enduromaster Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 może zatarte po niedzieli jestem pod wrażeniem wytrzymałości obręczy takasago w drzecie przy wykręconej nięźle 4ce (ok100kmh) tylnym laczkiem złapałem kępę trawy w której była trelinka, opona rozcięta w 2 miejscach, w dętce brakuje fragmentu 5x8 a na obręczy jedynie drobne punktowe wgniecenie . did w kacie przy podobnych akcjach giął się na potęgę :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zadi Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Siema. Niedawno kupiłem drz'ta ,to mój pierwszy 4 suw i mam takie pytanie. Jak odpalam zupełnie zimny silnik to wszystko chodzi bez zarzutu , ale jak sie dobrze rozgrzeje to słychać taki lekki klekot z góry silnika , nie za głośny ale słyszalny. Żeby była jasność słychać to tylko na dobrze rozgrzanym silniku. Ktoś ma jakieś pomysły :) ? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Siema. Niedawno kupiłem drz'ta ,to mój pierwszy 4 suw i mam takie pytanie. Jak odpalam zupełnie zimny silnik to wszystko chodzi bez zarzutu , ale jak sie dobrze rozgrzeje to słychać taki lekki klekot z góry silnika , nie za głośny ale słyszalny. Żeby była jasność słychać to tylko na dobrze rozgrzanym silniku. Ktoś ma jakieś pomysły :) ? PZDR Prawdopodobne przydałoby się zmierzyć luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam Chcialem sie poradzic bardziej doswiadczonych posiadaczy DRZ. Planuje kupic DRZ 400 z rocznika 2000-2003 i wszyscy mi odradzaja wersje S. Czy ta wersja jest naprawde tak slaba ze nie spelni moich amatorskich wymagan? Planuje sobie popyrkotac czasem po lesie i pogrzebac troche w piasku na wydamch. BTW co sadzicie o tym modelu? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1722312 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam Chcialem sie poradzic bardziej doswiadczonych posiadaczy DRZ. Planuje kupic DRZ 400 z rocznika 2000-2003 i wszyscy mi odradzaja wersje S. Czy ta wersja jest naprawde tak slaba ze nie spelni moich amatorskich wymagan? Planuje sobie popyrkotac czasem po lesie i pogrzebac troche w piasku na wydamch. BTW co sadzicie o tym modelu? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1722312 Moim zdaniem S-ka wystarcza w zupełności do tego typu jazdy. Ja śmigam 4 sezon z kumplami na exc450 i lc4, i wcale nie zostaję z tyłu, trochę gorzej postawić Drz na koło ale to szczegół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 może zatarte po niedzieli jestem pod wrażeniem wytrzymałości obręczy takasago w drzecie przy wykręconej nięźle 4ce (ok100kmh) tylnym laczkiem złapałem kępę trawy w której była trelinka, opona rozcięta w 2 miejscach, w dętce brakuje fragmentu 5x8 a na obręczy jedynie drobne punktowe wgniecenie . did w kacie przy podobnych akcjach giął się na potęgę :crossy: zwroc uwage na wage, wiesz juz dlaczego ? :) Moim zdaniem S-ka wystarcza w zupełności do tego typu jazdy. Ja śmigam 4 sezon z kumplami na exc450 i lc4, i wcale nie zostaję z tyłu, trochę gorzej postawić Drz na koło ale to szczegół. dokladnie, na poczatek uwazam ze lepszego wyboru nie ma, jedyny jej minus to waga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Jak nie masz wyjścia: kasa, okazja itp. to bierz S. Ale jeśli możesz to od razu bierz E i dłużej pojeździsz bez kuszenia zmiany moto( no i z większym bananem na gębie). Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Po czym rozpoznam wersje E ? Czy tylko one maja plastikowy zbiornik? Czy wersje E mialy analogowy licznik i brak rozrusznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Mysle ze glowna zaleta wersji E jest jej sporo mniejsza masa (wersja kopana to wogole wazy cos ok 112kg na sucho). Jesli chodzi o moc to z pozycji kompletnego amatora, ktory w terenie byl doslownie kilka razy moge napisac, ze 40 koni na poczatku starcza spokojnie. A co bedzie dalej to zobaczymy ;) Wersja E ma rozrusznik i stad literka E :). Jest jeszcze wersja kopana bez rozrusznika oraz wersja S i SM. Wersje S i SM maja stalowy zbiornik paliwa. W wersji E brak podnozkow dla pasazera. Wersja S ma elektroniczne dosyc rozbudowane zegary ktorych w E nie uswiadczysz. Rozni je takze osprzet na kierownicy. Wersja S ma w zasadzie drogowe przyciski, kierownica w E jest pod tym wzgledem duzo bardziej surowa. Rozni sie wlot do airboxa. W wersji S bedzie to taka waska szparka. Wersja S ma rozbudowany stelaz pod siedzeniem, ktory pozwala na jazde z pasazerem. To wszystkie roznice wizualne jakie przychodza mi do glowy o ktorych wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATITIMA Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 witam!!! szukam pokrywy od strony rozrusznika! ma ktos moze?? no i oczywiscie jaka cena!! pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 elo gdyby ktoś szukał wersji E w dobrym stanie to polecam http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1066493193 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Mam pytanko do posiadaczy drz-ów może ktoś miał podobne obajwy.... Stoję na skrzyżowaniu czekając na zielone światło, silnik cyka na wolnych obrotach, zapala się zielone, łapie za manetkę gazu, dodaję gazu a silnik gaśnie (jak tylko zacznę dodawać gaz). Silnik w opisanej sytuacji jest już rozgrzany, dzieje się to nie zawsze, ale gdzieś tak raz na 10 ruszeń. Po zgaśnięciu silnik normalnie odpala i jadę dalej, ale jest to denerwujące kiedy stojąc jako pierwszy pod światłami zamiast szybko odejść to stoisz...... Miał może ktoś podobne objawy może wie ktoś w czym może być przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 zwroc uwage na wage, wiesz juz dlaczego ? :) nic nie piłem i ni jak nie mogę załapać tej odpowiedzi :icon_rolleyes: logicznie myśląc w drzecie powinny się obręcze pogiąć , chciał nie chciał teraz ważę w komplecie przeszło 40kg więcej z resztą nieważne, dzisiaj zgięła mi się kuta łyżka, musiałem jedną sobie radzić :icon_evil: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sismon Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 koledzy moze macie jakis namiar gdzie mzona kupic żółciutki skaj zebym mógł obszyc siedzenie w swoim SM, bo nigdzie nie moge dostac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Mam pytanko do posiadaczy drz-ów może ktoś miał podobne obajwy.... Stoję na skrzyżowaniu czekając na zielone światło, silnik cyka na wolnych obrotach, zapala się zielone, łapie za manetkę gazu, dodaję gazu a silnik gaśnie (jak tylko zacznę dodawać gaz). Silnik w opisanej sytuacji jest już rozgrzany, dzieje się to nie zawsze, ale gdzieś tak raz na 10 ruszeń. Po zgaśnięciu silnik normalnie odpala i jadę dalej, ale jest to denerwujące kiedy stojąc jako pierwszy pod światłami zamiast szybko odejść to stoisz...... Miał może ktoś podobne objawy może wie ktoś w czym może być przyczyna ? Tez mi sie tak zdarza. Gdy nagle odkrece manetke zamiast zrobic to plynnie czasem silnik gasnie. Sadze ze to kwestia regulacji gaznika... albo poprostu ten typ tak ma ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.