Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O co chodzi z tym gaszeniem przy gaźniku? Możesz jaśniej?

Co do kil switcha to musisz zamontować przycisk typu "dzwonkowego" który będzie zwierał do masy czarno-żółty przewód idący do cdi i wtedy silnik gaśnie.

 

1 - przy Keihinie 39 jest takie ustrojstwo sluzace do gaszenia moto - ciagniesz i moto gasnie

nie ma innej opcji gaszenia - nie ma kluczykow a gaszenie dekompresatorem nie jest najmadrzejszym sposobem gaszenia :)

2. dzieki - kupie i niech mechanik sie zastanawia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - przy Keihinie 39 jest takie ustrojstwo sluzace do gaszenia moto - ciagniesz i moto gasnie

nie ma innej opcji gaszenia - nie ma kluczykow a gaszenie dekompresatorem nie jest najmadrzejszym sposobem gaszenia :)

2. dzieki - kupie i niech mechanik sie zastanawia :)

 

 

ja mam keihina i nic ne ma tam przy nim do gaszenia moze jakies foto bo nie ogarniam o czym mówisz :icon_eek: :icon_question:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - przy Keihinie 39 jest takie ustrojstwo sluzace do gaszenia moto - ciagniesz i moto gasnie

nie ma innej opcji gaszenia - nie ma kluczykow a gaszenie dekompresatorem nie jest najmadrzejszym sposobem gaszenia :)

2. dzieki - kupie i niech mechanik sie zastanawia :)

 

??

a ja mam kluczyki i kill switch, a w keihinie to se mogę tylko ssanie wyciągnąć

Edytowane przez Fisher_DRZ_E
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ta instrukcja wprowadza w błąd z drz . Motocykl stał ze 36-48 godzin wchodzę do garażu odpalam motocykl chodzi sobie na wolnych obrotach dobre 3 minuty dotykam cylindra ciepły wyłączam sprawdzam olej a tam sucho jak pieprz , o fuck !! odkręcam śrubę i leci z tego ciurkiem olej wiec jest odpalam jeszcze i 2 próba dalej sucho jak pieprz . Dolałem ze dwie setki możne ciut więcej i sprawdzam ok jest . Pojeździłem trochę po okolicy i pod dom moja dziołcha mówi że jakaś ta moja drz przytłumiona jakbym inny tłumik miał założony sprawdzam olej a tam dużo za dużo ponad max prawie 1 cm . Mogło się coś stać w siniku ? Juz spuściłem trochę olej .

Edytowane przez mateuszzory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ta instrukcja wprowadza w błąd z drz . Motocykl stał ze 36-48 godzin wchodzę do garażu odpalam motocykl chodzi sobie na wolnych obrotach dobre 3 minuty dotykam cylindra ciepły wyłączam sprawdzam olej a tam sucho jak pieprz , o fuck !! odkręcam śrubę i leci z tego ciurkiem olej wiec jest odpalam jeszcze i 2 próba dalej sucho jak pieprz . Dolałem ze dwie setki możne ciut więcej i sprawdzam ok jest . Pojeździłem trochę po okolicy i pod dom moja dziołcha mówi że jakaś ta moja drz przytłumiona jakbym inny tłumik miał założony sprawdzam olej a tam dużo za dużo ponad max prawie 1 cm . Mogło się coś stać w siniku ? Juz spuściłem trochę olej .

nic sie nie moglo stac. pocztkowo mierzyles wlasciwie olej:3min chodzi, wylaczasz silnik i czekasz kolejne 3min i mierzysz.

po jezdzie olej sie rozgrzewa, zwieksza objetosc, dodatkowo sie spieni i bedzie ponad poziom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az tak to on sie nie rozszerza :D

najlepszy sposob na sprawdzenie ilosci oleju to pamietac zrobic to po skonczonej jezdzie :>

nie wiem skad w ksiazce taka instrukcja ale jest g warta

silnik musi troche popracowac by pompa przepompowala olej do ramy

roznie tez bywa z przechodzeniem oleju przez filtr, jeden stawia mniejszy opor inny wiekszy

co do ilosci oleju ponad stan to poki nie przekroczy sie poziomu odmy nie ma tragedii :)

Edytowane przez -Jurgen-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az tak to on sie nie rozszerza :D

najlepszy sposob na sprawdzenie ilosci oleju to pamietac zrobic to po skonczonej jezdzie :>

nie wiem skad w ksiazce taka instrukcja ale jest g warta

silnik musi troche popracowac by pompa przepompowala olej do ramy

roznie tez bywa z przechodzeniem oleju przez filtr, jeden stawia mniejszy opor inny wiekszy

co do ilosci oleju ponad stan to poki nie przekroczy sie poziomu odmy nie ma tragedii :)

nie ma jak to ktos usiluje ulepszyc instrukcje...

w instrukcji podany jest dokladnie taki sposob a nie inny po to zeby zawsze przy pomiarze byly takie same warunki. po jezdzie zas bedziesz mial w zaleznosci o sposobu jazdy rozna temp oleju i rozny stopien jego spienienia. zatem pomiar wowczas nie bedzie do konca miarodajny i zawsze wyzszy niz przy prawidlowym pomiarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma jak to ktos usiluje ulepszyc instrukcje...

w instrukcji podany jest dokladnie taki sposob a nie inny po to zeby zawsze przy pomiarze byly takie same warunki. po jezdzie zas bedziesz mial w zaleznosci o sposobu jazdy rozna temp oleju i rozny stopien jego spienienia. zatem pomiar wowczas nie bedzie do konca miarodajny i zawsze wyzszy niz przy prawidlowym pomiarze.

proponuje sie zapoznac z watkiem o sprawdzaniu oleju w drz sm z pl.rec.motocykle link

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...