Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, patrzyłem na wydechy do drz 400e i są bdb drogie. Mam zdolności metaloplastyczne i mam akcelerator spawalniczy. Mógłbym pospawac taką Yoshimure np z aluminium lub nierdzewki tylko potrzebuje dokładne wymiary. NIe wspomne już o osłonach pod silnik które też jeste w stanie zrobić czy to z aluminium czy z nierdzewki. Czy to dobry pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zna ktoś może historie tego motocykla?

http://allegro.pl/item1178010549_drz_400_s...jestrowany.html

Zamierzam go niedługo oglądać, co o nim sądzicie?

nie znam, ale to chyba motocykla kolegi jurgena, co to tu czasem zagląda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, patrzyłem na wydechy do drz 400e i są bdb drogie. Mam zdolności metaloplastyczne i mam akcelerator spawalniczy. Mógłbym pospawac taką Yoshimure np z aluminium lub nierdzewki tylko potrzebuje dokładne wymiary. NIe wspomne już o osłonach pod silnik które też jeste w stanie zrobić czy to z aluminium czy z nierdzewki. Czy to dobry pomysł ?

 

Jeśli chodzi o zrobienie wydechu nie pchał bym się w to raczej. Układy wydechowe zawsze były i będą drogie. Ja za sama końcówkę do drz-ty TWO BROTHERS RACING zapłaciłem 2.5tys. ale nie żałuje, ten dźwięk jest prze piękny. Oczywiście można kupić wydeszki z niższej półki. Natomiast jeśli chodzi o osłony pod silnik czy coś innego czemu nie. Powodzenia :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam zagadkę... kolejną ;/

 

DRZ (2000 sama kopka) jeździła sobie radośnie do czasu... Zmieniłem bak (profesjonalnie zamontowałem go na ZIP'y, jako, że bak był od S i nie pasował zupełnie, ale trzyma się lepiej niż oryginał) pojechałem go zalać, przejechałem 10km, sprawdziłem olej, było za mało, wiec dolałem trochę, odpaliłem, zgasiłem sprawdziłem, dolałem (w sumie 3 razy, bo było dużo za mało oleju i robiłem to w garażu, chodziła na jałowym) i potem przestała chcieć odpalać... Myślałem, że mogła się zagrzać, wiec zacząłem w drugim moto grzebać, żeby w końcu domontować kierunki, które ostatnio urwałem... Po pół godzinie nic się nie zmieniło dalej nie odpalała...

Po wielu próbach udało się ją odpalić z gazem... do póki trzymam gaz chodzi... puszczam, schodzi z obrotów i gaśnie... Po zmianie baku nie regulowałem wolnych obrotów, bo po co... zmieniłem, przelałem co było, odpaliłem i pojechałem... Nie mam też jak ich podkręcić, bo nie mam punktu odniesienia w zwiazku z tym, że trzymam ją na gazie, żeby nie zgasła...

 

Ostatnimi czasy dokręcałem napinacz łańcuszka, bo już dzwonił. Od jakiegoś czasu też trochę dymiła, ale to się uspokoiło...

 

I tak i tak miałem jechać do mechanika, żeby zobaczył uszczelkę pod głowicą, bo to podobno mogła być przyczyna dymienia... Ale może to jakaś pierdoła...

 

Myślałem też o syfie z baku... ale przecież na kraniku są filterki, nic większego by nie przeszło przez nie, co mogłoby przyblokować gaźnik.

 

Miałem jeszcze pomysł z wężem od paliwa- bo zmieniłem, gdyż oryginalny był za krótki... ten który dokupiłem był minimalnie węższy... zamieniłem na stary i nic nie pomogło....

 

Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję linki prędkościomierza do wersji S z 2005 roku, orientujecie się gdzie można taką kupić?

Na allegro są linki ale do roczników 2000-2001 i nie wiem czy to to samo.

www.larsson.pl

 

Zobaczy czy w Twoim mieście jest to sobie zamówisz i odbierzesz nie płacąc za przesyłkę.

