bagins Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 200 złwyczysciz wyregulujesz pod siebie i masz pewniakagaźnik z 2006 roku tel 698 672 101 Witam, poszukuję gaźnika mikuni do dr-z wersji S z 2005r czy posiada ktos taki gaźnik w dobrym stanie? Cytuj sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnymsprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520 tel 698 672 101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) Kumpel ma mikuniego z DRZ'a S z 2007r z przebiegiem 6tyś mil. Za 300zł odda, czyściutki wygłaskany. Zdjęty, bo DRZ dostał Keihina FCR'a. Nastawy fabryczne, nigdy nie zmieniane. Jakby co to pisz na gg: 6967858 lub na pw. Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez Tomek_mistrz:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danzi93 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam ! Mam pytanie , czy oplaca sie kupic drz sm przerobiona na enduro czy sobie darowac takie wynalazki ? Znalazlem takie cos na allegro i mysle czy by sie nie przejechac .. http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-400-sm-k8-2008r-enduro-mazowieckie-i2270002332.html Rok 2008 , 4000 km , ale bez homologacji ... Cytuj Aprilia SR 50 --> Derbi Senda 50 --> KTM EXC 125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki GSR 600 Yoshimura Edition --> Ducati Monster 696 --> Honda CBR 600 RR PC40 --> ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbuh Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 wiTAM,sprawdzilem luzy zaworowe w drz. oba zawory wydechowe maja luz 0,22. jeden zawor ssacy ma 0,15, natomiast drugi 0,11 luzu. czy powinienem regulowac? co prawda luzy mieszcza sie w tolerancji (0,1-0,2 i 0,2-0,3), ale raczej w dolnych granicach. pozatym jest pewna rozbierznosc w luzach obu zawrow ssacych.ma to znaczenie? warto sie w to wkrecac? czy regulowac dopiero, kiedy przekrocza wartosci tolerancyjne? pzdr, blazej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 wiTAM,sprawdzilem luzy zaworowe w drz. oba zawory wydechowe maja luz 0,22. jeden zawor ssacy ma 0,15, natomiast drugi 0,11 luzu. czy powinienem regulowac? co prawda luzy mieszcza sie w tolerancji (0,1-0,2 i 0,2-0,3), ale raczej w dolnych granicach. pozatym jest pewna rozbierznosc w luzach obu zawrow ssacych.ma to znaczenie? warto sie w to wkrecac? czy regulowac dopiero, kiedy przekrocza wartosci tolerancyjne?pzdr, blazejJak bym wyregulował, będziesz miał spokojną głowę. Roboty nie masz dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Trochę roboty jest. W DRZ regulacja jest na płytkach. Trzeba zdjąć wałki rozrządu zmienić płytki i dokręcić mostki wałków dynamometrykiem. Rozbieżności nie jest tragiczna, ale i tak niedługo czeka cię regulacja, więc lepiej to zrobić póki luzy mieszczą się w tolerancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Bo jak później wypali zawór, to zaczną się problemy z odpalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bbuh Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 wyreguluje zatem.dzieli za pomoc. polecacie jakies konkretne plytki? czy co trafie? mam na mysli firme, nie rozmiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 jakby ktoś potrzebował akumulatora, to mam do sprzedania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 dorzuce też gratis filtr oleju :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Mam problem z elektryka. Otoz poprzedni sezon latalem i nic mi sie nie dzialo, ale postanowilem poprawic fizycznie instalacje elektryczna ktora byla "doczepiona" do oryginalnej instalacji elektrycznej w kopanej DRZ.A wiec bylo tak: przednia lampa TrailTech HID 55W, kierunkowskazy LED, tyla lampa LED. Jest tak: przednia lampa TrailTech HID 55W, kierunkowskazy LED, tyla lampa LED, licznik TrailTech Vapor plus dashboard.Do stanu poprzedniego dodalem licznik, klakson i dashboardOd czasu zlozenia wszystkiego do kupy, okrecenie tasma samowulkanizujaca sie cos jest nie tak. Otoz kierunkowskazy migaja szybciej niz zwykle, po nacisnieciu klaskonu przestaja migac/swiecic.co moze byc zrodlem problemu? W instalacju wystepuje dioda zenera. Moze ktos w Warszawie chce zarobic za pomoc w rozwiazaniu tego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek_ck Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 http://allegro.pl/suzuki-dr-z-400-silnik-w-idealnym-stanie-okazja-i2369487861.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 w przedniej lampie jest 35W, być może jarasz instalację Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 (edytowane) masz kopaną drz bez aku ?? to najprawdopodobniej brakuje ci prądu i stąd migacze gasną....generalnie nic z tym nie zrobisz, chyba że przeróbka na instalacje z aku i ładowaniem ale to spore koszta..... najprościej to zrób jak pisze enduromaster spróbuj zmniejszyć moc żarówki w przednim świetle... w kopanym drz i w E jest fabrycznie żarówka 35wat, ja jak przerabiałem u siebie na homologowaną lampę to dałem polisporta z h4 35/35wat.... Edytowane 24 Maja 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 panowie mam problem z amortyzatorem tylnym, w pierwszym który miałem zaczeło schodzić powietrze i moto robiło sie jak rowe. Kupiłem drugi ponoć w zajebistym stanie po drz która miała dzwona z 4tys przebiegiem prawie nowy - tak mówił sprzedawca na allegro. Pierwsza próba regulacji tą śróbką przy naboju gazowym i sie kur.... przekręciła i odpadła główka...Wstawiłem samą główkę od starego amortyzatora w którym regulacja wogle nie działała i przez pierwsze kilka jazd było ok aż robił sie coraz miększy i miekszy i miększy i znowu jest tak ze działa tam tylko sprężyna... helllp co tam sie w tym dzieje? i co z tym zrobić by znowu nie kupywać "nowego" za 350zł ???:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.