AntekCB Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 chłopaki nie wiecie kto ma do sprzedania jakis wydech do drz S oczywiscie nie seryjny a i mam pytanie nie lejemy oleju do skrzyni osobno? pzdr Tak jak w 99% motocykli w skrzyni i w silniku jest ten sam olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATITIMA Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 witam wszystkich!! pio dlugiej nieobecnosci z powodu wyjazdu! zadaje jeszcze raz pytanie odnosnie pokrywy silnika do wersji E od strony rozrusznika bo jeszcze jej nie nabylem!! czy posiada ktos taka i jaka jest jej cena!!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam, mam problem i proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. Mianowicie coś się dzieje nie tak z dostawą prądu :) Motor na wolnych obrotach rozładowuje aku do zera i nie startuje z rozrusznika ale na pych chodzi. Jak się pojedzie trochę dłużej asfaltem to ledwo kręcąc odpali. Gdy zdjąłem klemy na odpalonym silniku dalej działał. Jednak światła przygasły klakson nie działał i licznik migał albo w ogóle sie nie świecił. Co to może być? akumulator padł (wymieniałem dwa lata temu) czy przyczyna leży gdzie indziej. Potrafi to ktoś stwierdzić? pozdrawiam ! Witam, wygląda na to że to regulator napięcia, jednak nie można dostać zamiennika, czy ktoś sprawdzał od jakiego motocykla regulator napięcia pasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam, mam problem i proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. Mianowicie coś się dzieje nie tak z dostawą prądu :) Motor na wolnych obrotach rozładowuje aku do zera i nie startuje z rozrusznika ale na pych chodzi. Jak się pojedzie trochę dłużej asfaltem to ledwo kręcąc odpali. Gdy zdjąłem klemy na odpalonym silniku dalej działał. Jednak światła przygasły klakson nie działał i licznik migał albo w ogóle sie nie świecił. Co to może być? akumulator padł (wymieniałem dwa lata temu) czy przyczyna leży gdzie indziej. Potrafi to ktoś stwierdzić? pozdrawiam ! Witam, wygląda na to że to regulator napięcia, jednak nie można dostać zamiennika, czy ktoś sprawdzał od jakiego motocykla regulator napięcia pasuje? na 99% to nie aku tylko regulator nap ewentualnie alternator ewentualnie oba naraz. 1. sprawdź napiecia na alternatorze 2. sprawdź napiecia na regulatorze 3. regulator uzywany kupisz w chrześcijanskiej cenie od DAVOPL 4. alternator (zamiennik kupisz u olka) Ad 1 i 2 znajdziesz albo tutaj albo na forum supermoto.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 ja mam Jak jestes zainteresowany to zapraszam do licytacji :icon_mrgreen: http://www.allegro.pl/item1128864413_suzuk...ch_przelot.html wlasnie mnie ktgos przebil ale bedzie pasowal do ski taki wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 mam pytanie, mógłby mi ktoś podać długość stalki do oleju? najlepiej jakby ktoś zrobił zdjęcie. mam taką sytuację, że wpadła mi do ramy, i nie wiem czy to nie będzie jakoś szkodzić motocyklowi, poza tym nie mogę sprawdzić poziomu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRZ Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam wszystkich członków forum :biggrin: Mam problem z moim DRZ-etem a mianowicie ostatnio odkręciłem lewą pokrywe silnika aby zabezpieczyć śruby koła magnesowego, zrobiłem to i skręciłem wszystko do kupy , następnie wymieniłem olej silnikowy (Shell Advance Ultra 4 10W40). Odpalam motor bez żadnego problemu, sprawdzam poziom oleju w szystko jest w porządku. Jednak kiedy zacząłem jeździć odczułem że coś jest nie tak, motor sie dusi i jest słaby , nie ma mocy na piąty biegu nawet zwalnia, nie wiem co jest tego przyczną, prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 witam wszystkich!! pio dlugiej nieobecnosci z powodu wyjazdu! zadaje jeszcze raz pytanie odnosnie pokrywy silnika do wersji E od strony rozrusznika bo jeszcze jej nie nabylem!! czy posiada ktos taka i jaka jest jej cena!!! pozdrawiam pokrywa jest taka sama jak w wersji S i SM,słabo szukasz bo nikt nawet nie pytał mnie o taka...cena 450 zł.Pokrywa jak nowa w stanie idealnym.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sismon Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 (edytowane) witam wszystkich!! pio dlugiej nieobecnosci z powodu wyjazdu! zadaje jeszcze raz pytanie odnosnie pokrywy silnika do wersji E od strony rozrusznika bo jeszcze jej nie nabylem!! czy posiada ktos taka i jaka jest jej cena!!! pozdrawiam mam taka pokrywe sprzedam ci za 100 mam pytanie, moze mi ktos pwioie czy taka opona mi podejdzie do SM http://allegro.pl/item1115242955_opona_now..._160_60_17.html Edytowane 24 Lipca 2010 przez sismon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Bedzie bieda. 90% ze bedzie chaczyc o łancuch. Najlepiej Kup 150/60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Bedzie bieda. 90% ze bedzie chaczyc o łancuch. Najlepiej Kup 150/60 mi 160 pasowala tylko ze mialem michelina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 mam pytanie, mógłby mi ktoś podać długość stalki do oleju? najlepiej jakby ktoś zrobił zdjęcie. mam taką sytuację, że wpadła mi do ramy, i nie wiem czy to nie będzie jakoś szkodzić motocyklowi, poza tym nie mogę sprawdzić poziomu oleju szkodzic nie bedzie. a najlepiej spusc olej z ramy, odkrec weża olejowego kolo spustu i wyjmij bagnet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 no i przeglądu drzeta nie przeszła :P brak stopu, brak klaksonu , brak lusterka, brak pozycji z przodu, lampa bez homologacji, opony bez homologacji, wydech 103dB i jeszcze próbował się czepiać że nie ma tabliczki na ramie a moto było nówka z fabryki czy miałem założony kit homologacyjny ? nie, nie chciało mi się przekładać wszystkiego ale załatwi się pieczątkę :) a tak poza tym kolejne kilometry nabite , seryjny napęd coś się nie chce wykończyć, tak samo oryginalne klocki z przodu więc jęździmy dalej :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 ale chwalisz sie czy zalisz ? :> musisz poszukac luzniejszego diagnosty :) pozostaje jeszcze pytanie po co ci ten kit ? :> a co do dB jeden z moich rumakow ma 124, mierzone i potwierdzone dyplomem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 (edytowane) Hej, orientuje się ktoś z Was może czy alternator i regulator napięcia w dr-z w wersjach S,SM i E są takie same? Sprawdzałem numery część poszczególnych modeli na stronie www.alpha-sports.com i wychodzi na to ze tylko wersja kopana ma inny altek i regulator, pozostałe według numerów częsci mają takie same graty. MOże znacie jakies inne strony gdzie można sprawdzac częsci po numerach? Dla pewności sprawdziłbym jeszcze w innym źródle. Potrzebuje to info bo spaliła mi się ostatnio instalacja elektryczna w E- pożar na pokładzie był :) (najprawdopodobniej za duze obciązenie przez lampę z przodu i kilka innych dodatków) teraz zakładam instalkę- okablowanie z wersji S i tak się zastanawiam czy jak ta instalacja jest przystosowana do większej ilości urządzeń na pokłdzie ( lampy, kierunki licznik itd) to czy nie ma przypadkiem mocniejszego alternatora albo innego regulatora Będe wdzięczny za kazde info Edytowane 27 Lipca 2010 przez rodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.