/h w prędkościomierzu musisz przytrzymać przycisk "SELEECT" przez dłużej niż 3 sekundy, a co do zamiany przebiegu z mil na km to trzeba zrobić następującą operację, którą już wyżej opisywałem !!! 1. przy podkreślonym jednym z liczników dziennych A lub B nacisnąć przycisk SET-TIME/TRIP przez dwie sekundy. Wyświetlacz przejdzie do trybu kompensacji. Przy podkreślonym liczniku A na liczniku B pokazuje się procent kompensacji aby licznik pokazywał prawidłową wartość należy ustawić tam wartość 100. 2. Wartość tą regulujemy naciskając przycisk ADJUST + lub ADJUST -. Jednorazowe naciśnięcie zmienia wskazanie o 1%. Przyciśnięcie na stałe ADJUST powoduje szybkie dodawanie lub odejmowanie. 3. Kiedy uzyskamy żądany wynik (100), naciskamy ponownie SET-TIME/TRIP. Wyświetlacz powróci do normalnego trybu (licznik A lub B) i pokaże przemnożone wskazanie. Dla pewności całą procedurę powtarzasz dla licznika B (musi być on wtedy podkreślony, a wskaźnik kompensacji pokaże się na liczniku A i ustawiamy kompensację także na 100). PRZYKłAD: przejechane 100km; kompensacja 71%, licznik dzienny pokazuje 71km (co w jakiś sposób może przypominać mile). Jesli masz instrukcję obsługi to na stronie 13 masz to wszystko opisane...tylko po angielsku :) Edytowane 28 Lutego 2009 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 wielkie dzięki chłopaki :flesje: bo tak patrząc na ceny w UK a ceny w Polsce DRZ'ów to przepaść niemal. W PL kupie 2001,a w UK za tą kase 2004-2005 i z dowozem do Polski wyjdzie na to samo,a mam znajomego co może mi ściągnąć motor z UK. Jeszcze jedno pytanie do posiadaczy DRZ 400S,czy to naprawde taki klocek? Czy raczej tylko opinia w necie taka krąży? Bo poszukuje następcy mojej DT i zastanawiałem się najpierw nad XR 400,ale odradzono mi więc pozostał DRZ,będę jeździł tak 50/50 asfalt/teren. Bo jak patrze na filmiki w necie to głównie wersje E są pokazane,to ładnie latają,a S'ek mało w necie pokazanych w akcji. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 takie pytanie o licznik w DRZ 400S. Czy po sprowadzeniu z Anglii da się jakoś w opcjach przestawić licznik z mph na km/h? Czy caly licznik trzeba zmieniać? Nie trzeba. Wystarczy zmienić ustawienia. CYTAT Z INSTRUKCJI: Prędkościomierz (5) Wskazuje prędkość jazdy w kilometrach na godzinę lub w milach na godzinę. Aby wybrać właściwe wskazanie należy nacisnąć przycisk „SELECT” (14) na dłużej niż 3 sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 (edytowane) Ja na DRZ-400 S przesiadłem się z Aprilii Pegaso 125 w 2T (34 KM) i myślę że to był strzał w 10-tkę ! Mam go jeden sezon i własnie też jeźdzę nim tak 50/50 po asfalcie i po terenie. Jak narazie spisuje się bardzo dobrze, przez ten sezon nic przy nim nie robiłem, oczywiście oprócz rzeczy eksploatacyjnych takich jak olej, czy filtry. Ogólnie jest spoko i PP OO LL EE CC AA MM !! !! :):) P.S mój też ściągnięty z anglii z przebiegiem 9500 km. (tzn tyle miał na liczniku) pozdro Edytowane 28 Lutego 2009 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Jeszcze jedno pytanie do posiadaczy DRZ 400S,czy to naprawde taki klocek? co dla ciebie oznacza "klocek" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 oznacza cięzki :) bo suche dane nie zawsze mają się do prowadzenia, środek cieżkości itp też grają dużą rolę. Np moja DT wg