Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcę zmienić oponę na tyle, obecnie jest to Pirelli Scorpion MT 90 130/80 - 17. Na przodzie założony nowy Heidenau K73, myślałem, aby na tył wsadzić rownież Heidenau'a K73 130/80-17. Co o niej sądzicie ? Mial ktoś z nią styczność ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam Suzuki drz400 z 2003 i mam zamiar troche polatać nim na torze. Pierwsza rzecz jaką zauważyłem to za niska seryjna kierownica.

Jaką kierownice polecacie do drz'tki żeby w miare pośmigać po torze ?

 

I jeszcze jedno pytanie czy ma ktoś na sprzedaż w przyzwoitej cenie jakies stare, porysowane boczne owiewki do Drz'tki ?

Edytowane przez piotrek2345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem Koledzy, mam mały (mam nadzieję) problem z moją DRZ400S. Niedawno była u mechaniora - wymiana rozrządu, napinacza (na manual), oleju, regulacja zaworów, takie tam. Po tych zabiegach, w momencie hamowania silnikiem zaczął pojawiać się niepokojący dźwięk - coś jakby wycie/skrzypienie dochodzące z silnika. Np. po redukcji, kiedy moto schodzi z obrotów słychać nagle "uuuuUUUUUUUyyy", raczej tylko w dolnych partiach obrotów. Jak się dziduje cały czas to chodzi idealnie :biggrin: Obawiam się że może to być luźny łańcuch rozrządu, który czasami drze o obudowę. Myślałem że może coś wpada w rezonans ale chyba nie. Dokręcając śrubę w manualnym napinaczu można to trochę zniwelować, ale nie całkiem. Może słoń mi na ucho nadepnął ale ciężko mi usłyszeć jakieś wyraźne różnice w pracy silnika przy regulacji napinacza, poza tym jestem trochę zielony w temacie. Na postoju, gazując itd. nic złego nie słychać, tylko przy jeździe. Kiedy popuszczę napinacz to ten chamski dźwięk pojawia się też na postoju, przy włączonym ssaniu. Pomóżcie:

1. Co to może być i jak się tego pozbyć?

2. Czy mogą być jakieś przykre konsekwencje zbyt mocnego dokręcenia napinacza?

Thx from the mountain.

Edytowane przez Pankoala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam zakupiłem rok temu drz400e ogólnie fajna faza takie coś jak na pierwszy moto, lecz po kilku wypadach w teren w kilka osób stwierdziłem, że brakuje mi lampki stopu gdyż przez jej brak można spowodować doś ładną krakse np w lesie przy nieprzewidzianym hamowaniu. Z tąd nasówa sie moje pytanie bądź też prośba, jak macie to rozwiązane w swoich drz-ach chodzi mi o ulokowanie czujnika stopu bo ja przy swojej takowego nie posiadam;/ prosił bym o jakieś foto na meila [email protected], z góry dzęki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja w swojej miałem, ale to była wersja S. To z kim ty jeździsz, że robicie takie kraksy? Większość motocykli cross/enduro nie ma stopów(czasem nawet świateł) i jakoś wszyscy żyją, po prostu trzeba uważać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w DRZ 400S po wyłączeniu zapłonu każdorazowo resetuje mi się godzina w zegarach. Przebieg dzienny pozostaje bez zmian. Czy ja czegoś nie potrafię ogarnąć (te zegary to w ogóle jakaś masakra...), czy jednak coś spsute?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...