str_18 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Tak jak mowilem oto fotki mojego nowego sprzeta :wink: http://bikepics.com/members/nissin/02drz400/ Odrazu moje pytanie. Chcialbym kupic uszczelniacze do lagow na przod i zastanawiam sie nad kupnem w sklepie larsson albo w salonie suzuki. Kupowal ktos w larssonie uszczelniacze i moze powiedziec czy są dobrej jakosci?2 pytanie to jaki olej standardowy do lagow lejecie? Widzialem gdzies ze wlewa sie 750ml chyba ( jak zle prosze poprawic) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 czyli jakby sie chcialo kupic '08 to pozostaje tylko importer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Tak jak mowilem oto fotki mojego nowego sprzeta :banghead: http://bikepics.com/members/nissin/02drz400/ Odrazu moje pytanie. Chcialbym kupic uszczelniacze do lagow na przod i zastanawiam sie nad kupnem w sklepie larsson albo w salonie suzuki. Kupowal ktos w larssonie uszczelniacze i moze powiedziec czy są dobrej jakosci?2 pytanie to jaki olej standardowy do lagow lejecie? Widzialem gdzies ze wlewa sie 750ml chyba ( jak zle prosze poprawic) uszczelniacze ariete kup, a do lag wchodzi 720ml oleju 5w Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 (edytowane) Hej! - kilka dni temu nabyłem DR-Z400E 2004r.-normalnie masakra!!! :buttrock: Po za tym co wyczytałem na forum- kompletnie nic nie wiem o tym modelu, mam pro Hej! - kilka dni temu nabyłem DR-Z400E 2004r.-normalnie masakra!!! :crossy: Po za tym co wyczytałem na forum- kompletnie nic nie wiem o tym modelu, mam pro Edytowane 26 Maja 2008 przez harley Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 No wersja e jest w pyte :buttrock: Widze ze poszerza sie grono posiadaczy.Ja moze na jesieni cos nabede. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Hej! - kilka dni temu nabyłem DR-Z400E 2004r.-normalnie masakra!!! :buttrock: Po za tym co wyczytałem na forum- kompletnie nic nie wiem o tym modelu, mam prosbe czy ktos zapodał by mi serwisówkę albo jakąs instrukcję do tego modelu.. [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Hej! - kilka dni temu nabyłem DR-Z400E 2004r.-normalnie masakra!!! :icon_razz: Po za tym co wyczytałem na forum- kompletnie nic nie wiem o tym modelu, mam prosbe czy ktos zapodał by mi serwisówkę albo jakąs instrukcję do tego modelu.. [email protected]harley przeczytaj uważnie posty zawarte w tym temacie i zapewniam że dowiesz się o bolączkach tego modelu jak i znajdziesz serwisówkę i to po polsku, Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 ..Tak tak znalazłem w kilku postach linki serwisówek ale są one nie ściągalne.. wyskakują jakieś komunikaty braku jakiegoś pliku itd..starocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 http://rapidshare.com/files/117834884/suzu..._mosue.pdf.html Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 mam pytanie, robię przymiarkę do zmiany napędu w DRZ w wersji SM, napęd będzie już zakuty więc, trzeba zwalić wahacz, no i oczywiście wymienić zębatki.Moje pytanie. Czy w DRZ jest to skomplikowana zabawa? Zmieniałem ostatnio napęd w Afryczce i było to proste, zastanawiam się czy w DRZ jest to bardziej czy mniej skomplikowane. Jak macie doświadczenia to proszę o opinię. Przepraszam, że wale bezpośrednio z tematem, ale neta mam tylko w robocie i miał bym duży problem, żeby przebić się przez cały temat. Zwłaszcza,że motocykl nie mój więc czynność raczej jednorazowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 mam pytanie, robię przymiarkę do zmiany napędu w DRZ w wersji SM, napęd będzie już zakuty więc, trzeba zwalić wahacz, no i oczywiście wymienić zębatki.Moje pytanie. Czy w DRZ jest to skomplikowana zabawa? Zmieniałem ostatnio napęd w Afryczce i było to proste, zastanawiam się czy w DRZ jest to bardziej czy mniej skomplikowane. Jak macie doświadczenia to proszę o opinię. Przepraszam, że wale bezpośrednio z tematem, ale neta mam tylko w robocie i miał bym duży problem, żeby przebić się przez cały temat. Zwłaszcza,że motocykl nie mój więc czynność raczej jednorazowa a po co zwalac wahacz??to dopiero jest skomplikowane zadnie,łatwiej moto połozyc na boku i zakuc łancuszek,no chyba ze lubisz miec mnóstwo roboty. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 (edytowane) Kupilem sobie i ja DRZ E. Ale to fajnie jezdzi :). Teraz czas na solidny przeglad i mozna latac. FOTO Edytowane 27 Maja 2008 przez chichio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 a po co zwalac wahacz??to dopiero jest skomplikowane zadnie,łatwiej moto połozyc na boku i zakuc łancuszek,no chyba ze lubisz miec mnóstwo roboty. Pozdrawiam nie mam czym zakuć, a kamieniem tego nie zrobię :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 nie mam czym zakuć, a kamieniem tego nie zrobię :biggrin:Ale z łańcuchem dostaniesz ogniwo z zapinką.Choć trzeba przyznać że jak ostatnio zakładałem łańcuch to dość ciężko się tą zapinkę składało. (niby DID) już wolałbym odkręcić wahacz. Następnym razem wezmę zakuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Ale z łańcuchem dostaniesz ogniwo z zapinką.Choć trzeba przyznać że jak ostatnio zakładałem łańcuch to dość ciężko się tą zapinkę składało. (niby DID) już wolałbym odkręcić wahacz. Następnym razem wezmę zakuty.bo trzeba uzyc klucza francuskiego :)sciskasz skrecajac, zakladasz spokojnie spinke, odkrecasz i po robocie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.