Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam w S 2001 pełną regulację :O

To oznacza że masz zmienione zawieszenie

<EDIT>

Znalazłem link do forum skąd ściągnąłem wzory osłon:

http://www.forum.drz400s.de/portal/viewtopic.php?f=2&t=4875

To jest link do opisów różnych modyfikacji. Niestety fotek jak wykonać moje osłony już na forum nie ma (zostało miejsce po nich), Są za to inne pomysły. Szablon trójkątny pasuje do wersji E do S-ki niebardzo :-(.

Edytowane przez abgutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale macie problemy, i tak drzeta wjedzie wszędzie tam gdzie lżejsze sprzęty, tylko na wąskich zakrętach jest problem :P

 

a to porównanie do exc 250 (2t czy 4t ?) to bez sensu, 2 różne motocykle

dla mnie to że drzeta nie idzie łatwo na koło to zaleta, takie ściany można brać bez stresu że zakryje że głowa mała, kumpel na wrce już się o tym przekonał jak zostawił pół kierownicy w zboczu :icon_mrgreen:

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to że drzeta nie idzie łatwo na koło to zaleta, takie ściany można brać bez stresu że zakryje że głowa mała, kumpel na wrce już się o tym przekonał jak zostawił pół kierownicy w zboczu :icon_mrgreen:

Jest dużo prawdy w tym co napisałeś, WR o wiele agresywniej reaguje na gaz, i na stromym podjeździe o wiele łatwiej "przepałować" i przerzucić moto przez siebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem wiecej: http://allegro.pl/item740516959_mcct_nacia...drz_drz400.html

zapewniam wysoka jakos wykonania. dla forumowiczow 10% znizki

Potwierdzam ! :clap:

Super zrobiony, do tego opis instalacji

(Niestety nie byłem wtedy forumowiczem, gdy go kupiłem) :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja dodam jeszcze od siebie ze miałem okazje jechac S i to jedzie jak......jak skuter poza tym nawet porównójac wersje E tez jest rózniaca,jeden z moich kolegów jezdził moja i jeszcze innego kumpla obie wersje E to samo przełozenie,te same gazniki róznice były takie ze ja mam kompletny wydech akrapovica i filtr powietrza k&n po przejazdzce stwierdził ze ta która miała seryjny wydech i seryjny gąbkowy filtr to zupełnie nie jedzie.....ja planuje jedynie zmienic cylinder w przyszłym roku na 450 cm koszt nie duzy bo mozna powiedziec ze tylko 1500 zł a mocy napewno przybedzie i drz to nie exc zeby wciaz przy nim dłubac....

ja wsadzisz do E przełozenia z S to tez bez problemu poleci 150.....na przełozeniach 15 na 47 moja jedzie 135 na maxa.

 

 

ja nie jechalem do odciecia szkoda sprzeta.....szkoda silnika zeby udowodnic....tylko co???

 

:banghead: To sam sobie przeczysz. Moja jest o niebo lepsza od Twojej na przełożeniach 13/50. Zwykły filtr powietrza.

 

Ciężki przód w DRZ to faktycznie zaleta dla amatora. Mnie to jednak zaczyna już przeszkadzać, jak chcę nadążyć na chopkach i nad wyrwami za chłopakami na CRF lub SXF. Oni przelatują, a ja się męczę.

Na pionowych podjazdach to każde moto ci wyrwie z pod tyłka. :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ciężki przód w DRZ to faktycznie zaleta dla amatora. Mnie to jednak zaczyna już przeszkadzać, jak chcę nadążyć na chopkach i nad wyrwami za chłopakami na CRF lub SXF. Oni przelatują, a ja się męczę.

Na pionowych podjazdach to każde moto ci wyrwie z pod tyłka. :icon_biggrin:

 

 

uwierz mi że da radę :crossy:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie opony polecacie do mojej Dr-z S smigam 50/50 asfalt i teren myslalem nad mitasami e09 co wy na to ?

I mam jeszcze jedno pytanie czy bez problemu moge zalozyc do Drz'tki kierunkowskazy diodowe ?

Bo słyszałem, ze trzeba zmienic przerywacz to prawda ?

Edytowane przez piotrek2345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie opony polecacie do mojej Dr-z S smigam 50/50 asfalt i teren myslalem nad mitasami e09 co wy na to ?

I mam jeszcze jedno pytanie czy bez problemu moge zalozyc do Drz'tki kierunkowskazy diodowe ?

Bo słyszałem, ze trzeba zmienic przerywacz to prawda ?

Wszystko zależy od tego jaką one mają moc,standardowo masz żarówki po 21w chyba więc 4x21w to obciążenie do twojego przerywacza(jeśli masz standardowy),jak założysz Ledy po 12w to nie będzie latać,chyba że kupisz elektroniczny przerywacz do Led lub taki który ma zmienne obciążenie :bigrazz:

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie opony polecacie do mojej Dr-z S smigam 50/50 asfalt i teren myslalem nad mitasami e09 co wy na to ?

I mam jeszcze jedno pytanie czy bez problemu moge zalozyc do Drz'tki kierunkowskazy diodowe ?

Bo słyszałem, ze trzeba zmienic przerywacz to prawda ?

Prawda - powinieneś zmienić przerywacz, można jeszcze kombinować z wpinaniem opornika dla zwiększenia obciążenia na starym przerywaczu, ale... to bez sensu

istota Led' ów jest wielokrotne zmniejszenie poboru prądu oraz mniejsza wrażliwość na wstrząsy niz żaróweczka

Edytowane przez Fisher_DRZ_E
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...