Norbisz Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 O co chodzi z tym gaszeniem przy gaźniku? Możesz jaśniej? Co do kil switcha to musisz zamontować przycisk typu "dzwonkowego" który będzie zwierał do masy czarno-żółty przewód idący do cdi i wtedy silnik gaśnie. 1 - przy Keihinie 39 jest takie ustrojstwo sluzace do gaszenia moto - ciagniesz i moto gasnie nie ma innej opcji gaszenia - nie ma kluczykow a gaszenie dekompresatorem nie jest najmadrzejszym sposobem gaszenia :) 2. dzieki - kupie i niech mechanik sie zastanawia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 1 - przy Keihinie 39 jest takie ustrojstwo sluzace do gaszenia moto - ciagniesz i moto gasnie nie ma innej opcji gaszenia - nie ma kluczykow a gaszenie dekompresatorem nie jest najmadrzejszym sposobem gaszenia :) 2. dzieki - kupie i niech mechanik sie zastanawia :) ja mam keihina i nic ne ma tam przy nim do gaszenia moze jakies foto bo nie ogarniam o czym mówisz :icon_eek: :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Pewnie chodzi o HOT START Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 (edytowane) 1 - przy Keihinie 39 jest takie ustrojstwo sluzace do gaszenia moto - ciagniesz i moto gasnie nie ma innej opcji gaszenia - nie ma kluczykow a gaszenie dekompresatorem nie jest najmadrzejszym sposobem gaszenia :) 2. dzieki - kupie i niech mechanik sie zastanawia :) ?? a ja mam kluczyki i kill switch, a w keihinie to se mogę tylko ssanie wyciągnąć Edytowane 7 Września 2009 przez Fisher_DRZ_E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 ?? a ja mam kluczyki i kill switch, a w keihinie to se mogę tylko ssanie wyciągnąć Moto stoi w garazu - jutro prawdopodobnie jedzie do mechanika na zmiane tarcz sprzeglowych to zrobie fotke i pokaze jak to u mnie wyglada :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzory Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 (edytowane) ale ta instrukcja wprowadza w błąd z drz . Motocykl stał ze 36-48 godzin wchodzę do garażu odpalam motocykl chodzi sobie na wolnych obrotach dobre 3 minuty dotykam cylindra ciepły wyłączam sprawdzam olej a tam sucho jak pieprz , o fuck !! odkręcam śrubę i leci z tego ciurkiem olej wiec jest odpalam jeszcze i 2 próba dalej sucho jak pieprz . Dolałem ze dwie setki możne ciut więcej i sprawdzam ok jest . Pojeździłem trochę po okolicy i pod dom moja dziołcha mówi że jakaś ta moja drz przytłumiona jakbym inny tłumik miał założony sprawdzam olej a tam dużo za dużo ponad max prawie 1 cm . Mogło się coś stać w siniku ? Juz spuściłem trochę olej . Edytowane 8 Września 2009 przez mateuszzory Cytuj BIKEPICSdobreakumulatory.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 ale ta instrukcja wprowadza w błąd z drz . Motocykl stał ze 36-48 godzin wchodzę do garażu odpalam motocykl chodzi sobie na wolnych obrotach dobre 3 minuty dotykam cylindra ciepły wyłączam sprawdzam olej a tam sucho jak pieprz , o fuck !! odkręcam śrubę i leci z tego ciurkiem olej wiec jest odpalam jeszcze i 2 próba dalej sucho jak pieprz . Dolałem ze dwie setki możne ciut więcej i sprawdzam ok jest . Pojeździłem trochę po okolicy i pod dom moja dziołcha mówi że jakaś ta moja drz przytłumiona jakbym inny tłumik miał założony sprawdzam olej a tam dużo za dużo ponad max prawie 1 cm . Mogło się coś stać w siniku ? Juz spuściłem trochę olej . nic sie nie moglo stac. pocztkowo mierzyles wlasciwie olej:3min chodzi, wylaczasz silnik i czekasz kolejne 3min i mierzysz. po jezdzie olej sie rozgrzewa, zwieksza objetosc, dodatkowo sie spieni i bedzie ponad poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 (edytowane) az tak to on sie nie rozszerza :D najlepszy sposob na sprawdzenie ilosci oleju to pamietac zrobic to po skonczonej jezdzie :> nie wiem skad w ksiazce taka instrukcja ale jest g warta silnik musi troche popracowac by pompa przepompowala olej do ramy roznie tez bywa z przechodzeniem oleju przez filtr, jeden stawia mniejszy opor inny wiekszy co do ilosci oleju ponad stan to poki nie przekroczy sie poziomu odmy nie ma tragedii :) Edytowane 8 Września 2009 przez -Jurgen- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Sprzedam kanapę do DR-Z400. Nowa tapicerka, góra czarna, boczki żółte. Bardzo ładna, nie jeżdzona po obiciu na nowo. 200 zł 607777543 Olgierd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 az tak to on sie nie rozszerza :D najlepszy sposob na sprawdzenie ilosci oleju to pamietac zrobic to po skonczonej jezdzie :> nie wiem skad w ksiazce taka instrukcja ale jest g warta silnik musi troche popracowac by pompa przepompowala olej do ramy roznie tez bywa z przechodzeniem oleju przez filtr, jeden stawia mniejszy opor inny wiekszy co do ilosci oleju ponad stan to poki nie przekroczy sie poziomu odmy nie ma tragedii :) nie ma jak to ktos usiluje ulepszyc instrukcje... w instrukcji podany jest dokladnie taki sposob a nie inny po to zeby zawsze przy pomiarze byly takie same warunki. po jezdzie zas bedziesz mial w zaleznosci o sposobu jazdy rozna temp oleju i rozny stopien jego spienienia. zatem pomiar wowczas nie bedzie do konca miarodajny i zawsze wyzszy niz przy prawidlowym pomiarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 ta, w tym prawidłowym pomiarze, to nawet jak stoi i chodzi 10 minut, a potem czekam 3, lub sprawdzam od razu po zgaszeniu, i tak jest 0 ;] ja sie kłucić nie zamierzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 kto wie co to za gaznik poza tym ze MIKUNI chodzi mi o to co to za model http://davopl.fotosik.pl/albumy/683210.html Z góry dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 nie ma jak to ktos usiluje ulepszyc instrukcje... w instrukcji podany jest dokladnie taki sposob a nie inny po to zeby zawsze przy pomiarze byly takie same warunki. po jezdzie zas bedziesz mial w zaleznosci o sposobu jazdy rozna temp oleju i rozny stopien jego spienienia. zatem pomiar wowczas nie bedzie do konca miarodajny i zawsze wyzszy niz przy prawidlowym pomiarze. proponuje sie zapoznac z watkiem o sprawdzaniu oleju w drz sm z pl.rec.motocykle link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOSA Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 kto wie co to za gaznik poza tym ze MIKUNI chodzi mi o to co to za model http://davopl.fotosik.pl/albumy/683210.html Z góry dzieki za odpowiedz. Wygląda mi to na HS40 , ale głowy bym nie dał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Jak chce zamontowac Handbary do mojej Drz'tki to mo musze wywalic te obciazniki na koncach kierownicy ?? Czy probowac jakos zamontowac z tymi ciezarkami ?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.