 

Z tego co wiem linka jest taka sama dla wszystkich roczników i modeli od e do sm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Miałem jeszcze pomysł z wężem od paliwa- bo zmieniłem, gdyż oryginalny był za krótki... ten który dokupiłem był minimalnie węższy... zamieniłem na stary i nic nie pomogło....

 

Jakieś pomysły?

 

 

 

a sprawdziłeś czy w środku syfu nie było ?

jak nie nowe nie znaczy że tam nic nie wpadło/wlazło

 

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdziłeś czy w środku syfu nie było ?

jak nie nowe nie znaczy że tam nic nie wpadło/wlazło

Wąż był nówka sztuka ze sklepu nie śmigany metr, wiec docinałem, ale raczej nic w nim nie było... a jak montowałem stary to też był raczej czysty, bo zachowałem go w razie co, żeby można było wrócić do plastikowego baku...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

i proszę o pomoc. Muszę zmienić olej w mojej drz sm rok 2005. Wiem tylko ze ma być 10w40 ale jaki dokładnie polecacie? Przy okazji zmienie filtr, taki będzie dobry?

http://allegro.pl/item1168915287_filtr_ole...tf_230_250.html

Czy do tego potrzebuje jeszcze jakiejś uszczelki?

Aha no i kolejna sprawa- mam pękniętą prawą kape od silnika. Nie chodzi mi o sam dekiel lecz o całą pokrywe silnika. Jeśli rozbiore wszytko to potrzebuję nowych uszczelek? Rozumiem, że będę musiał spuścić również płyn z chłodnicy?

Proszę o pomoc, z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orinetuje się ktoś z Was może, który kabel z wiązki 8 pinowej trzeba wyciąć jak się do modułu z wersji E podczepia wiązkę elektryczną/okablowanie z wersji S/SM?

Załozyłem teraz u siebie w wersji E instalację elektryczną/kable z wersji S/SM i motocykl kręci rozrusznikiem ale nie chce odpalić. Dodam od razu ze po włożeniu mojego modułu do innej dr-z z instalacją E wszystko gra motocykl odpala czyli moduł jest ok, ja natomiast jak włoże do swojedo dr-z już instalacją z wersji S/SM moduł z wersji SM to tez odpala.

Po rozmowie z kolegą Davopl, wiem że przy takiej kombinacji, moduł z wersji E a kable z S/SM muszę wyciąć jeden przewód z kostki, która dochodzi do modułu, ale nie mamy pewności który, może ktoś z Was przechodził już przez ten problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

i proszę o pomoc. Muszę zmienić olej w mojej drz sm rok 2005. Wiem tylko ze ma być 10w40 ale jaki dokładnie polecacie? Przy okazji zmienie filtr, taki będzie dobry?

http://allegro.pl/item1168915287_filtr_ole...tf_230_250.html

Czy do tego potrzebuje jeszcze jakiejś uszczelki?

Aha no i kolejna sprawa- mam pękniętą prawą kape od silnika. Nie chodzi mi o sam dekiel lecz o całą pokrywe silnika. Jeśli rozbiore wszytko to potrzebuję nowych uszczelek? Rozumiem, że będę musiał spuścić również płyn z chłodnicy?

Proszę o pomoc, z góry dzięki

 

 

zeby zdjąc pokrywe płyn musisz spuscic,jak bedziesz ja wymieniał musisz rozebrac pompe wody przy okazji wypadałoby wymienic uszczelki na pompie wody..

 

ja lałem Castrola tyle ze full syntetic ale pół tez Castrol robi.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak nikt nie przechodził przez łączenie modułu z wersji E do instalacji w wersji S/SM to może chociaż gdzieś o tym czytaliście? Jak widzieliście gdzies takie tematy to dajcie info

 

Czy regulator napięcia w drz 400e jest taki sam jak w drz400 s/sm ?

Edytowane przez rodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a olej 10w40 to wkońcu syntetyczny czy pół syntetyczny?

 

w shellu jest syntetyk i pół

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zestaw drogowy do E jest podpinany pod zasilanie przedniej lampy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...