Fisher_DRZ_E Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 ..kupiłem wyj**ane w kosmos klocki AHH OHH YEAHHH aaaahhhh! orgazm!!, pojechałem na bagna, zrobiłem może 300 km. i już są do wymiany...fail to napisz jakie to były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 to napisz jakie to były A ma to jakies znaczenie - w blocie to raczej kazde szybko zejda... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Zmieniłem ostatnio w swoim dr-z E z 2004 roku napinacz na manualny ten z allegro za 140zł. oryginalna uszczelka między napinaczem o silnikiem została. Wczoraj zauważyłem ze z nowego napinacza spod sruby mocującej go do sciany silnika leci olej ( nie spod tej sruby regulacyjnej na której jest mały oring, tylko spod jednej z dwóch ktore mocują napinacz). Czy Wy w waszych napiaczach tez tak mieliście ( pytanie do tych co już wymienili :). W jaki sposób można to ewentualnie uszczelnić? Czy oprócz oryginalnej uszczelki podczas montazu manualnego napinacz trzeba wykonać jeszcze jakieś inne czynności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 wytrzyj to dokładnie, w srodku też, posmaruj delikatnie silikonem i wkręc, będzie trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Sruuuu no i sie pojawily.... :) http://www.allegro.pl/item776933485_drz_40...ika_carbon.html Kto pierwszy chetny przetestowac ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Mam zamiar przerobnic moja dr-z S na wersje E jakimi elementami silnika róznia sie te modele ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 (edytowane) Mam zamiar przerobnic moja dr-z S na wersje E jakimi elementami silnika róznia sie te modele ?? Kompletny uklad wydechowy, gaznik (w wiekszosci wersji E jest inny gaznik niz w S), walki w glowicy (a byc moze i sama glowica, tego nie wiem), chyba zaplon, inny dolot powietrza, inny uklad chlodzenia (cos jest inaczej przy chlodnicach) Do tego roznice w konstrukcji ramy, lzejszy bak, itd. itp. W mojej opinii nie warto sie w to pakowac. Jak juz chcesz to zrob z Ski potworka mocniejszego od wersji E :) Inaczej szkoda kasy bo taniej niz zakup czesci i przerobka wyjdzie pewnie sprzedac S i kupic nieco drozsza E. Edytowane 13 Października 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzory Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Sruuuu no i sie pojawily.... :) http://www.allegro.pl/item776933485_drz_40...ika_carbon.html Kto pierwszy chetny przetestowac ? :) ciekawe :bigrazz: tansze od dekli stalowych , aluminiowych cos mi tu niepasuje :evil: Cytuj BIKEPICSdobreakumulatory.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 są CHYBA inne zawory? A przynajmniej czasy ich otwarcia różnic jest dużo, a nie tak jak myślą niektórzy że sam gaźnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 (edytowane) Kompletny uklad wydechowy, gaznik (w wiekszosci wersji E jest inny gaznik niz w S), walki w glowicy (a byc moze i sama glowica, tego nie wiem), chyba zaplon, inny dolot powietrza, inny uklad chlodzenia (cos jest inaczej przy chlodnicach) Do tego roznice w konstrukcji ramy, lzejszy bak, itd. itp. W mojej opinii nie warto sie w to pakowac. Jak juz chcesz to zrob z Ski potworka mocniejszego od wersji E :) Inaczej szkoda kasy bo taniej niz zakup czesci i przerobka wyjdzie pewnie sprzedac S i kupic nieco drozsza E. a jakie sa róznice w konstrukcji ramy???inne głowice inne wałki...hmmmm a mozesz cos dokładniej???inny dolot powiadasz wow a czym sie rózni???w wiekszosci wersj E sa inne gazniki a w mniejszosci sa jakie???takie same?? proponuje zanim sie wypowiesz i zaczniesz mącic dowiedz sie dokładnie,bo po co mącic komus w głowie. są CHYBA inne zawory? A przynajmniej czasy ich otwarcia różnic jest dużo, a nie tak jak myślą niektórzy że sam gaźnik... skoro inne czasy otwarcia to zapewne inne wałki....czy moze w E zrobili to w jakis innym sposób??? skoro jest ich tak wiele i znasz wszystkie wymien chociaz 3....istotne a jesli nie wiesz po prostu sie nie udzielaj