mbk Opublikowano 17 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 a jaki olej lejecie do dziewczynek? U mnie Castrol GPS 10w50 Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 nie pamietam nazwy ale motocyklowy do 4T 10W40 z reszta taki jest podany w serwisowce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 shellowski 10w50 , aktualnie półsyntetyk, przesiadka na syntetyk się szykuje , 120 zeta poleci (shit) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Jak masz świeżo kupione moto, sprawdź czy mocowanie amora do tylnego wachacza (tzw. koziołek) nie jest już wyrobiony. Ostatnio jak regulowali mi zawory w Pland Position (coś koło 125 zł z VAT) to od razu sprawdzili co warto poprawić i okazało się, że ten koziołek już na boki chodzi. Powyrabiane są tulejki, puściły uszczelniacze i... zaiweszenie nie chodzi tak płynnie jak powinno. Komplet naprawczy w PP około 800 zł. W Będzinie... w motomartin 340 :biggrin: Po świętach zabieram się za robotę. Cześć słuchaj za regulację zaworów w DRZ, w Poland Position w Piasecznie dałeś 125zł ? Właśnie zadzwoniłem do nich i powiedzieli mi ze za tą usługę trzeba zapłacić 250zł- bo też mam zamiar oddać do nich moto na regulacje i ogólny przegląd innych rzeczy do zrobienia... Tylko jak się uzbiera parę rzeczy przy moim moto to nie chciałbym dostać zawału potem patrząc na rachunek :P pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 a ktory lepszy?syntetyk czzy polsyntetyk?castol czy shell? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Siema, co powinienem zrobić/zbadać/sprawdzić/przygotować w DRZ (jestem świerzo po zakupie), aby mieć 100% pewności, że sprzęt będzie długo i bezawaryjnie służył? witampoza wymiana oleju w drztkach jest jeszce kilka innych czynności jakie nalezy zrobic aby byc pewnymze nic nam nagle nie nawali podczas jazdy gdzies w lesie: zabezpieczenie kilku srub ktore lubia sie odkrecic i spowodowac powazne uszkodzenia w silniku:1.wczesniej juz wspomniane sruby w kole magnesowym(jesli sie poluzują to zmielą cały stojan)aby je zabezpieczyc nalezy zdjac pokrywe kola magnesowego, odkrecac je po koleji i kazdą po odtluszczeniu posmarowan np Loctite 271, nastepnie przykrecic momentem 26Nm 2.nakretka zebatki zdawczej na wale korbowym, takze zabezpieczyc np Loctite 271. opis http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-324503.html 3.nakretka na przedniej zebatce łancucha napedowego i znajdujący sie pod nia pierscień (jesli sie poluzuje spowoduje uszkodzenie z pierscienia uszczelniającego). zabezpieczyc np Loctite 271.opis http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=582434 poza tym:- lubiąca cieknąc pompa wodna - aby sie tego ustrzec nalezy ja uszczelnic. opis: http://www.thumpertalk.com/forum/archive/i...p/t-236694.html- wadliwy automatyczny naciągacz łancuszka rozrządu - powoduje w wiekszosci drz glosna prace silnika, a w skrajnych przypadkach moze cofnac sie i spowodowac przeskoczenie lancucha na zebatkach(co kazy wie jak sie konczy). jesli lancuch pracuje dosc glosno a nie jest jeszcze rozciągniety mozna nieco naciagnac sprezyne w automatycznym napinaczuinnym rozwiazaniem problemu jest manualny naciagacz,ale nie wiem czy takie sa dostepne w pl kolejną slabą stroną są delikatne dekle boczne silnka podatne na pekniecia przy upadku.przydatna jest duża oslona pod silnik. co do sprawdzenia luzów na zaworach to jesli masz podstawowe pojecie o mechanice to sam to bez klopotów zrobisz.potrzbne sa jedynie szczelinomierz, klucz nr8,10 i klucz ampusowy.opis sprzawdzenia luzów zaworowych ze zdjeciami: http://www.pegmonkey.com/howto/valve_adjust/drz400 A, i przy wymianie oleju i filtra pamietaj zeby przeczyscic takze sitko olejowe w ramie(znajduje sie ono na wezu przy spuscie oleju z ramy.jak go wykrecisz to i ono wyjdzie) jak cos nie jasne-pytajcie wyjasnie dokladniejpozdrawiam jeszcze jedno co pewnie juz wieszw modelu E przy