danych waży podobnie co TS kumpla,a u mnie dużo bardziej czuć mase niż u niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 (edytowane) oznacza cięzki :) bo suche dane nie zawsze mają się do prowadzenia, środek cieżkości itp też grają dużą rolę. Np moja DT wg danych waży podobnie co TS kumpla,a u mnie dużo bardziej czuć mase niż u niego. jechales wersją S i wersją E???nie to nie pird...ol ze nie ma róznic,skoro mosz kumpla to podaj jakas cene za moto wUK....bo chyba nie bardzo masz pojecie o czym w ogóle mówisz.... jesli chodzi o zawodników to nawet grubosc "skarpet" na zawiasie ma znaczenie..... od DT125 zaczynalem...... Edytowane 1 Marca 2009 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 oznacza cięzki :) bo suche dane nie zawsze mają się do prowadzenia, środek cieżkości itp też grają dużą rolę. Np moja DT wg danych waży podobnie co TS kumpla,a u mnie dużo bardziej czuć mase niż u niego. s jest ciezka, na kolo ciezko idzie, przod ma ciezki co przy podjazdach jest plusem ale e ma ten sam przod (jak sie myle niech ktos poprawi), plastikowy zbiornik i inny wydech (duzo lzejszy) aktualnie, po 3 letnim ujezdzaniu s polecam zdecydowanie e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 (edytowane) Witam. Jakby znalazla sie chetna osoba to zamienie swoją drz 400 E 2002 (silnik 2004) na LTZ 400. Motorek bez homologacji, umowa kupna sprzedazy. Cena 8,000zł a do quada oczywiscie doplacam. Cena quada max do 10,5tys. Zamieniam, poniewaz nie mam prawka kat. A (quad kat.B) i nie mam checi go robic a to dlatego, że i tak duzo wydalem robiac kat. C i E. Jest mozliwosc sprzedazy za 8tys bez negocjacji. Prosze popytac znajomych, dziekuje. Moze maly opisik: Kiera magury sx, wydech komplet yoshi rs3, nowe mocowanie klamki sprzegla, klamka sprzegla i hamulca,tarcza hamulcowa+klocki przod(wakacje 2008), detka tyl 2x wzmacniana (luty 2009), trzymaki przod i tyl, zestaw napedowy 15/47 (wakacje 2008), oslony zawiechy progrip (luty 2008), handbary acerbis, uszczelniacze zawiechy przod (wakacje2008), lancuszek rozrz. ( wakacje 2008), plyn chlodnica i plyny hamulcowe(paz-list 2008) Do wymiany: jedynie tarcza i klocki tyl. W lutym 2009 wymienilem olej+filtr, przejechane jakies 1,5h. To by bylo na tyle. Edytowane 1 Marca 2009 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Witam, może ktoś chciałby kupić DRZ 400 Kickstarter z papierami.. ja niestety długo nie będę mógł jeździć i postanowiłem sprzedać.... :icon_rolleyes: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1172217 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Troszkę podkolorowałeś ten opis albo moto to jakaś rzeźba. W drz400 nie ma blokady kierownicy i zawsze był montowany mechaniczny gaźnik khein (poza wersją "kastrowaną" E-33) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 (edytowane) Troszkę podkolorowałeś ten opis albo moto to jakaś rzeźba. W drz400 nie ma blokady kierownicy i zawsze był montowany mechaniczny gaźnik khein (poza wersją "kastrowaną" E-33) W briefie jest napisane że jest to wersja BE a w zmianach że jest gaźnik "KEIHIN FLAT CR,D=39MM" Blokada kierownicy jest jakaś akcesoryjna.. dokładnie nie wiem nawet :icon_biggrin: i nie jest zamontowana :icon_razz: Edytowane 3 Marca 2009 przez lukopr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.