molza Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 (edytowane) hej,Naczytalem sie troche o czestych drobnych usterkach DRZ 400S, kotre wynikaja z czasu eksploatacji, ale chcialem podsumowac elementy na ktore warto zwrocic uwage przy zakupie uzywki (z UK) z przebiegiem do 10tys km. (wersja "S")Do takiej wlasnie sie bede przymierzal. z tego zo wnioskuje (i mozna sprawdzic u sprzedawcy na miejscu-bez ciaganai po warsztattach) to powinienem zwrocic uwage na - stan napinacza rozrzadu- jak z zapotrzebowaniem na olej- stan lancucha i zebatek- uszczelniacze zawieszenia- luzy w glowce ramy?- czy proste tarcze cham.? Jak sprzedawca twierdzi ze w przeciagu 10000km serwisowal go regularnie co 600mil...co jeszcze moze sie szykowac (w przypadku eksploatacji glownie w terenie...)cena jest atrakcyjna ale biorac na logike to dlatego, ze pewnie szykuje sie cos wiecej niz wymiana oleju i filtra...a moze 10tys KM na DR-Z to nie jest duzy przebieg od 2006r i troche tragizuje? Edytowane 24 Czerwca 2011 przez molza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Żarówkę będę miał dopiero jutro - w sklepie nie mieli od ręki takich. W załącznikach zdjęcia jak wygląda klosz teraz. Izolacja jest po to, żeby mocowanie się trzymało. Dlatego pytam o mocowanie tej żarówki halogenowej. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 a moze 10tys KM na DR-Z to nie jest duzy przebieg od 2006r i troche tragizuje? ekstremalnie tragizujesz :D 10 tys to jest ledwo dotarta s-ka która teoretycznie nie miała nawet drugiej kontroli zaworów a ty piszesz jakbyś kupował 30 letnie dr z przebiegiem 50 tys :D w motocyklu online jest test 25 tys km drz i po tych 25 tys żadna część z tego co pamiętam nie kwalifikuje sie do wymiany.... http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki_DR_Z_400_S_2004_cz_2 zużycia oleju nie sprawdzisz u sprzedającego chyba że pali 1l/100km i pochodzi 5min na wolnych i już ubędzie 200ml :D a każdy sprzedający twierdzi że nie bierze ani grama... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 (edytowane) Soku11 żarówkę typ S2 potrzebujesz izolację wywal, pod nią są uszy na drucik który trzyma oprawkę Edytowane 24 Czerwca 2011 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Mam tam żarówkę typu S2. michoa mi poradził żeby zmienić na H4 żeby lepiej świeciło (kilka postów wcześniej opisałem). Nic więcej pod spodem nie ma - dlatego jest izolacja :/ Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michur84 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Witam dopiero zaczynam moją przygodę z moto tak więc proszę o wyrozumiałość. Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie kupno drz sm i tak się zastanawiam czy moto nie będzie na mnie za małe, mam 196cm wzrostu i ważę 94 kg. Na 80? stronie znalazłem info, że zawieszenie można skręcić czyli z wagą nie powinno być problemu, pozostaje kwestia wzrostu. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molza Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 (edytowane) dzieki michoa - dobry link, wiary dodaje hehetak wiec jeszcze tylko jedno pytanko na temat nieseryjnych wydechow.mam dwie opcje jedna moto z pelnym wydecem FMF i moto z seryjnym z 2006 r.Wg. mnie (beginera w te klocki) to nierdzewka na tej kiszce z silnika bardziej pasuje...wydaje sie trwalszym rozwiazaniem... Czy znacie gdzies w polsce dystrybutora ktory sprzedaje tego typu wydechy? sklepy online a moze taniej w UK, DE?wlasciwie nie wiem jaka jest roznica miedzy Yoshi a scorpionem a FMF itd...chyba tylko w dzwieku?generalnie nie chce budzic calego osiedla... ;)jesli kosztuje to do 1.5tys to jestem sklonny sam dokupic Edytowane 25 Czerwca 2011 przez molza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 tu wydech, zaraz inne przełożenia, zmiana kierownicy, zmiana lampy na polską itd itp..... kup odemnie zarejestrowaną E i jeździj, ludzi wkurzaj seryjnym wydechem :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Yoshimura jest glosniejsza niz seria w E. Michoa ma Arrowa i jest wedlug mnie cichszy niż moja seria:D Ma bardziej basowy dzwięk i nie niesie tak po okolicy. Enduromaster - kończysz przygode z enduro, czy zmieniasz moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 (edytowane) wcieło mojego posta czy nie wysłałem :D ?? mniejsza Michoa ma Arrowa i jest wedlug mnie cichszy niż moja seria:D Ma bardziej basowy dzwięk i nie niesie tak po okolicy. generalnie fakt aczkolwiek jak chcesz cicho np w nocy przelecieć przez miasto czy osiedle to musisz pamiętać żeby nie hamować silnikiem, bo strzela i to bardzo głośno (może nie jest to jakaś salwa, ale jak go np przeciągniesz na 2 i potem odpuscisz gaz to ze 2 konkretne bomby polecą takie że idzie sie przestraszyć :D ) teraz moje 2 pytania : po pierwsze z czego jest uszczelka pod napinacz rozrządu ?? to jest zwykły powiedzmy papier czy jakiś specjalny materiał ?? od kiedy kupiłem drztę zawsze miałem jakieś tam dolewki oleju, mówie normalnie jak sie katuje 100% teren , wysokie obroty, gleby ale ostatnio odkryłem że leci mi z pod napinacza, niewiele ale leci(ten wąż co wychodzi z cylindra pod napinaczem to jest chyba odma jest zawsze tłusty i brudny) i nie widzi mi się kupować kompletu uszczelek za 400 zł dla tej jednej małej uszczelki..... jak odkręce tą śrubę inbusową pod która jest widoczny znak na magnecie do ustawiania rozrządu to siknie olej ?? chyba pod samą górę silnika nie ma tam oleju :D ?? zostało mi jeszcze trochę do wymiany oleju, a musze wymienić łańcuszek rozrządu i potrzebne mi wiedzieć kiedy tłok jest w GMP jak będe przewlekał nowy łancuszek..... Edytowane 26 Czerwca 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 MICHUR84 moge sie wypowiedziec odnosnie wzrostu ;) ja mierze troszke ponad 2 metry i na dr-z w wersji E daje rade wiec mysle ze przypasuje ci Ska :) MICHOA jesli odkrecisz gorna srube i boczna do krecenia walem to sie nic nie stanie moze troszke z bocznej poleci oleju ale to naprawde znikoma ilosc odnosnie wydechy to jesli nie chcesz byc kogutem dla sasiadow to poprostu musisz motor wypchac gdzies dalej bo tak czy inaczej jest taki bas ze napewno wszystkich obudzisz poza tym w nocy i tak jak bedzies latal konkretnie to nic poza koronami drzew nie oswietlisz ;p sobie zmontowalem specjalne dystanse zeby swiatlo lecialo bardziej w glebe to i tak kiepska widocznosc podczas nocnych eskapad ;D teraz ja mam pytanko wydaje mi sie ze mam zmeczone zawieszenie przednie i zastanawiam sie czy tylko wymienic olej bo uszczelniacze sa super bo mam harmonijki na lagach czy jeszcze wymienic np sprezyny no i bylbym wdzieczny zeby ktos mi to wytlumaczyl obrazko ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina75 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 słuchajcie szukam odłon chłodnic do dr-z s , nigdzie nie moge namierzyć, może ktoś mnie oświeci gdzie to kupić itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michur84 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Yogy wielkie dzięki za odp. jeżeli dajesz radę i jest ok to ja pewnie też, teraz już wiem, że na pewno będę się rozglądał za drzką. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 @kalina75Jak chcesz plastikowe, to na allegro są:http://allegro.pl/oslona-oslony-chlodnicy-suzuki-drz-400-i1682163205.html Ja u siebie zrobiłem samemu z jakiejś stali. Pociąłem powyginałem i nawierciłem mnóstwo otworów. Z pół dnia roboty, ale jest za darmo. Dodatkowo ja nie ufam takim plastikowym osłonkom. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 (edytowane) Bo to jest osłona chroniąca przed błotem i innymi syfami, żeby się chłodnica nie zakleiła. (Montowana fabrycznie w każdym DRZ) Jeżeli osłona ma chronić przed uderzeniami to musi być z metalu. Edytowane 27 Czerwca 2011 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.