Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

może zatarte

 

 

 

po niedzieli jestem pod wrażeniem wytrzymałości obręczy takasago w drzecie

przy wykręconej nięźle 4ce (ok100kmh) tylnym laczkiem złapałem kępę trawy w której była trelinka, opona rozcięta w 2 miejscach, w dętce brakuje fragmentu 5x8 a na obręczy jedynie drobne punktowe wgniecenie .

did w kacie przy podobnych akcjach giął się na potęgę :crossy:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Niedawno kupiłem drz'ta ,to mój pierwszy 4 suw i mam takie pytanie. Jak odpalam zupełnie zimny silnik to wszystko chodzi bez zarzutu , ale jak sie dobrze rozgrzeje to słychać taki lekki klekot z góry silnika , nie za głośny ale słyszalny. Żeby była jasność słychać to tylko na dobrze rozgrzanym silniku. Ktoś ma jakieś pomysły :) ?

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Niedawno kupiłem drz'ta ,to mój pierwszy 4 suw i mam takie pytanie. Jak odpalam zupełnie zimny silnik to wszystko chodzi bez zarzutu , ale jak sie dobrze rozgrzeje to słychać taki lekki klekot z góry silnika , nie za głośny ale słyszalny. Żeby była jasność słychać to tylko na dobrze rozgrzanym silniku. Ktoś ma jakieś pomysły :) ?

 

PZDR

 

Prawdopodobne przydałoby się zmierzyć luzy zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chcialem sie poradzic bardziej doswiadczonych posiadaczy DRZ.

Planuje kupic DRZ 400 z rocznika 2000-2003 i wszyscy mi odradzaja wersje S. Czy ta wersja jest naprawde tak slaba ze nie spelni moich amatorskich wymagan?

Planuje sobie popyrkotac czasem po lesie i pogrzebac troche w piasku na wydamch.

 

BTW co sadzicie o tym modelu? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1722312

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chcialem sie poradzic bardziej doswiadczonych posiadaczy DRZ.

Planuje kupic DRZ 400 z rocznika 2000-2003 i wszyscy mi odradzaja wersje S. Czy ta wersja jest naprawde tak slaba ze nie spelni moich amatorskich wymagan?

Planuje sobie popyrkotac czasem po lesie i pogrzebac troche w piasku na wydamch.

 

BTW co sadzicie o tym modelu? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1722312

Moim zdaniem S-ka wystarcza w zupełności do tego typu jazdy. Ja śmigam 4 sezon z kumplami na exc450 i lc4, i wcale nie zostaję z tyłu, trochę gorzej postawić Drz na koło ale to szczegół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zatarte

po niedzieli jestem pod wrażeniem wytrzymałości obręczy takasago w drzecie

przy wykręconej nięźle 4ce (ok100kmh) tylnym laczkiem złapałem kępę trawy w której była trelinka, opona rozcięta w 2 miejscach, w dętce brakuje fragmentu 5x8 a na obręczy jedynie drobne punktowe wgniecenie .

did w kacie przy podobnych akcjach giął się na potęgę :crossy:

zwroc uwage na wage, wiesz juz dlaczego ? :)

 

Moim zdaniem S-ka wystarcza w zupełności do tego typu jazdy. Ja śmigam 4 sezon z kumplami na exc450 i lc4, i wcale nie zostaję z tyłu, trochę gorzej postawić Drz na koło ale to szczegół.

dokladnie, na poczatek uwazam ze lepszego wyboru nie ma, jedyny jej minus to waga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz wyjścia: kasa, okazja itp. to bierz S. Ale jeśli możesz to od razu bierz E i dłużej pojeździsz bez kuszenia zmiany moto( no i z większym bananem na gębie).

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze glowna zaleta wersji E jest jej sporo mniejsza masa (wersja kopana to wogole wazy cos ok 112kg na sucho). Jesli chodzi o moc to z pozycji kompletnego amatora, ktory w terenie byl doslownie kilka razy moge napisac, ze 40 koni na poczatku starcza spokojnie. A co bedzie dalej to zobaczymy ;)

 

Wersja E ma rozrusznik i stad literka E :). Jest jeszcze wersja kopana bez rozrusznika oraz wersja S i SM. Wersje S i SM maja stalowy zbiornik paliwa. W wersji E brak podnozkow dla pasazera. Wersja S ma elektroniczne dosyc rozbudowane zegary ktorych w E nie uswiadczysz. Rozni je takze osprzet na kierownicy. Wersja S ma w zasadzie drogowe przyciski, kierownica w E jest pod tym wzgledem duzo bardziej surowa. Rozni sie wlot do airboxa. W wersji S bedzie to taka waska szparka. Wersja S ma rozbudowany stelaz pod siedzeniem, ktory pozwala na jazde z pasazerem. To wszystkie roznice wizualne jakie przychodza mi do glowy o ktorych wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do posiadaczy drz-ów może ktoś miał podobne obajwy....

Stoję na skrzyżowaniu czekając na zielone światło, silnik cyka na wolnych obrotach, zapala się zielone, łapie za manetkę gazu, dodaję gazu a silnik gaśnie (jak tylko zacznę dodawać gaz).

Silnik w opisanej sytuacji jest już rozgrzany, dzieje się to nie zawsze, ale gdzieś tak raz na 10 ruszeń. Po zgaśnięciu silnik normalnie odpala i jadę dalej, ale jest to denerwujące kiedy stojąc jako pierwszy pod światłami zamiast szybko odejść to stoisz......

Miał może ktoś podobne objawy może wie ktoś w czym może być przyczyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwroc uwage na wage, wiesz juz dlaczego ? :)

 

 

nic nie piłem i ni jak nie mogę załapać tej odpowiedzi :icon_rolleyes:

 

 

logicznie myśląc w drzecie powinny się obręcze pogiąć , chciał nie chciał teraz ważę w komplecie przeszło 40kg więcej

 

z resztą nieważne, dzisiaj zgięła mi się kuta łyżka, musiałem jedną sobie radzić :icon_evil:

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do posiadaczy drz-ów może ktoś miał podobne obajwy....

Stoję na skrzyżowaniu czekając na zielone światło, silnik cyka na wolnych obrotach, zapala się zielone, łapie za manetkę gazu, dodaję gazu a silnik gaśnie (jak tylko zacznę dodawać gaz).

Silnik w opisanej sytuacji jest już rozgrzany, dzieje się to nie zawsze, ale gdzieś tak raz na 10 ruszeń. Po zgaśnięciu silnik normalnie odpala i jadę dalej, ale jest to denerwujące kiedy stojąc jako pierwszy pod światłami zamiast szybko odejść to stoisz......

Miał może ktoś podobne objawy może wie ktoś w czym może być przyczyna ?

 

Tez mi sie tak zdarza. Gdy nagle odkrece manetke zamiast zrobic to plynnie czasem silnik gasnie. Sadze ze to kwestia regulacji gaznika... albo poprostu ten typ tak ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...