Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmieniłem ostatnio w swoim dr-z E z 2004 roku napinacz na manualny ten z allegro za 140zł. oryginalna uszczelka między napinaczem o silnikiem została. Wczoraj zauważyłem ze z nowego napinacza spod sruby mocującej go do sciany silnika leci olej ( nie spod tej sruby regulacyjnej na której jest mały oring, tylko spod jednej z dwóch ktore mocują napinacz).

Czy Wy w waszych napiaczach tez tak mieliście ( pytanie do tych co już wymienili :).

W jaki sposób można to ewentualnie uszczelnić?

Czy oprócz oryginalnej uszczelki podczas montazu manualnego napinacz trzeba wykonać jeszcze jakieś inne czynności.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar przerobnic moja dr-z S na wersje E jakimi elementami silnika róznia sie te modele ??

 

Kompletny uklad wydechowy, gaznik (w wiekszosci wersji E jest inny gaznik niz w S), walki w glowicy (a byc moze i sama glowica, tego nie wiem), chyba zaplon, inny dolot powietrza, inny uklad chlodzenia (cos jest inaczej przy chlodnicach)

 

Do tego roznice w konstrukcji ramy, lzejszy bak, itd. itp. W mojej opinii nie warto sie w to pakowac. Jak juz chcesz to zrob z Ski potworka mocniejszego od wersji E :) Inaczej szkoda kasy bo taniej niz zakup czesci i przerobka wyjdzie pewnie sprzedac S i kupic nieco drozsza E.

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sruuuu no i sie pojawily.... :)

http://www.allegro.pl/item776933485_drz_40...ika_carbon.html

 

Kto pierwszy chetny przetestowac ? :)

 

ciekawe :bigrazz: tansze od dekli stalowych , aluminiowych cos mi tu niepasuje :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletny uklad wydechowy, gaznik (w wiekszosci wersji E jest inny gaznik niz w S), walki w glowicy (a byc moze i sama glowica, tego nie wiem), chyba zaplon, inny dolot powietrza, inny uklad chlodzenia (cos jest inaczej przy chlodnicach)

 

Do tego roznice w konstrukcji ramy, lzejszy bak, itd. itp. W mojej opinii nie warto sie w to pakowac. Jak juz chcesz to zrob z Ski potworka mocniejszego od wersji E :) Inaczej szkoda kasy bo taniej niz zakup czesci i przerobka wyjdzie pewnie sprzedac S i kupic nieco drozsza E.

 

 

 

a jakie sa róznice w konstrukcji ramy???inne głowice inne wałki...hmmmm a mozesz cos dokładniej???inny dolot powiadasz wow a czym sie rózni???w wiekszosci wersj E sa inne gazniki a w mniejszosci sa jakie???takie same??

 

 

proponuje zanim sie wypowiesz i zaczniesz mącic dowiedz sie dokładnie,bo po co mącic komus w głowie.

 

są CHYBA inne zawory? A przynajmniej czasy ich otwarcia

 

różnic jest dużo, a nie tak jak myślą niektórzy że sam gaźnik...

 

 

skoro inne czasy otwarcia to zapewne inne wałki....czy moze w E zrobili to w jakis innym sposób???

 

 

skoro jest ich tak wiele i znasz wszystkie wymien chociaz 3....istotne a jesli nie wiesz po prostu sie nie udzielaj bo jestes nastepnym który mąci....a po co???

