merc9 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam, patrzyłem na wydechy do drz 400e i są bdb drogie. Mam zdolności metaloplastyczne i mam akcelerator spawalniczy. Mógłbym pospawac taką Yoshimure np z aluminium lub nierdzewki tylko potrzebuje dokładne wymiary. NIe wspomne już o osłonach pod silnik które też jeste w stanie zrobić czy to z aluminium czy z nierdzewki. Czy to dobry pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam Zna ktoś może historie tego motocykla? http://allegro.pl/item1178010549_drz_400_s...jestrowany.html Zamierzam go niedługo oglądać, co o nim sądzicie? nie znam, ale to chyba motocykla kolegi jurgena, co to tu czasem zagląda :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam, patrzyłem na wydechy do drz 400e i są bdb drogie. Mam zdolności metaloplastyczne i mam akcelerator spawalniczy. Mógłbym pospawac taką Yoshimure np z aluminium lub nierdzewki tylko potrzebuje dokładne wymiary. NIe wspomne już o osłonach pod silnik które też jeste w stanie zrobić czy to z aluminium czy z nierdzewki. Czy to dobry pomysł ? Jeśli chodzi o zrobienie wydechu nie pchał bym się w to raczej. Układy wydechowe zawsze były i będą drogie. Ja za sama końcówkę do drz-ty TWO BROTHERS RACING zapłaciłem 2.5tys. ale nie żałuje, ten dźwięk jest prze piękny. Oczywiście można kupić wydeszki z niższej półki. Natomiast jeśli chodzi o osłony pod silnik czy coś innego czemu nie. Powodzenia :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry_1982 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam, Mam zagadkę... kolejną ;/ DRZ (2000 sama kopka) jeździła sobie radośnie do czasu... Zmieniłem bak (profesjonalnie zamontowałem go na ZIP'y, jako, że bak był od S i nie pasował zupełnie, ale trzyma się lepiej niż oryginał) pojechałem go zalać, przejechałem 10km, sprawdziłem olej, było za mało, wiec dolałem trochę, odpaliłem, zgasiłem sprawdziłem, dolałem (w sumie 3 razy, bo było dużo za mało oleju i robiłem to w garażu, chodziła na jałowym) i potem przestała chcieć odpalać... Myślałem, że mogła się zagrzać, wiec zacząłem w drugim moto grzebać, żeby w końcu domontować kierunki, które ostatnio urwałem... Po pół godzinie nic się nie zmieniło dalej nie odpalała... Po wielu próbach udało się ją odpalić z gazem... do póki trzymam gaz chodzi... puszczam, schodzi z obrotów i gaśnie... Po zmianie baku nie regulowałem wolnych obrotów, bo po co... zmieniłem, przelałem co było, odpaliłem i pojechałem... Nie mam też jak ich podkręcić, bo nie mam punktu odniesienia w zwiazku z tym, że trzymam ją na gazie, żeby nie zgasła... Ostatnimi czasy dokręcałem napinacz łańcuszka, bo już dzwonił. Od jakiegoś czasu też trochę dymiła, ale to się uspokoiło... I tak i tak miałem jechać do mechanika, żeby zobaczył uszczelkę pod głowicą, bo to podobno mogła być przyczyna dymienia... Ale może to jakaś pierdoła... Myślałem też o syfie z baku... ale przecież na kraniku są filterki, nic większego by nie przeszło przez nie, co mogłoby przyblokować gaźnik. Miałem jeszcze pomysł z wężem od paliwa- bo zmieniłem, gdyż oryginalny był za krótki... ten który dokupiłem był minimalnie węższy... zamieniłem na stary i nic nie pomogło.... Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Poszukuję linki prędkościomierza do wersji S z 2005 roku, orientujecie się gdzie można taką kupić? Na allegro są linki ale do roczników 2000-2001 i nie wiem czy to to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry_1982 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Poszukuję linki prędkościomierza do wersji S z 2005 roku, orientujecie się gdzie można taką kupić? Na allegro są linki ale do roczników 2000-2001 i nie wiem czy to to samo. www.larsson.pl Zobaczy czy w Twoim mieście jest to sobie zamówisz i odbierzesz nie płacąc za przesyłkę. Z tego co wiem linka jest taka sama dla wszystkich roczników i modeli od e do sm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Miałem jeszcze