jezdzie hard enduro wymiana oleju co 60h (500-800)km, wymiana filtra oleju co 2wymiany oleju, luzy zaworowe 5tys kmmodel S olej co 6tys, zawory po 24tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 witampoza wymiana oleju w drztkach jest jeszce kilka innych czynności jakie nalezy zrobic aby byc pewnymze nic nam nagle nie nawali podczas jazdy gdzies w lesie: [...] Dzięki wielkie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Witam,A ma ktoś z was osłony aluminiowe na chłodnicę? Próbowałem wyczaić ze zdjęć na www.unabiker.com jak to jest doczepone/powyginane.Ale coś mi wyobraźni brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek450 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 (edytowane) Witam, przypomniało mi sie dzisiaj, że jak miałem drz 400E to sobie przerobiłem delikatnie wydech. Na amerykańskim ebayu znalazłem coś takiego http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Billet-Powe...sspagenameZWDVWJak wiadomo w oryginale ta końcówka jest dość wąska i ma dodatkowo jeszcze rurke z sitkiem. Ja zrobiłem sobie sam takie cudo jak w linku, oczywiście nie wyglądało to tak profesjonalnie ale jak by sie ktoś postarał to można zrobić taką samą prawie. W sumie wymiana tej końcówki podnosi trochę głośność i wydech wygląda estetyczniej. Może przyda sie komuś taka ciekawostka. Pozdrawiam. O kurde nie tu wstawiłem ten temat miał iść do Wszystko o DRZ 400, proszę o przeniesienie. Edytowane 25 Grudnia 2007 przez Maciek450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Natomiast baaardzo mi brakuje obrotomierzaa kiedy ty chcesz na niego patrzec :icon_evil: :lapad: PS będac w miedzyczasie internetowym motonitą szukając po stronach odpowiedzi znalazłem bardzo ładną fotograficzną instrukcję montazu kopniaka do wersji S.Jakby komuś potrzebne było tłumaczenie niech daq znać. http://mr-cob.smugmug.com/gallery/136763/3/5047711#P-1-15poniewaz mysle o odchudzeniu mojej kozy z tego opisu to mnie zaintersowal "Clarke" 3.9 gallon gas tank :Puwazam wersje s za najlepsza, niewysilone 40km spokojnie starcza, zalozylem naped od e, byc moze dam na przod jeszcze jeden zabek mniej, najwazniejsze to pozbyc sie paru kilo Napiszcie mi do czego jest ten zbiorniczek (do amortyzatora?) i czy on powinien być czymś zalany czy pusty?Przeglądałem fotki na bikepics'ie i niektóre mają coś w nim a u niektórych jest puste. a ja nie widzialem nigdy pustego i sam mam do polowy wypelniony :) a jaki olej lejecie do dziewczynek?tak jak pisza w serwisowce, mobil 1 15/50 A, i przy wymianie oleju i filtra pamietaj zeby przeczyscic takze sitko olejowe w ramie(znajduje sie ono na wezu przy spuscie oleju z ramy.jak go wykrecisz to i ono wyjdzie)waz przy spuscie oleju z ramy :icon_razz: W sumie wymiana tej końcówki podnosi trochę głośność i wydech wygląda estetyczniej. Może przyda sie komuś taka ciekawostka. ja lubie moja s za to ze jest cicha poniewaz jezdze sobie w roznych miejscach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 (edytowane) waz przy spuscie oleju z ramy :) tu masz linka ze zdjeciami: http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=556312 i schemat: http://i33.photobucket.com/albums/d100/not...DRZ/oilhose.jpgto jest nr 49065 Edytowane 26 Grudnia 2007 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Dla zainteresowanych manualemdo DRZ400s wersja "inglisz" Właśnie go ponownie załadowałem. Będzie dostępny do ściągnięcia przez ok. tydzień ( później go usuwają) pod linkiem: suzuki dr-z400 s service manual eng by mosue.pdf pzdr Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Dziękuję bardzo za link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Panowie co jest z podniesieniem tyłu? Czy jest jakiś specjalnie dedykowany kit do tej "operacji"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 tzn pod wagą kierowcy bardzo siada ? podkręć spreżynę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.