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inny gaźnik :clap: , plastikowy zbiornik, większy stopień sprężania, inne przełozenie reduktora, biegów, przekładni głownej, minimalnie inny kąt głowki ramy, inny wybieg, inny wydech, wersja E jest zlejsza, wyzsza, ma wiekszy przeswit, jest krótsza, bardziej wąska, ma mniejszy rozkład kół, inne zawieszenie (do 2003)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie sa róznice w konstrukcji ramy???inne głowice inne wałki...hmmmm a mozesz cos dokładniej???inny dolot powiadasz wow a czym sie rózni???w wiekszosci wersj E sa inne gazniki a w mniejszosci sa jakie???takie same??

proponuje zanim sie wypowiesz i zaczniesz mącic dowiedz sie dokładnie,bo po co mącic komus w głowie.

skoro inne czasy otwarcia to zapewne inne wałki....czy moze w E zrobili to w jakis innym sposób???

skoro jest ich tak wiele i znasz wszystkie wymien chociaz 3....istotne a jesli nie wiesz po prostu sie nie udzielaj bo jestes nastepnym który mąci....a po co???

 

Pisze to z perspektywy osoby, ktora przechodzila niedawno przez to samo co autor pytania. Wersje S i SM maja wiele wspolnego i napisalem koledze to co udalo mi sie ustalic. Byc moze sie myle i wtedy mnie popraw ale wiedz, ze nie wyssalem tych informacji z palca tylko wyszukalem w internecie i podaje je w dobrej wierze. Po co wiec sie spinac? Jesli chodzi o rame to stelaz zadupka w wersji E jest krotszy bo motocykl przewidziano na tylko 1 osobe. Widzialem to na wlasne oczy :) Walki sa inne. Co do reszty glowicy nie wiem. Wlot do komory z filtrem powietrza w wersji 40 konnej jest wezszy. Czesta modyfikacja osob, ktore grzebia w DRZ SM to wyciecie otworu w rozmiarze 3x3 cale. Wiekszosc wersji E wg mojej wiedzy ma gaznik Keihin FCR 39 natomiast S/SM maja gaznik Mikuni BSR 36. Pozniejsze egzemplarze wersji E na rynku amerykanskim mialy gazniki Mikuni BSR 36.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodajmy do tego jeszcze kilkanaście map zapłonu w zależności od położenia przepustnicy , zapiętego biegu i obrotów.

inne zawieszenia, tłumik, kolektor, dolot airboxu, stopień sprężania, skrzynia akurat ta sama, co do wałków to chyba są takie same

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda mi sprzedawac moja Dr-z poniewaz mam od pewnej osoby, kupiony w salonie itp

Mam zamiar sprowadzic z zagranicy Rozbitą dr-z'tke w wersji E i zrobic z mojej S wersje E

Edytowane przez piotrek2345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze to z perspektywy osoby, ktora przechodzila niedawno przez to samo co autor pytania. Wersje S i SM maja wiele wspolnego i napisalem koledze to co udalo mi sie ustalic. Byc moze sie myle i wtedy mnie popraw ale wiedz, ze nie wyssalem tych informacji z palca tylko wyszukalem w internecie i podaje je w dobrej wierze. Po co wiec sie spinac? Jesli chodzi o rame to stelaz zadupka w wersji E jest krotszy bo motocykl przewidziano na tylko 1 osobe. Widzialem to na wlasne oczy :) Walki sa inne. Co do reszty glowicy nie wiem. Wlot do komory z filtrem powietrza w wersji 40 konnej jest wezszy. Czesta modyfikacja osob, ktore grzebia w DRZ SM to wyciecie otworu w rozmiarze 3x3 cale. Wiekszosc wersji E wg mojej wiedzy ma gaznik Keihin FCR 39 natomiast S/SM maja gaznik Mikuni BSR 36. Pozniejsze egzemplarze wersji E na rynku amerykanskim mialy gazniki Mikuni BSR 36.

 

 

Nie spinam sie po prostu irytujace jest czytanie o czyms o czym nie masz pojecia,dzieki takim ludzia powstaja pozniej rózne mity i legendy tylko po co??zeby nabic posta???gosc pyta sie serio a Ty wypisujesz bzdury wprowadzajac w bład goscia który o cos pyta o swoich domysłach zreszta nie potwierdzonych napisz koledze na PW lub na początku swojego postu uzyj słowa "NAJPRAWDOPODOBIEJ" bo pewny niczego nie jestes....

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...