Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chłopaki nie wiecie kto ma do sprzedania jakis wydech do drz S oczywiscie nie seryjny a i mam pytanie nie lejemy oleju do skrzyni osobno? pzdr

Tak jak w 99% motocykli w skrzyni i w silniku jest ten sam olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich!! pio dlugiej nieobecnosci z powodu wyjazdu! zadaje jeszcze raz pytanie odnosnie pokrywy silnika do wersji E od strony rozrusznika bo jeszcze jej nie nabylem!! czy posiada ktos taka i jaka jest jej cena!!! pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem i proszę o pomoc w jego rozwiązaniu.

Mianowicie coś się dzieje nie tak z dostawą prądu :)

 

Motor na wolnych obrotach rozładowuje aku do zera i nie startuje z rozrusznika ale na pych chodzi. Jak się pojedzie trochę dłużej asfaltem to ledwo kręcąc odpali.

Gdy zdjąłem klemy na odpalonym silniku dalej działał. Jednak światła przygasły klakson nie działał i licznik migał albo w ogóle sie nie świecił.

Co to może być? akumulator padł (wymieniałem dwa lata temu) czy przyczyna leży gdzie indziej. Potrafi to ktoś stwierdzić?

pozdrawiam !

 

Witam,

wygląda na to że to regulator napięcia, jednak nie można dostać zamiennika, czy ktoś sprawdzał od jakiego motocykla regulator napięcia pasuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem i proszę o pomoc w jego rozwiązaniu.

Mianowicie coś się dzieje nie tak z dostawą prądu :)

 

Motor na wolnych obrotach rozładowuje aku do zera i nie startuje z rozrusznika ale na pych chodzi. Jak się pojedzie trochę dłużej asfaltem to ledwo kręcąc odpali.

Gdy zdjąłem klemy na odpalonym silniku dalej działał. Jednak światła przygasły klakson nie działał i licznik migał albo w ogóle sie nie świecił.

Co to może być? akumulator padł (wymieniałem dwa lata temu) czy przyczyna leży gdzie indziej. Potrafi to ktoś stwierdzić?

pozdrawiam !

 

Witam,

wygląda na to że to regulator napięcia, jednak nie można dostać zamiennika, czy ktoś sprawdzał od jakiego motocykla regulator napięcia pasuje?

 

 

na 99% to nie aku tylko regulator nap ewentualnie alternator ewentualnie oba naraz.

1. sprawdź napiecia na alternatorze

2. sprawdź napiecia na regulatorze

3. regulator uzywany kupisz w chrześcijanskiej cenie od DAVOPL

4. alternator (zamiennik kupisz u olka)

 

 

Ad 1 i 2 znajdziesz albo tutaj albo na forum supermoto.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, mógłby mi ktoś podać długość stalki do oleju? najlepiej jakby ktoś zrobił zdjęcie. mam taką sytuację, że wpadła mi do ramy, i nie wiem czy to nie będzie jakoś szkodzić motocyklowi, poza tym nie mogę sprawdzić poziomu oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich członków forum :biggrin:

Mam problem z moim DRZ-etem a mianowicie ostatnio odkręciłem lewą pokrywe silnika aby zabezpieczyć śruby koła magnesowego, zrobiłem to i skręciłem wszystko do kupy , następnie wymieniłem olej silnikowy (Shell Advance Ultra 4 10W40). Odpalam motor bez żadnego problemu, sprawdzam poziom oleju w szystko jest w porządku. Jednak kiedy zacząłem jeździć odczułem że coś jest nie tak, motor sie dusi i jest słaby , nie ma mocy na piąty biegu nawet zwalnia, nie wiem co jest tego przyczną, prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich!! pio dlugiej nieobecnosci z powodu wyjazdu! zadaje jeszcze raz pytanie odnosnie pokrywy silnika do wersji E od strony rozrusznika bo jeszcze jej nie nabylem!! czy posiada ktos taka i jaka jest jej cena!!! pozdrawiam

 

 

pokrywa jest taka sama jak w wersji S i SM,słabo szukasz bo nikt nawet nie pytał mnie o taka...cena 450 zł.Pokrywa jak nowa w stanie idealnym.Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich!! pio dlugiej nieobecnosci z powodu wyjazdu! zadaje jeszcze raz pytanie odnosnie pokrywy silnika do wersji E od strony rozrusznika bo jeszcze jej nie nabylem!! czy posiada ktos taka i jaka jest jej cena!!! pozdrawiam

 

mam taka pokrywe sprzedam ci za 100

 

mam pytanie, moze mi ktos pwioie czy taka opona mi podejdzie do SM

 

http://allegro.pl/item1115242955_opona_now..._160_60_17.html

Edytowane przez sismon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, mógłby mi ktoś podać długość stalki do oleju? najlepiej jakby ktoś zrobił zdjęcie. mam taką sytuację, że wpadła mi do ramy, i nie wiem czy to nie będzie jakoś szkodzić motocyklowi, poza tym nie mogę sprawdzić poziomu oleju

szkodzic nie bedzie. a najlepiej spusc olej z ramy, odkrec weża olejowego kolo spustu i wyjmij bagnet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i przeglądu drzeta nie przeszła :P

 

brak stopu, brak klaksonu , brak lusterka, brak pozycji z przodu, lampa bez homologacji, opony bez homologacji, wydech 103dB i jeszcze próbował się czepiać że nie ma tabliczki na ramie a moto było nówka z fabryki

 

czy miałem założony kit homologacyjny ?

 

nie, nie chciało mi się przekładać wszystkiego

 

ale załatwi się pieczątkę :)

a tak poza tym kolejne kilometry nabite , seryjny napęd coś się nie chce wykończyć, tak samo oryginalne klocki z przodu

więc jęździmy dalej :crossy:

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

orientuje się ktoś z Was może czy alternator i regulator napięcia w dr-z w wersjach S,SM i E są takie same?

 

Sprawdzałem numery część poszczególnych modeli na stronie www.alpha-sports.com i wychodzi na to ze tylko wersja kopana ma inny altek i regulator, pozostałe według numerów częsci mają takie same graty. MOże znacie jakies inne strony gdzie można sprawdzac częsci po numerach? Dla pewności sprawdziłbym jeszcze w innym źródle.

 

Potrzebuje to info bo spaliła mi się ostatnio instalacja elektryczna w E- pożar na pokładzie był :) (najprawdopodobniej za duze obciązenie przez lampę z przodu i kilka innych dodatków) teraz zakładam instalkę- okablowanie z wersji S i tak się zastanawiam czy jak ta instalacja jest przystosowana do większej ilości urządzeń na pokłdzie ( lampy, kierunki licznik itd) to czy nie ma przypadkiem mocniejszego alternatora albo innego regulatora

 

Będe wdzięczny za kazde info

Edytowane przez rodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...