pomysł z wężem od paliwa- bo zmieniłem, gdyż oryginalny był za krótki... ten który dokupiłem był minimalnie węższy... zamieniłem na stary i nic nie pomogło.... Jakieś pomysły? a sprawdziłeś czy w środku syfu nie było ? jak nie nowe nie znaczy że tam nic nie wpadło/wlazło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry_1982 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 a sprawdziłeś czy w środku syfu nie było ? jak nie nowe nie znaczy że tam nic nie wpadło/wlazło Wąż był nówka sztuka ze sklepu nie śmigany metr, wiec docinałem, ale raczej nic w nim nie było... a jak montowałem stary to też był raczej czysty, bo zachowałem go w razie co, żeby można było wrócić do plastikowego baku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A powiedzcie mi jeszcze jaką kierownicę polecacie, mam pęknięcie na starej i przymierzam się do kupna nowej, i teraz pytanie, jaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykk99 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam, i proszę o pomoc. Muszę zmienić olej w mojej drz sm rok 2005. Wiem tylko ze ma być 10w40 ale jaki dokładnie polecacie? Przy okazji zmienie filtr, taki będzie dobry? http://allegro.pl/item1168915287_filtr_ole...tf_230_250.html Czy do tego potrzebuje jeszcze jakiejś uszczelki? Aha no i kolejna sprawa- mam pękniętą prawą kape od silnika. Nie chodzi mi o sam dekiel lecz o całą pokrywe silnika. Jeśli rozbiore wszytko to potrzebuję nowych uszczelek? Rozumiem, że będę musiał spuścić również płyn z chłodnicy? Proszę o pomoc, z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Orinetuje się ktoś z Was może, który kabel z wiązki 8 pinowej trzeba wyciąć jak się do modułu z wersji E podczepia wiązkę elektryczną/okablowanie z wersji S/SM? Załozyłem teraz u siebie w wersji E instalację elektryczną/kable z wersji S/SM i motocykl kręci rozrusznikiem ale nie chce odpalić. Dodam od razu ze po włożeniu mojego modułu do innej dr-z z instalacją E wszystko gra motocykl odpala czyli moduł jest ok, ja natomiast jak włoże do swojedo dr-z już instalacją z wersji S/SM moduł z wersji SM to tez odpala. Po rozmowie z kolegą Davopl, wiem że przy takiej kombinacji, moduł z wersji E a kable z S/SM muszę wyciąć jeden przewód z kostki, która dochodzi do modułu, ale nie mamy pewności który, może ktoś z Was przechodził już przez ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam, i proszę o pomoc. Muszę zmienić olej w mojej drz sm rok 2005. Wiem tylko ze ma być 10w40 ale jaki dokładnie polecacie? Przy okazji zmienie filtr, taki będzie dobry? http://allegro.pl/item1168915287_filtr_ole...tf_230_250.html Czy do tego potrzebuje jeszcze jakiejś uszczelki? Aha no i kolejna sprawa- mam pękniętą prawą kape od silnika. Nie chodzi mi o sam dekiel lecz o całą pokrywe silnika. Jeśli rozbiore wszytko to potrzebuję nowych uszczelek? Rozumiem, że będę musiał spuścić również płyn z chłodnicy? Proszę o pomoc, z góry dzięki zeby zdjąc pokrywe płyn musisz spuscic,jak bedziesz ja wymieniał musisz rozebrac pompe wody przy okazji wypadałoby wymienic uszczelki na pompie wody.. ja lałem Castrola tyle ze full syntetic ale pół tez Castrol robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) to jak nikt nie przechodził przez łączenie modułu z wersji E do instalacji w wersji S/SM to może chociaż gdzieś o tym czytaliście? Jak widzieliście gdzies takie tematy to dajcie info Czy regulator napięcia w drz 400e jest taki sam jak w drz400 s/sm ? Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez rodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykk99 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 a olej 10w40 to wkońcu syntetyczny czy pół syntetyczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 a olej 10w40 to wkońcu syntetyczny czy pół syntetyczny? w shellu jest syntetyk i pół zestaw drogowy do E jest podpinany pod zasilanie przedniej lampy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.