tatran Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 A może ktoś te DRZ ogladał? http://allegro.pl/item1178010549_drz_400_s...jestrowany.html http://allegro.pl/item1166298955_suzuki_dr...ejestracja.html Bo do jednej mam 300km , a do drugiej 450km w jedną stronę, także nie chciałbym się na minę pakować. Może ktoś widział / ma blisko i mógłby zobaczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) Siema, przymierzam się do zmiany moto i coraz bardziej wychodzi na DRZtę, mam do Was kilka pytań. Zamierzam ją wykorzystać do: 1. jazda po mieście w tygodniu ~6kkm rocznie z kufrem centralnym- żeby przewiózł te 10 kg 2. jazda w ciężkim terenie w weekend- tutaj zależy mi na jak najmniejszej wadze sprzęta 3. dalsza wycieczka po bezdrożach w co któryś weekend/wakacje, 100-200 km dziennie, do tego podstawowe klamoty, czyli też pewnie 10 kg, tyle że w workach, a nie kufrze. 4. zabawa w SM Chcę kupić wersję z magicznym guzikiem, czyli S albo E, w tygodniu zakładać jej kółka SM a na weekend wrzucać enduro. Jedyny problem jaki widzę na tą chwilę to kufer centralny z tyłu, albo bagaż na dalszą wycieczkę, wtedy do E musiałbym zamontować tylni stelaż od S. Czy jeszcze jakieś uprzykrzenia odnajdę w wersji E? Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez Kamusial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 1. jazda po mieście w tygodniu ~6kkm rocznie z kufrem centralnym- żeby przewiózł te 10 kg E nie ma wentylatora - korki ? 2. jazda w ciężkim terenie w weekend- tutaj zależy mi na jak najmniejszej wadze sprzęta S jest cięższa 3. dalsza wycieczka po bezdrożach w co któryś weekend/wakacje, 100-200 km dziennie, do tego podstawowe klamoty, czyli też pewnie 10 kg, tyle że w workach, a nie kufrze. 200 km hmm mnie trochę dupa by bolała siedzenie w e i s na długie dystanse się nie nadaje 4. zabawa w SM E ma większy power Czy jeszcze jakieś uprzykrzenia odnajdę w wersji E? raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Witam E nie ma wentylatora - korki ? S jest cięższa 200 km hmm mnie trochę dupa by bolała siedzenie w e i s na długie dystanse się nie nadaje E ma większy power raczej nie Korki?, DRZetą? 200 km na dupie? Na stojąco i szybciej i bezpieczniej i dupa nie boli. 200 km w przeciętnym krajowym niżu/wyżu to jest jakieś 4-6 godzin jazdy. W górach już cały dzień. Na inne "ale" się nie wypowiadam bo się nie znam. Pozdr rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 hmm u mnie krótki wypad w teren to przeważnie 70-80 km korki ? jakie korki ? byle kierownica przeszła 200km w 4h ? nieee, tyle to się przez słowację jedzie za tirem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merc9 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Czy próbował ktoś założyć wentylator do drz E np. od komputera ? Jaki olej lejecie do silnika i co ile wymiana ? Prosze jeszcze raz aby ktoś wrzucił tu, bądź na maila [email protected] serwisówkę po polsku. Dzięki Może ktoś wie o dobrze utrzymanej Drz E do sprzedania z 2004 - 2006 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Wentylator od komputera trafi szlak po kilku większych kałużach, poza tym jego wydajność jest zbyt mała. Co do oleju to lejemy olej silnikowy motocyklowy 10w40 ja wymieniam co ok 1000-1500km. Serwisówka po polsku nie istnieje raczej, no chyba że ktoś zadał sobie trud i przetłumaczył w domowym zaciszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 No dobra, to jeszcze parę pytań odnośnie różnic między S i E, a raczej przydatności. Na ile mogę odchudzić Skę w teren. Czego będzie mi brakowało w E do jazdy po mieście z kołami SM i opcją założenia kufra poza tylnym stelażem? W tej chwili bliżej mi do Ski, bo wydaje mi się, że łatwiej i taniej można kupić zadbaną sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Jeżeli chodzi o odchudzanie Ski to osprzęt drogowy (w E przednia lampa jest lżejsza), licznik i subframe bo większych różnic jeżeli chodzi o masę to chyba nie ma. Co do braków S i E w jeździe po mieście to hamulce są słabe ( w porównaniu do motocykla typowo szosowego), jak jest w SM to nie wiem ale myśle że lepiej bo ma większe tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam Korki?, DRZetą? 