bo jestes nastepnym który mąci....a po co??? Edytowane 13 Października 2009 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Inny gaźnik :clap: , plastikowy zbiornik, większy stopień sprężania, inne przełozenie reduktora, biegów, przekładni głownej, minimalnie inny kąt głowki ramy, inny wybieg, inny wydech, wersja E jest zlejsza, wyzsza, ma wiekszy przeswit, jest krótsza, bardziej wąska, ma mniejszy rozkład kół, inne zawieszenie (do 2003) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 a jakie sa róznice w konstrukcji ramy???inne głowice inne wałki...hmmmm a mozesz cos dokładniej???inny dolot powiadasz wow a czym sie rózni???w wiekszosci wersj E sa inne gazniki a w mniejszosci sa jakie???takie same?? proponuje zanim sie wypowiesz i zaczniesz mącic dowiedz sie dokładnie,bo po co mącic komus w głowie. skoro inne czasy otwarcia to zapewne inne wałki....czy moze w E zrobili to w jakis innym sposób??? skoro jest ich tak wiele i znasz wszystkie wymien chociaz 3....istotne a jesli nie wiesz po prostu sie nie udzielaj bo jestes nastepnym który mąci....a po co??? Pisze to z perspektywy osoby, ktora przechodzila niedawno przez to samo co autor pytania. Wersje S i SM maja wiele wspolnego i napisalem koledze to co udalo mi sie ustalic. Byc moze sie myle i wtedy mnie popraw ale wiedz, ze nie wyssalem tych informacji z palca tylko wyszukalem w internecie i podaje je w dobrej wierze. Po co wiec sie spinac? Jesli chodzi o rame to stelaz zadupka w wersji E jest krotszy bo motocykl przewidziano na tylko 1 osobe. Widzialem to na wlasne oczy :) Walki sa inne. Co do reszty glowicy nie wiem. Wlot do komory z filtrem powietrza w wersji 40 konnej jest wezszy. Czesta modyfikacja osob, ktore grzebia w DRZ SM to wyciecie otworu w rozmiarze 3x3 cale. Wiekszosc wersji E wg mojej wiedzy ma gaznik Keihin FCR 39 natomiast S/SM maja gaznik Mikuni BSR 36. Pozniejsze egzemplarze wersji E na rynku amerykanskim mialy gazniki Mikuni BSR 36. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 dodajmy do tego jeszcze kilkanaście map zapłonu w zależności od położenia przepustnicy , zapiętego biegu i obrotów. inne zawieszenia, tłumik, kolektor, dolot airboxu, stopień sprężania, skrzynia akurat ta sama, co do wałków to chyba są takie same Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) Szkoda mi sprzedawac moja Dr-z poniewaz mam od pewnej osoby, kupiony w salonie itp Mam zamiar sprowadzic z zagranicy Rozbitą dr-z'tke w wersji E i zrobic z mojej S wersje E Edytowane 14 Października 2009 przez piotrek2345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) Pisze to z perspektywy osoby, ktora przechodzila niedawno przez to samo co autor pytania. Wersje S i SM maja wiele wspolnego i napisalem koledze to co udalo mi sie ustalic. Byc moze sie myle i wtedy mnie popraw ale wiedz, ze nie wyssalem tych informacji z palca tylko wyszukalem w internecie i podaje je w dobrej wierze. Po co wiec sie spinac? Jesli chodzi o rame to stelaz zadupka w wersji E jest krotszy bo motocykl przewidziano na tylko 1 osobe. Widzialem to na wlasne oczy :) Walki sa inne. Co do reszty glowicy nie wiem. Wlot do komory z filtrem powietrza w wersji 40 konnej jest wezszy. Czesta modyfikacja osob, ktore grzebia w DRZ SM to wyciecie otworu w rozmiarze 3x3 cale. Wiekszosc wersji E wg mojej wiedzy ma gaznik Keihin FCR 39 natomiast S/SM maja gaznik Mikuni BSR 36. Pozniejsze egzemplarze wersji E na rynku amerykanskim mialy gazniki Mikuni BSR 36. Nie spinam sie po prostu irytujace jest czytanie o czyms o czym nie masz pojecia,dzieki takim ludzia powstaja pozniej rózne mity i legendy tylko po co??zeby nabic posta???gosc pyta sie serio a Ty wypisujesz bzdury wprowadzajac w bład goscia który o cos pyta o swoich domysłach zreszta nie potwierdzonych napisz koledze na PW lub na początku swojego postu uzyj słowa "NAJPRAWDOPODOBIEJ" bo pewny niczego nie jestes.... Pozdrawiam Edytowane 14 Października 2009 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.