Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem- znajomemu, który razem ze mną kupił DRZ'ta w wersji E z 2000 (tylko kopniak) gaśnie jak skręci kierownicę. Domyślamy się, że może być jakieś przebicie na kablu od wyłącznika. Czy ktoś się z tym spotkał i ma jakieś gotowe remedium? Pomysły gdzie szukać?

Albo brak luzu na lince gazu :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to była faktycznie elektryka, musisz faktycznie posprawdzać kable.

Edytowane przez mbk

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to była faktycznie elektryka, musisz faktycznie posprawdzać kable.

 

Znaczy da się z tym rozprawić... No właśnie jeżeli chodzi o linkę gazu to raczej to nie to, bo on gaśnie nawet przy dość mocno odkręconej manetce.

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy da się z tym rozprawić... No właśnie jeżeli chodzi o linkę gazu to raczej to nie to, bo on gaśnie nawet przy dość mocno odkręconej manetce.

 

Dzięki!

 

To faktycznie wyglada na opcje pt naderwany kabelek przy kill switchu - najlepiej sciagnijcie bak - odepnijcie kabelek i wtedy mozna probowac - koszt niewielki - przycisk kosztuje jakby co ok 40 zeta szkoda sie bawic w sztukowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jakich marek polecacie klocki hamulcowe do Drz żeby za szybko się nie skończyły przy normalnej jeździe myśle o EBC co o tym sadzicie ?

 

Pozdrawiam fanów DRZtki

 

EBC miałem i są OK. Dobre też NewFeren, Ferodo i pewniewiele innych

Jeśli w teren to staraj się wybrać offroad'owe. Unikaj tzw. racing'owych te się szybko kończą a skuteczne są tylko po mocnym rozgrzaniu

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

newfren są ok

goldy tylko niebieskie

 

 

 

problem gaśnięcia > kabelek elemelek :)

 

 

 

odpowietrzenie silnika leci po puchy rezonansowej a z niej do airboxu

te wężyki są od gaźnika

 

 

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jakich marek polecacie klocki hamulcowe do Drz żeby za szybko się nie skończyły przy normalnej jeździe myśle o EBC co o tym sadzicie ?

 

Pozdrawiam fanów DRZtki

 

Nie wiem co to dla Ciebie normalna jazda, ale dla mnie 100% teren (nie licząc dojazdów na poligon lub stacje benzynową ) i jak potaplasz się trochę w błotku to wszystkie klocki równie szybko się zużywają więc kup najtańsze. Ja testowałem różne EBC Lucas Siffert a obecnie jakieś polskiego producenta z Włocławka i jedyna różnica jaką zaobserwowałem to cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jakich marek polecacie klocki hamulcowe do Drz żeby za szybko się nie skończyły przy normalnej jeździe myśle o EBC co o tym sadzicie ?

 

Pozdrawiam fanów DRZtki

ja bym tam szukał takich co dobrze hamują w pierwszej kolejności, np.

http://www.poloniacup.com.pl/index.php?l=kat_nissin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema. Mam problem ze sprawdzaniem oleju w moim DRZ(wersja S). Sprawdzam w ten sposób,że rozgrzewam moto,najpierw na postju minutke,zrobie mała rundke ok 2min bez pałowania,gasze, stawiam pionowo i czekam ok 3min. Wyciągam bagnet,przetre szmatką i wkładam do sprawdzenia oleju. Motor jest z 2006roku,nalatane ma 4500mil,czyli wręcz nie ma prawa brać oleju. Ostatnio dolałem tak,że było na bagnecie ponad połowe jak sprawdzałem. Od tamtego czasu motor stał,w międzyczasie zrobiłem maks 20km. Dzisiaj odpalam,rozgrzewam jak zawsze i na bagnecie kropla doslownie na granicy minimum. O co chodzi? Przecież to niemożliwe,żeby tego oleju ubyło.. Mam dolać czy jeździć tak? Bo już nie mam pojęcia o co chodzi z tym olejem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych klocków. W ciężki teren nie kupuj drogich, ale jak najtańsze. Ja kupiłem wyj**ane w kosmos klocki AHH OHH YEAHHH aaaahhhh! orgazm!!, pojechałem na bagna, zrobiłem może 300 km. i już są do wymiany...fail

Co do gaśnięcia, ja miałem to samo, wystarczyło dać w palnik, a motocykl gasł :(

 

Co się okazało- ten zas*any guzik od zapłonu. Imo to on robi więcej problemów niż z niego pożytku, często go dodykalem ręką jak jechałem na stojąco, albo ostro skręcałem, jak dawałem w palnik to coś tam się rozłączało i motór gasł. Wystarczyło to badziewie rozebrać, przeciąć kable, złączyć je ze sobą, i HULA!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...