Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem zainteresowany tym sprzętem, ktoś z was zna, ?

http://allegro.pl/su...2184947095.html

 

Co możecie powiedzieć na pierwszy rzut oka ?

 

Osobiście uważam ze 10000 za 2002 rok to duzo szukał bym powyżej 2003 roku te wcześniejsze modele miały kilka wad wyeliminowane w modelach 2003 i wyżej. Bajki o kobiecie jerzdzacej po miescie a on sam po lesie osobiście traktuje z przymrużeniem oka - do pracy kupiła drz ;)

Ale oczywiście kazdy przypadek jest możliwy może i faktycznie była chuchana i dmuchana.

Mimo wszystko szukał bym powyżej 2003 roku i za te pieniądze raczej napewno powinenneś coś znaleźć.

 

 

P.S poszukuje ślizgów do łańcucha ten górny na wahaczu i dolny przy tylnej zembatce macie jakies namiary gdzie to kupić?

 

może ktoś ma okleiny na S-ke nowe - z przyjemnością kupię :)

Edytowane przez mavrik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś chciał koła motocyklowe centrować w Mielcu lub okolicy (podkarpackie) to polecam gościa na ul. Smoczka. Prawie za darmo :) Piszę bo szukałem kogokolwiek chyba z tydzień, żaden serwis rowerowy ani motocyklowy nie chciał się tego podjąć aż w końcu znalazłem praktycznie przez przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie zachorowalem na SM i mam maly dylemat jesli chodzi o DRZ

 

Mianowicie chce kupic moto do latania na codzien do pracy asfaltem czyli SM i weekendowo po lasach czyli enduro

Trafilem na opis test DRZ w motocyklu i praktycznie jestem pewny tego motoru z malym ale i tu licze na wasza pomoc

 

opcja 1

Kupuje DRZ 400 SM i zawieszenie plus kola enduro np od wersji S - czy to zagra jak nalezy ???? Bez wymiany pulek itd ????

opcja 2

Kupuje DRZ 400 E i zawieszenie z kolami od DRZ SM - czy da sie to tak zamontowac ????

 

Czy z racji malej mocy DRZ od razu isc w KTM 400 - 450 exc i kolam SM ????

 

Panowie naswietlcie mi jakie zabiegi beda konieczne do szybkiej i w miare bezkolizyjnej zmiany kol w takich konfiguracjach.

 

dzieki bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli argumentem w wyborze ma być zawieszenie, to tylko exc lub lepiej exc-r.

Sam zrobiłem przesiadkę z DRZ na exc-r i teraz nie chce mi się z motoru zsiadać.

Zawieszenia to zupełnie inna bajka.

I właśnie to główna przewaga jest EXC, bo silnik w 400 czy 450 nie jest sporo mocniejszy niż w DRZ E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...