200 km na dupie? Na stojąco i szybciej i bezpieczniej i dupa nie boli. 200 km w przeciętnym krajowym niżu/wyżu to jest jakieś 4-6 godzin jazdy. W górach już cały dzień. Na inne "ale" się nie wypowiadam bo się nie znam. Pozdr rr eeee tam się czepiacie panowie, :P ja mam taki jeden zjazd w okolicach chaty, że często się kiera nie mieści i grzecznie stać muszę. A parę razy miałem wycieczki z szosowcami na kolkach sm i wtedy mnie dupa [krzyż raczej] boli jak się na siedzącego tyle pojeździ wycieczkowo, ale to może kwestia wieku :P Edytowane 13 Sierpnia 2010 przez Fisher_DRZ_E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klima Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Czy ktoś w skrócie moze wymienić o co są uboższe drz S z rocznika 2000 względem młodszych maszyn wiem ze od 2003 jest zawiecha ciut lepsza i smarowniczki w tylnym zawiasie, coś jeszcze ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Czy próbował ktoś założyć wentylator do drz E np. od komputera ? Jaki olej lejecie do silnika i co ile wymiana ? Prosze jeszcze raz aby ktoś wrzucił tu, bądź na maila [email protected] serwisówkę po polsku. Dzięki Może ktoś wie o dobrze utrzymanej Drz E do sprzedania z 2004 - 2006 ? a po co ten wentylator???Jezdziłem często w bardzo trudnym terenie i po miescie i nigdy nie udało mi się zagotowac DRZ a miałem 3 wersje E,olej lałem Castrol Power 1 racing 10w-50,wymiana co około 800 -1000 km. Wentylator od komputera trafi szlak po kilku większych kałużach, poza tym jego wydajność jest zbyt mała. Co do oleju to lejemy olej silnikowy motocyklowy 10w40 ja wymieniam co ok 1000-1500km. Serwisówka po polsku nie istnieje raczej, no chyba że ktoś zadał sobie trud i przetłumaczył w domowym zaciszu. osobiscie w EXC posiadam zamontowane 2 wentelatorki od kompa 8 cm i przezyły juz 5 wyjazdów i tyle samo myjni i wciąz działają,koszt 18 zł za sztuke wiec nie ma tragedii nawet jak sie skonczy orginał do exc ponad 500 zł.Poza tym bez problemu KAT lata i sie nie gotuje kumpel bez wiatraka identycznym moto w tym samy terenie juz sie kilka razy gotował więc nie jest az tak dramtycznie z wydajnoscią. :icon_mrgreen: No dobra, to jeszcze parę pytań odnośnie różnic między S i E, a raczej przydatności. Na ile mogę odchudzić Skę w teren. Czego będzie mi brakowało w E do jazdy po mieście z kołami SM i opcją założenia kufra poza tylnym stelażem? W tej chwili bliżej mi do Ski, bo wydaje mi się, że łatwiej i taniej można kupić zadbaną sztukę. w miescie w E bedzie Ci brakowałao kierunkowskazów i lusterek,lepiej kupic E masz wiecej mocy,motocykl jest lzejszy (w teren)stelaż tez mozesz kupic a moze nawet sie uda kupic E zarejstrowana na 2 osoby (miałem taką osobiscie). Jeżeli chodzi o odchudzanie Ski to osprzęt drogowy (w E przednia lampa jest lżejsza), licznik i subframe bo większych różnic jeżeli chodzi o masę to chyba nie ma. Co do braków S i E w jeździe po mieście to hamulce są słabe ( w porównaniu do motocykla typowo szosowego), jak jest w SM to nie wiem ale myśle że lepiej bo ma większe tarcze. dodam do tego ze nawet "wieszaki" silnika w E sa aluminiowe a w S metelowe (waga).Bynajmniej ja tak miałem u siebie w E a w S i SM nigdy nie znalazłem aluminiowych. Czy ktoś w skrócie moze wymienić o co są uboższe drz S z rocznika 2000 względem młodszych maszyn wiem ze od 2003 jest zawiecha ciut lepsza i smarowniczki w tylnym zawiasie, coś jeszcze ??? smarowniczki wystepuje w wersji E i to od poczatku produkcji.W S i SM nie znajdziesz ich od poczatku do konca produkcji,chyba ze miały wymieniany wachcz lub którys z poprzednich włascicieli je zamontował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaz Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Siemka! Jak coś to gazior na sprzedaż Keihin Fcr 39 + dynoJety + Airbox E + Króćce E(1200 zł) Albo po prostu cała drzetke ;) http://allegro.pl/show_item.php?item=1188197848 Sprzedaje bo czeka mnie przesiadka na ktm 690 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Byłbym wdzięczny gdyby ktoś rzucił okiem na tą ofertę: http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400e-M2136064.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam Zna ktoś może historie tego motocykla? http://allegro.pl/item1178010549_drz_400_s...jestrowany.html Zamierzam go niedługo oglądać, co o nim sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.