włochatyDR Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A jak go dobić? Nigdy tego nie robiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A jak go dobić? Nigdy tego nie robiłem. Ja podjade do wulkanizacji - dobije azotem bo zaleca się jakiś gaz, który nie zmienia objętości (tak bardzo jak powietrze) pod wpływem zmiany temperatury. W puszecce z boku amora od spodu masz wentylek do pompowania :) Ma byc 4 atm - tyle moj mechanik zeznal ze powinno byc - chyba ze dla DRZ powinno byc inaczej - nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Ja podjade do wulkanizacji - dobije azotem bo zaleca się jakiś gaz, który nie zmienia objętości (tak bardzo jak powietrze) pod wpływem zmiany temperatury. W puszecce z boku amora od spodu masz wentylek do pompowania :) Ma byc 4 atm - tyle moj mechanik zeznal ze powinno byc - chyba ze dla DRZ powinno byc inaczej - nie wiem... U mnie jest 6 atm, a jestem świeżo po remoncie amora, i takie były zalecenia ludzi zawodowo zajmujących się regeneracją zawieszeń enduro/cross. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) U mnie jest 6 atm, a jestem świeżo po remoncie amora, i takie były zalecenia ludzi zawodowo zajmujących się regeneracją zawieszeń enduro/cross. Mozna sprobowac i 6 nabic - dzieki za info :) Jakie wrazenia po regeneracji ? Pytanie czy warto. Daja jakas gwarancje ? Co to za firma - moze beda mieli tansze sprezyny... Druga opcja - widzialem ze wsadzaja ludzie do przodu WP USD z KTM-a i podobno duzo lepiej sie to zachowuje... Mial ktos do czynienia z taka opcja ? Edytowane 10 Listopada 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Siema Byłby ktoś tak uprzejmy, i zmierzył i podał mi: Długość całkowitą bagnetu (od początku przy miarce, do korka [nie całe korek] ) Długość miarki oleju :P Jak by ktoś podrzucił zdjęcie bagneta na np. miarce lub linijce, to by było po prostu cudnie! :D Błagam! Dzięki!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 A co z twoja miarką-bagnetem nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) Zapomniałem zakręcić i zniknął w nie wyjaśnionych okolicznościach :banghead: A zanim dostanę nowy, chciałbym wiedzieć ile mam oleju, bo chcę jutro polatać :/ Edytowane 10 Listopada 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 od końca gwintu 12,4cm max 14,2cm min Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimble Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 juz zlokalizowalem przyczyne bardzo dziwna sprawa mianowicie gazink byl czysty a w glowicy zawor byl podparty gdyz kawalek czesci http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0315de5cbec50e94.html [teraz potrzebuje jej] znalazl sie w glowicy kawalek wystawal do cylindra ok 2 mm i podpieral zawor moto nie palilo bo sie zalewalo i niebylo odpowiedniego sprezenia wiec moze ma ktos pomysl gdzie cost atkiego dostane http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0315de5cbec50e94.html no i oczywiscie za ile pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 juz zlokalizowalem przyczyne bardzo dziwna sprawa mianowicie gazink byl czysty a w glowicy zawor byl podparty gdyz kawalek czesci http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0315de5cbec50e94.html [teraz potrzebuje jej] znalazl sie w glowicy kawalek wystawal do cylindra ok 2 mm i podpieral zawor moto nie palilo bo sie zalewalo i niebylo odpowiedniego sprezenia wiec moze ma ktos pomysl gdzie cost atkiego dostane http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0315de5cbec50e94.html no i oczywiscie za ile pozdro Bez kombinacji - bo to chyba zwykly Mikuni - uzywany ok 250 zl - nie ma sensu kombinowac i szukac do niego czesci bo wyjdzie Cie duzo drozej... :) Jesli zawor byl podparty to daj komus do zrobienia glowice bo sie moze okazac ze sie lekko przekrzywil. Ja bym nie kombinowal - u mnie koszt zrobienia glowicy to ok 200 zl (splanowanie, wymiana uszczelniaczy i regulacja zaworow) - zrobione na maszynie Serdi i wiem co mam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 na schemacie jest gaźnik Keihin FCR z tą nieszczęsną pękającą blachą przepustnicy. oj... dostaniesz po kieszeni :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimble Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 nom tez wlasnie mi sie tak wydaje a czy po sciagnieciu glowicy powinno sie wymienic uszczelke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 nom tez wlasnie mi sie tak wydaje a czy po sciagnieciu glowicy powinno sie wymienic uszczelke Mozliwe - przyznam sie ze nie przygladalem sie dokladnie - ale keihin to dosc droga zabawka. Jest jakis sposob na uchronienie sie przed takim wypadkiem ? co do pyt 2 - tak - musisz zmienic uszczelke - we wszystkich silnikach chlodzonych ciecza nie mozna zakladac uszczelki po raz 2-gi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Co należy dorobić-przerobić aby do DRZ-400 S K3 2003r. założyć koła od wersji supermoto. Chodzi mi głównie o montaż samych kół, pomijając kwestie zawieszszenia i czy ewentualnie tarcza hamulcowa od wersji "S" ma takie samo mocowanie jak od SM, bo wiem że w SM jest większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 nic nie trzeba przerabiac w moto,jesli chcesz włozyc koła SM do wersji S/E musisz przełozyc tarcze ze swojego moto wkładasz koła i latasz.Oski dystanse dajesz od tych kół ktore masz.Zebatke jesli jest inna tez trzeba przełozyc lub zmienic łancuch jesli nie bedzie pasowac.Mocowanie tarcz do piast we wszystkich wersjach sa identyczne.Tarcze w S/E sa identyczne,tarcze w SM sa wieksze i przednia i tylna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.