Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

200 zł

wyczysciz wyregulujesz pod siebie i masz pewniaka

gaźnik z 2006 roku

 

tel 698 672 101

 

Witam, poszukuję gaźnika mikuni do dr-z wersji S z 2005r czy posiada ktos taki gaźnik w dobrym stanie?

sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnym

sprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520

 

tel 698 672 101

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ma mikuniego z DRZ'a S z 2007r z przebiegiem 6tyś mil. Za 300zł odda, czyściutki wygłaskany. Zdjęty, bo DRZ dostał Keihina FCR'a. Nastawy fabryczne, nigdy nie zmieniane.

 

Jakby co to pisz na gg: 6967858 lub na pw.

Edytowane przez Tomek_mistrz:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Mam pytanie , czy oplaca sie kupic drz sm przerobiona na enduro czy sobie darowac takie wynalazki ? Znalazlem takie cos na allegro i mysle czy by sie nie przejechac .. http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-400-sm-k8-2008r-enduro-mazowieckie-i2270002332.html

 

Rok 2008 , 4000 km , ale bez homologacji ...

Aprilia SR 50 --> Derbi Senda 50 --> KTM EXC 125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki GSR 600 Yoshimura Edition --> Ducati Monster 696 --> Honda CBR 600 RR PC40 --> ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiTAM,

sprawdzilem luzy zaworowe w drz. oba zawory wydechowe maja luz 0,22. jeden zawor ssacy ma 0,15, natomiast drugi 0,11 luzu. czy powinienem regulowac? co prawda luzy mieszcza sie w tolerancji (0,1-0,2 i 0,2-0,3), ale raczej w dolnych granicach. pozatym jest pewna rozbierznosc w luzach obu zawrow ssacych.ma to znaczenie? warto sie w to wkrecac? czy regulowac dopiero, kiedy przekrocza wartosci tolerancyjne?

pzdr, blazej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiTAM,

sprawdzilem luzy zaworowe w drz. oba zawory wydechowe maja luz 0,22. jeden zawor ssacy ma 0,15, natomiast drugi 0,11 luzu. czy powinienem regulowac? co prawda luzy mieszcza sie w tolerancji (0,1-0,2 i 0,2-0,3), ale raczej w dolnych granicach. pozatym jest pewna rozbierznosc w luzach obu zawrow ssacych.ma to znaczenie? warto sie w to wkrecac? czy regulowac dopiero, kiedy przekrocza wartosci tolerancyjne?

pzdr, blazej

Jak bym wyregulował, będziesz miał spokojną głowę. Roboty nie masz dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę roboty jest. W DRZ regulacja jest na płytkach. Trzeba zdjąć wałki rozrządu zmienić płytki i dokręcić mostki wałków dynamometrykiem. Rozbieżności nie jest tragiczna, ale i tak niedługo czeka cię regulacja, więc lepiej to zrobić póki luzy mieszczą się w tolerancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem z elektryka. Otoz poprzedni sezon latalem i nic mi sie nie dzialo, ale postanowilem poprawic fizycznie instalacje elektryczna ktora byla "doczepiona" do oryginalnej instalacji elektrycznej w kopanej DRZ.

A wiec bylo tak: przednia lampa TrailTech HID 55W, kierunkowskazy LED, tyla lampa LED.

 

Jest tak: przednia lampa TrailTech HID 55W, kierunkowskazy LED, tyla lampa LED, licznik TrailTech Vapor plus dashboard.

Do stanu poprzedniego dodalem licznik, klakson i dashboard

Od czasu zlozenia wszystkiego do kupy, okrecenie tasma samowulkanizujaca sie cos jest nie tak. Otoz kierunkowskazy migaja szybciej niz zwykle, po nacisnieciu klaskonu przestaja migac/swiecic.

co moze byc zrodlem problemu? W instalacju wystepuje dioda zenera.

 

Moze ktos w Warszawie chce zarobic za pomoc w rozwiazaniu tego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

masz kopaną drz bez aku ?? to najprawdopodobniej brakuje ci prądu i stąd migacze gasną....generalnie nic z tym nie zrobisz, chyba że przeróbka na instalacje z aku i ładowaniem ale to spore koszta.....

 

 

 

najprościej to zrób jak pisze enduromaster spróbuj zmniejszyć moc żarówki w przednim świetle...

 

w kopanym drz i w E jest fabrycznie żarówka 35wat, ja jak przerabiałem u siebie na homologowaną lampę to dałem polisporta z h4 35/35wat....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

panowie mam problem z amortyzatorem tylnym, w pierwszym który miałem zaczeło schodzić powietrze i moto robiło sie jak rowe. Kupiłem drugi ponoć w zajebistym stanie po drz która miała dzwona z 4tys przebiegiem prawie nowy - tak mówił sprzedawca na allegro. Pierwsza próba regulacji tą śróbką przy naboju gazowym i sie kur.... przekręciła i odpadła główka...

Wstawiłem samą główkę od starego amortyzatora w którym regulacja wogle nie działała i przez pierwsze kilka jazd było ok aż robił sie coraz miększy i miekszy i miększy i znowu jest tak ze działa tam tylko sprężyna...

 

helllp co tam sie w tym dzieje? i co z tym zrobić by znowu nie kupywać "nowego" za 350zł ???

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...