Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jak go dobić? Nigdy tego nie robiłem.

 

Ja podjade do wulkanizacji - dobije azotem bo zaleca się jakiś gaz, który nie zmienia objętości (tak bardzo jak powietrze) pod wpływem zmiany temperatury.

 

W puszecce z boku amora od spodu masz wentylek do pompowania :)

 

Ma byc 4 atm - tyle moj mechanik zeznal ze powinno byc - chyba ze dla DRZ powinno byc inaczej - nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podjade do wulkanizacji - dobije azotem bo zaleca się jakiś gaz, który nie zmienia objętości (tak bardzo jak powietrze) pod wpływem zmiany temperatury.

 

W puszecce z boku amora od spodu masz wentylek do pompowania :)

 

Ma byc 4 atm - tyle moj mechanik zeznal ze powinno byc - chyba ze dla DRZ powinno byc inaczej - nie wiem...

U mnie jest 6 atm, a jestem świeżo po remoncie amora, i takie były zalecenia ludzi zawodowo zajmujących się regeneracją zawieszeń enduro/cross.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest 6 atm, a jestem świeżo po remoncie amora, i takie były zalecenia ludzi zawodowo zajmujących się regeneracją zawieszeń enduro/cross.

 

Mozna sprobowac i 6 nabic - dzieki za info :)

Jakie wrazenia po regeneracji ? Pytanie czy warto. Daja jakas gwarancje ? Co to za firma - moze beda mieli tansze sprezyny...

 

Druga opcja - widzialem ze wsadzaja ludzie do przodu WP USD z KTM-a i podobno duzo lepiej sie to zachowuje...

Mial ktos do czynienia z taka opcja ?

Edytowane przez Norbisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

 

Byłby ktoś tak uprzejmy, i zmierzył i podał mi:

 

Długość całkowitą bagnetu (od początku przy miarce, do korka [nie całe korek] )

 

Długość miarki oleju :P

 

Jak by ktoś podrzucił zdjęcie bagneta na np. miarce lub linijce, to by było po prostu cudnie!

 

:D Błagam!

 

Dzięki!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz zlokalizowalem przyczyne bardzo dziwna sprawa mianowicie gazink byl czysty a w glowicy zawor byl podparty gdyz kawalek czesci http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0315de5cbec50e94.html [teraz potrzebuje jej] znalazl sie w glowicy kawalek wystawal do cylindra ok 2 mm i podpieral zawor moto nie palilo bo sie zalewalo i niebylo odpowiedniego sprezenia

wiec moze ma ktos pomysl gdzie cost atkiego dostane http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0315de5cbec50e94.html no i oczywiscie za ile

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz zlokalizowalem przyczyne bardzo dziwna sprawa mianowicie gazink byl czysty a w glowicy zawor byl podparty gdyz kawalek czesci http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0315de5cbec50e94.html [teraz potrzebuje jej] znalazl sie w glowicy kawalek wystawal do cylindra ok 2 mm i podpieral zawor moto nie palilo bo sie zalewalo i niebylo odpowiedniego sprezenia

wiec moze ma ktos pomysl gdzie cost atkiego dostane http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0315de5cbec50e94.html no i oczywiscie za ile

pozdro

 

Bez kombinacji - bo to chyba zwykly Mikuni - uzywany ok 250 zl - nie ma sensu kombinowac i szukac do niego czesci bo wyjdzie Cie duzo drozej... :)

 

Jesli zawor byl podparty to daj komus do zrobienia glowice bo sie moze okazac ze sie lekko przekrzywil.

Ja bym nie kombinowal - u mnie koszt zrobienia glowicy to ok 200 zl (splanowanie, wymiana uszczelniaczy i regulacja zaworow) - zrobione na maszynie Serdi i wiem co mam :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom tez wlasnie mi sie tak wydaje

a czy po sciagnieciu glowicy powinno sie wymienic uszczelke

 

Mozliwe - przyznam sie ze nie przygladalem sie dokladnie - ale keihin to dosc droga zabawka.

Jest jakis sposob na uchronienie sie przed takim wypadkiem ?

 

co do pyt 2 - tak - musisz zmienic uszczelke - we wszystkich silnikach chlodzonych

ciecza nie mozna zakladac uszczelki po raz 2-gi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co należy dorobić-przerobić aby do DRZ-400 S K3 2003r. założyć koła od wersji supermoto. Chodzi mi głównie o montaż samych kół, pomijając kwestie zawieszszenia i czy ewentualnie tarcza hamulcowa od wersji "S" ma takie samo mocowanie jak od SM, bo wiem że w SM jest większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie trzeba przerabiac w moto,jesli chcesz włozyc koła SM do wersji S/E musisz przełozyc tarcze ze swojego moto wkładasz koła i latasz.Oski dystanse dajesz od tych kół ktore masz.Zebatke jesli jest inna tez trzeba przełozyc lub zmienic łancuch jesli nie bedzie pasowac.Mocowanie tarcz do piast we wszystkich wersjach sa identyczne.Tarcze w S/E sa identyczne,tarcze w SM sa wieksze i przednia i tylna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...