abgutek Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Ja mam w S 2001 pełną regulację :O To oznacza że masz zmienione zawieszenie <EDIT> Znalazłem link do forum skąd ściągnąłem wzory osłon: http://www.forum.drz400s.de/portal/viewtopic.php?f=2&t=4875 To jest link do opisów różnych modyfikacji. Niestety fotek jak wykonać moje osłony już na forum nie ma (zostało miejsce po nich), Są za to inne pomysły. Szablon trójkątny pasuje do wersji E do S-ki niebardzo :-(. Edytowane 15 Września 2009 przez abgutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 ale macie problemy, i tak drzeta wjedzie wszędzie tam gdzie lżejsze sprzęty, tylko na wąskich zakrętach jest problem :P a to porównanie do exc 250 (2t czy 4t ?) to bez sensu, 2 różne motocykle dla mnie to że drzeta nie idzie łatwo na koło to zaleta, takie ściany można brać bez stresu że zakryje że głowa mała, kumpel na wrce już się o tym przekonał jak zostawił pół kierownicy w zboczu :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 dla mnie to że drzeta nie idzie łatwo na koło to zaleta, takie ściany można brać bez stresu że zakryje że głowa mała, kumpel na wrce już się o tym przekonał jak zostawił pół kierownicy w zboczu :icon_mrgreen: Jest dużo prawdy w tym co napisałeś, WR o wiele agresywniej reaguje na gaz, i na stromym podjeździe o wiele łatwiej "przepałować" i przerzucić moto przez siebie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat22 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Poszukuje napinacza do DRZtki tego po 2003r lub manuala posiada ktos może na sprzedaż?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 http://allegro.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Poszukuje napinacza do DRZtki tego po 2003r lub manuala posiada ktos może na sprzedaż?? powiem wiecej: http://allegro.pl/item740516959_mcct_nacia...drz_drz400.html zapewniam wysoka jakos wykonania. dla forumowiczow 10% znizki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 powiem wiecej: http://allegro.pl/item740516959_mcct_nacia...drz_drz400.html zapewniam wysoka jakos wykonania. dla forumowiczow 10% znizki Potwierdzam ! :clap: Super zrobiony, do tego opis instalacji (Niestety nie byłem wtedy forumowiczem, gdy go kupiłem) :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 to ja dodam jeszcze od siebie ze miałem okazje jechac S i to jedzie jak......jak skuter poza tym nawet porównójac wersje E tez jest rózniaca,jeden z moich kolegów jezdził moja i jeszcze innego kumpla obie wersje E to samo przełozenie,te same gazniki róznice były takie ze ja mam kompletny wydech akrapovica i filtr powietrza k&n po przejazdzce stwierdził ze ta która miała seryjny wydech i seryjny gąbkowy filtr to zupełnie nie jedzie.....ja planuje jedynie zmienic cylinder w przyszłym roku na 450 cm koszt nie duzy bo mozna powiedziec ze tylko 1500 zł a mocy napewno przybedzie i drz to nie exc zeby wciaz przy nim dłubac.... ja wsadzisz do E przełozenia z S to tez bez problemu poleci 150.....na przełozeniach 15 na 47 moja jedzie 135 na maxa. ja nie jechalem do odciecia szkoda sprzeta.....szkoda silnika zeby udowodnic....tylko co??? :banghead: To sam sobie przeczysz. Moja jest o niebo lepsza od Twojej na przełożeniach 13/50. Zwykły filtr powietrza. Ciężki przód w DRZ to faktycznie zaleta dla amatora. Mnie to jednak zaczyna już przeszkadzać, jak chcę nadążyć na chopkach i nad wyrwami za chłopakami na CRF lub SXF. Oni przelatują, a ja się męczę. Na pionowych podjazdach to każde moto ci wyrwie z pod tyłka. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ponawiam ogłoszenie: KANAPA DO DR_Z400 obita na nowo przez tapicera: foto 1 foto 2 foto 3 foto 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Ciężki przód w DRZ to faktycznie zaleta dla amatora. Mnie to jednak zaczyna już przeszkadzać, jak chcę nadążyć na chopkach i nad wyrwami za chłopakami na CRF lub SXF. Oni przelatują, a ja się męczę. Na pionowych podjazdach to każde moto ci wyrwie z pod tyłka. :icon_biggrin: uwierz mi że da radę :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) Jakie opony polecacie do mojej Dr-z S smigam 50/50 asfalt i teren myslalem nad mitasami e09 co wy na to ? I mam jeszcze jedno pytanie czy bez problemu moge zalozyc do Drz'tki kierunkowskazy diodowe ? Bo słyszałem, ze trzeba zmienic przerywacz to prawda ? Edytowane 19 Września 2009 przez piotrek2345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Jakie opony polecacie do mojej Dr-z S smigam 50/50 asfalt i teren myslalem nad mitasami e09 co wy na to ? I mam jeszcze jedno pytanie czy bez problemu moge zalozyc do Drz'tki kierunkowskazy diodowe ? Bo słyszałem, ze trzeba zmienic przerywacz to prawda ? Wszystko zależy od tego jaką one mają moc,standardowo masz żarówki po 21w chyba więc 4x21w to obciążenie do twojego przerywacza(jeśli masz standardowy),jak założysz Ledy po 12w to nie będzie latać,chyba że kupisz elektroniczny przerywacz do Led lub taki który ma zmienne obciążenie :bigrazz: Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) Jakie opony polecacie do mojej Dr-z S smigam 50/50 asfalt i teren myslalem nad mitasami e09 co wy na to ? I mam jeszcze jedno pytanie czy bez problemu moge zalozyc do Drz'tki kierunkowskazy diodowe ? Bo słyszałem, ze trzeba zmienic przerywacz to prawda ? Prawda - powinieneś zmienić przerywacz, można jeszcze kombinować z wpinaniem opornika dla zwiększenia obciążenia na starym przerywaczu, ale... to bez sensu istota Led' ów jest wielokrotne zmniejszenie poboru prądu oraz mniejsza wrażliwość na wstrząsy niz żaróweczka Edytowane 19 Września 2009 przez Fisher_DRZ_E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 elo elo zapraszam do odwiedzenia http://www.offroad-squad.pl/ pozdro for all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Fajne błotka tam macie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.